Monitorul de Suceava

Brandurile internaționale Reserved, Mohito, Cropp și House vin la Iulius Mall cu primele magazine din Suceava

Cosmin ROMEGA

Noutățile continuă la Iulius Mall Suceava. Aflat în plin proces de extindere, prin care suprafața comercială va ajunge la 60.000 mp, Iulius Mall le face o surpriză iubitorilor de modă și aduce, pentru prima oară în această regiune, patru magazine mult așteptate: Reserved, Mohito, Cropp și House.

Brandurile grupului polonez LPP, cea mai mare companie de modă din Europa Centrală și de Est, sunt destinate unui public variat, de la tinerii pasionați de tendințe urbane, până la familiile care caută produse versatile la prețuri accesibile.

Cele patru magazine se vor desfășura pe o suprafață totală de peste 3.100 mp.

LPP deține 2.275 de magazine, în 39 de piețe (magazine fizice, în 28 de țări și online, în 34 de țări).

Reserved este brandul fanion al companiei LPP și urmărește ultimele tendințe în colecțiile sale, combinând modelele clasice cu propuneri originale și de ultimă oră. Acesta se inspiră din multiculturalismul marilor metropole din Europa și America, dar și din viața cotidiană metropolitană din Tokyo sau Seul. Oferta brandului include linii pentru femei, bărbați și copii. Cumpărătorii pot găsi aici și o gamă extinsă pentru femeile însărcinate.

Mohito este brandul dedicat exclusiv modei feminine. Designerii creează colecții pentru femeile încrezătoare, care sunt conștiente de atuurile lor, exprimându-și libertatea și nonșalanța într-un mod elegant. Brandul se evidențiază prin articole vestimentare în linii simple și care oferă un aspect dinamic, în concordanță cu tendințele modei globale.

Cropp este un brand streetwear care se adresează tinerilor rebeli ce trăiesc după propriile reguli și preferă hainele prin care își pot exprima personalitatea și libertatea ideilor. Ceea ce diferențiază Cropp de alte branduri sunt articolele vestimentare pregătite în colaborare cu ilustratori și artiști de graffiti din întreaga lume.

Colecțiile Cropp au influențe pop și hip-hop și sunt inspirate din street art, sport, seriale și muzică.

Cu piesele vestimentare de la brandul House, tinerii își pot crea nenumărate ținute inspirate de cultura pop, în concordanță cu cele mai importante trenduri și tendințe ale sezonului.

Extinderea Iulius Mall Suceava, ce va fi finalizată în prima jumătate a acestui an, în urma unei investiții în valoare de 40 milioane de euro, răspunde dorinței comunității de a accesa cele mai noi concepte de shopping, experiențe moderne și branduri.

Odată cu finalizarea extinderii Iulius Mall Suceava, clienții vor avea la dispoziție o suprafață de 60.000 mp pentru shopping, cu noi branduri internaționale în premieră regională, restaurante de tip drive-thru, cafenele, un centru de fitness și alte variante de petrecere a timpului liber.

Spații verzi, căi noi de acces, dar și creșterea numărului locurilor de parcare la peste 2.400 sunt alte noutăți incluse în proiect.



Articol salvat de pe www.monitorulsv.ro, ediţia din 11 Februarie 2025.
Acest articol este proprietatea Monitorul de Suceava si nu poate fi reprodus fără acordul scris al acestora.