FRYDAY deschide în ARAD al cincilea restaurant din lanț, după o investiție de peste 300.000 de euro



FRYDAY deschide in ARAD al cincilea restaurant din lant
FRYDAY deschide in ARAD al cincilea restaurant din lant

Lanțul de fast food FRYDAY continua să se dezvolte în rețeaua națională și deschide la Arad al treilea restaurant din ultimele 12 luni și închide anul cu peste 1 mil.euro investiți în industria restaurantelor,în ciuda perioadei pline de impredictibilitate.
Noul restaurant se va deschide oficial pe 15 decembrie, în incinta Atrium Mall, prin semnarea unui contract cu Prime Kapital, partener cu care se discutăși posibilitatea altor 5 locații noi pentru 2023-2024.
Restaurantul din Arad reprezintă un final de an bun pentru lanțul de fast food care pregătește un 2023 și mai promițător. Pe lista orașelor în care se vor deschide noi locații în 2023 se află Târgu Mureș, Craiova, Cluj, Iași, Pitești și Alba Iulia, Constanțași Brașov.
Lanțul FRYDAY va închide anul 2022 cu peste 12 milioane de lei cifrăde afaceri, o creștere de peste 130% față de 2021,și estimează pentru 2023 o cifră de afaceri de aproximativ 5 milioane de euro.
Conceptul FRYDAY a fost lansat în anul 2019, în Suceava,de către un antreprenor din Suceava, Lucian Florea, care deține de asemeni și lanțul de magazine Auto Albina, lider regional în retail pe domeniul său.
FRYDAY este unicul concept de quick service din România care folosește ulei de alune pentru prepararea produselor sale. Totodată, este singurul concept de quick service care a francizat în primul an de existență,iar inaugurările sale au arătat un imens interes din partea consumatorilor, cifrele înregistrate fiind comparabile cu cele ale marilor concepte precum McDonald’s și KFC.
Întrebat despre misiunea FRYDAY, Lucian Florea a declarat:
„Îmi doresc să stopez ieșirea imensă de cash din România, bani pe care țaraîi pierde an de an, neîncasând întru-totul taxele și impozitele imense pe care marile concepte americane le evită, plătind taxe de francizăși alte taxe de management către firme din țări unde își duc profitul, concepte americane care dețin o cotă dominantă și majoritarăde piață în industria de fast food/horeca din România!
Îmi doresc să recuperez acești bani prin expansiunea la nivel global, astfel ajutând România să recupereze cash-ul pierdut în ultimii 30 de ani.
Îmi doresc ca odată cu expansiunea brandului FRYDAY la nivel global, nivelul de taxe și impozitele pe care noi le vom plăti în România să poată echivala cu minimum50% din necesarul construcției de autostrăzi și infrastructurămodernă de pe tot teritoriul României,astfel participând activ la reducerea semnificativă a numărului de morți de pe șosele,dar și la ridicarea nivelului de trai prin crearea unui mediu facil pentru investitori.”
Totodată, am fost curioși de locațiile pe care și le dorește pentru perioada imediat următoare:
„Ne dorim într-adevăr locații în zone cu trafic foarte mare,precum Băneasa Mall, AFI Cotroceni, Sun Plaza și Park Lake, însă din păcate un concept local este perceput ca outsider în fața marilor lanțuri internaționale și lista de așteptare este tot mai lungă și de durată. Nu sunt prioritizate și nici măcar luate într-o ordine organică aceste solicitări de a intra în locațiile de top și de cele mai multe ori creează frustrare asupra echipei noastre dat fiind faptul că investițiile, furnizorii de materii primeși liniile noastre tehnologice sunt 1/1 cu cele ale marilor concepte. Nu ne rămâne decât să ne facem treaba bine în continuare și să dovedim atunci când vom intra că putem ține piept și concura cu ceimari. Din păcate, cu părere de rău reiterez că nu existăempatie față de brandurile românești, prioritare sunt și vor rămâne ancorele”.


FRYDAY deschide in ARAD al cincilea restaurant din lant
FRYDAY deschide in ARAD al cincilea restaurant din lant
FRYDAY deschide in ARAD al cincilea restaurant din lant
FRYDAY deschide in ARAD al cincilea restaurant din lant


Recomandări

Noul restaurant Stone Grill din Pojorâta, al grupului de firme Calcarul, deschide calea spre un concept turistic de amploare pentru Bucovina

Iulius Mall Suceava, transformat în cea mai mare destinație de shopping și divertisment din nordul țării, după o investiție de 40 de milioane de euro

Iulius Mall Suceava, transformat în cea mai mare destinație de shopping și divertisment din nordul țării
Iulius Mall Suceava, transformat în cea mai mare destinație de shopping și divertisment din nordul țării

Iulius Mall Suceava, transformat în cea mai mare destinație de shopping și divertisment din nordul țării, după o investiție de 40 de milioane de euro

Iulius Mall Suceava, transformat în cea mai mare destinație de shopping și divertisment din nordul țării
Iulius Mall Suceava, transformat în cea mai mare destinație de shopping și divertisment din nordul țării