|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
Este rau ca dupa ce se sparge, se acopera superficial si ramin gropile care deobicei sunt adinci ...si ne stricam de tot masinele. Nu se poate face ca in strainatate in asa fel ca portiunea afectata sa fie complet refacuta!? Si asta peste tot unde s-au facut interventiile? | ![]() |
![]() |
Latuule,nu se poate taica!La noi fiind cel mai scump metru patrat de suprafata asfaltica din lume,compozitia e secret de stat,si de aia dureaza asa mult ca se concetreza mult ca sa le iasa reteta.Aia afara sunt prosti:o fac odata,incheie lucrarea si gata,unde sa mai aiba de lucru dupa aia la reparatii de sute de ori in acelasi loc????Ai nostri isi asigura de lucru pe vecie!!Asta este pur si simplu politica de stat,facutul lucrului incet si prost,pentru a se da vina pe conditii grele de munca,pe lipsa de utilaje moderne,pe materiale proaste,si banuiesc ca de asta e cel mai scump asfalt din lume,din cauza etapelor de pregatire anterioare devizului umlat la plata!Daca lucrurile s-ar desfasura simplu si corect cum ar mai castiga comisioanele si spagile toti cei care concura la cea mai neagra gaura a economiei,cum s-ar mai maslui licitatiile,cum s-ar apuca ei de lucru prin septembrie octombrie=vezi exemplul Sucevei,si apoi sa zica planificatorul ca datorita conditiilor meteo bla bla bla.. | ![]() |
![]() |
Si tot din pacate ai dreptate, Anacondo! | ![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(13 mar 2010, 13:53:02