Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 22 nov 2024 - Anul XXIX, nr. 276 (8805)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
luni, 21 martie 2016
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Nu sunt de acord trimis de
(21 mar 2016, 11:15:45
Proprietarii din blocurile alaturate ar trebui sa se mobilizeze si sa nu permita aceasta constructie noua care le va lua soarele si intimitatea.

Sa inghesui asa in nestire blocuri intre blocurile deja ingramadite e viziunea lui Lungu despre un oras modern?
Daca vor sa extinda Suceava au la Metro suficent teren unde sa se desfasoare.
1.1  RE: Nu sunt de acord trimis de
(21 mar 2016, 13:04:57
Terenul de la metro trebuie cumparat! Cel pe care urmeaza sa se construiasca este deja in posesia constructorului! Atat timp cat am un teren, nu cumpar altul pentru ca vecinii nu au loc de parcare !
1.2  RE: Nu sunt de acord trimis de
(21 mar 2016, 14:47:14
E absolut natural sa vrei sa strici orasul ca sa te imbogatesti. Oricine ar face la fel. Treaba autoritatilor e sa te opreasca la timp.
Daca ai un teren nu inseamna ca poti sa construiesti ce vrei pe el.
1.3  RE: Nu sunt de acord trimis de
(21 mar 2016, 17:46:55
nu poti construi ce vrei DAR NICI NU L POTI LASA LOC DE PARCARE PT LOCATARII VECINI!! POTI CONSTRUI IN LIMITE LEGALE!! DACA DUMNEAVOASTRA ATI FACUT DEJA SI STUDIUL DE UMBRIRE SI ATI TRAS DEJA SI CONCLUZIILE IN URMA UNUI SIMPLU ARTICOL.....LASA DE BANUIT ,MAI ALES CA ACUZATI HOTUL INAINTE SA FURElaughing
1.4  RE: Nu sunt de acord trimis de
(21 mar 2016, 18:24:46
Din poza atasata articolului e clar ca buna ziua ca va umbri blocurile vecine.
Asa ca titlu informativ, la Liceul Alimentar, omului cu casa de langa blocul rosu i s-a dat un apartament la mansarda drept compensatie pentru ca s-a construit prea aproape de el. Deci si in Suceava se platesc daune nu doar in alte orase.
2.   Pentru proprietarii din blocul vecin trimis de
(21 mar 2016, 11:38:36
Distanta intre cladiri este reglementata de Normele de sanatate publica aprobate prin Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 536/1997 care prevede ca
“Amplasarea clădirilor destinate locuinţelor trebuie să asigure însorirea acestora pe o durată de minimum 1 1/2 ore zilnic, la solstiţiul de iarnă, a tuturor încăperilor de locuit. Distanţa dintre clădiri trebuie să fie mai mare sau cel puţin egală cu înălţimea clădirii celei mai înalte, pentru a nu se umbri reciproc.”

Autorizatia de construire este un act public si trebuie sa fi fost eliberata de primaria in raza careia se construieste cladirea respectiva.
Solicitati primariei sa va comunice aceasta autorizatie, iar apoi puteti sa o atacati in contencios administrativ, solicitand totodata si sistarea lucrarilor pana la solutionarea litigiului.
2.1  RE: Pentru proprietarii din blocul vecin trimis de
(21 mar 2016, 13:09:45
Nu e legislatia completa...inainte de a invata locatarii cum sa plateasca niste cheltuieli de judecata verificati cate procese au fost pierdute in instanta atunci cand au invocat distanta intre cladiri...... TOATE PRCESELE AU FOST PIERDUTE!
2.2  RE: Pentru proprietarii din blocul vecin trimis de
(21 mar 2016, 14:50:58
Totusi realitatea va contrazice:

"Jos blocul! demolarea unei construcții ilegale la plângerea vecinilor cărora le-au fost încălcate drepturile

Judecătoria Sector 3 București a decis la începutul acestei săptămâni demolarea unui bloc de zece etaje ridicat ilegal pe Calea Dudeşti nr. 94 din Capitală. Procesul a fost intentat de vecinii de la numărul 96, familia Dinescu, parte în proces fiind și Asociația Salvați Bucureștiul.

Familia Dinescu este nemulțumită că blocul de zece etaje s-a ridicat la doar trei metri de clădirea lor și le-a luat lumina, este dublu ca înălțime faţă de casele din jur, iar clădirea în care locuiesc s-a crăpat din cauza șantierului.

Până acum, instanța a decis ca blocurile ridicate ilegal să fie demolate de primăriile care au dat autorizația de construire și toate au rămas în picioare.
Prejudiciile invocate de vecini

“Prin hotărârea pronunțată luni în dosarul 40971/301/2012, Judecătoria Sectorului 3 a dispus obligarea Primarului Sectorului 3, a constructorului Ion Chiriţă și a proprietarilor terenului, familia Dimcevici, la demolarea construcției ilegale din Calea Dudeşti nr. 94. Prin edificarea acestui imobil ne-au fost aduse destul de multe prejudicii."
2.3  RE: Pentru proprietarii din blocul vecin trimis de
(21 mar 2016, 15:20:59
Totusi realitatea va contrazice:

"Într-un caz clasic de bloc construit lângă o casă, proprietarii acesteia au primit prin decizia Curții de Apel Cluj despăgubiri de peste 283.000 lei (circa 65.000 de euro) pentru că valoarea casei s-a diminuat cu 40% din cauza execuției blocului, dovedindu-se prin expertiză că blocul ridicat în baza autorizației de construire din 2008 nu permite însorirea minima de o oră și jumătate zilnic pentru imobilul reclamanților."
2.4  RE: Pentru proprietarii din blocul vecin trimis de
(21 mar 2016, 17:42:26
de unde stiti ca societatea va contrui ILEGAL? Cladirea are parcare intre ea si blocul vecin NU ARE 3 METRI !!!nu umbreste! Cine ar putea vinde blocul din spate? Eventual apartamente carora nu le vor scade pretul decat prin comparatie, nu prin constuirea noii cladiri....
CAZURILE NU AU LEGATURA CU ACEST BLOC NOU! CI DOAR REA INTENTIA DUMNEAVOASTRA ARE O LEGATURA EVIDENTA!
3.   Catre vecini trimis de
(21 mar 2016, 11:45:36
plangere prealabila impotriva autorizatiei de construire-la primarie
actiune in instanta: 1 pentru suspendarea executarii autorizatiei si una pentru anularea acesteia, pana la solutionarea cererii de anulare. si ordonanta presedintiala pentru oprirea lucrarilor. va trebui sa actionati repede, pana se ridica imobilul respectiv. succes!

Solicitați de la primărie copie după AC și CU a construcției respective. Aveți dreptul deoarece sunt informații publice. (L.544/2001)
Acolo sunt înscrise și eventualele obligații pe care le are beneficiarul construcției -în special, fiind o construcție nouă, va fi obligat la obținerea unui acord din partea vecinilor.
Mai departe, vedeți care este regimul de înălțime al noii clădiri și limita de amplasare a acestuia . Ș i în funcție de aceste lucruri, certe, vă veți putea adresa întâi Primăriei și apoi instanței.pentru eventual, sistarea construcției.

4.   Puff trimis de
(21 mar 2016, 12:03:39
primarul nu face blocuri acolo deoarece acolo face sala polivalenta si stadion....pai unde mai este un pic de spatiu intre blocuri hop apare alt bloc...sper sa scapam de Lungu in vara....ca de distrus suceava putem sa o distrugem si fara ajutorul lui.....niste locuri de parcare nu face....ca de nu e loc dar blocuri cu camp pe bloc face destule ca de e mai usor sa construiesti decat sa torni niste asfalt pentru parcare
4.1  RE: Puff trimis de
(21 mar 2016, 13:13:27
E TEREN PRIVAT! NU E A DOMNULUI LUNGU NICI A MUNICIPIULUI!
5.   Sunt suficente locurile de parcare? trimis de
(21 mar 2016, 12:20:02
Imobilul are 20 de locuri de parcare distribuite catre:
- 430 mp birouri (unde vor lucra cel putin 80-100 oameni)
- 320 de mp spaţii comerciale
- 25 apartamente

O fi suficient?!?!?
5.1  RE: Sunt suficente locurile de parcare? trimis de
(21 mar 2016, 14:25:19
dar pana acum au fost destule locuri de parcare? Primaria nu face locuri de parcare iar un privat nici atat nu o sa faca! ce persoana privata face bine comunitatii??????????
5.2  RE: Sunt suficente locurile de parcare? trimis de
(21 mar 2016, 15:05:17
Pai tocmai!!!
Primaria cheltuie ca proasta 37,8 milioane de RON ca sa construiasca 162 locuri de parcare subterane.
Acum vine un nene si investeste 5-6 milioane de RON ca sa creeze un deficit de locuri de parcare de 80 masini.

Concluzia e ca va fi f scump pentru municipalitate sa repare raul creeat de acest investitor. Cele 80 de locuri lipsa vor fi acoperite cu o investitie de 18.5 milioane RON.

Deci "castigam" o investitie imobiliare de 6 milioane RON dar investim dupa aia 18 mil ca sa rezolvam problemele cauzate de ea?
5.3  RE: Sunt suficente locurile de parcare? trimis de
(21 mar 2016, 17:51:03
TERENUL NU ERA A PRIMARIEI...PRIMARIA NU A CREAT NICI UN DEFICIT! TERENUL ERA PRIVAT, LOCURILE DE PARCARE ERAU PE SPATIU PRIVAT, DACA S A BENEFICIAT DE ACESTE LOCURI PANA ACUM GRATIS FERICE DE PROPRIETAR, CU TOATE CA NU SE MERITA!!
5.4  RE: Sunt suficente locurile de parcare? trimis de
(21 mar 2016, 18:29:04
Eu nu ma refeream la alea 30 de masini ce parcau ilegal pe terenul d-voastra pana acum.
Eu ma gandesc la cele 100 de masini pe care le veti atrage permanent in acea zona si pentru care construiti doar 20 de parcari.
6.   Comentariu trimis de
(21 mar 2016, 12:38:36
Inainte de a fi mult timp "un teren viran, neîngrijit, folosit pe post de parcare de cei care ajungeau prin zonă pentru diverse motive, îndeosebi la restaurantele din apropiere sau la piaţă" asa cum a fost scris in articol, a fost un loc de joaca pentru copiii din zona, insa scranciobele au disparut subit impreuna cu buncarul de deseuri menajere, imediat ce s-a perfectat retrocedarea terenului. Iar primarul nu a gasit in alta parte teren de dat decat in buricul targului, probabil cu interes. Sunt curioasa cei de la blocul vecin in fata caruia va apare un alt bloc cu mai multe etaje ce au de spus? Fiind pensionari majoritatea, cred ca nu vor lua atitudine pentru a bloca aparitia acestei noi constructii.
6.1  RE: Comentariu trimis de
(21 mar 2016, 12:55:01
"asa cum a fost scris in articol"
Da, e deranjant cum Monitorul tine partea acestui investitor.
Mai au putin si pun lapte si miere peste acest bloc.
Macar de marcau articolul ca fiind unul publicitar.
6.2  RE: Comentariu trimis de
(21 mar 2016, 13:32:43
ATAT TIMP CAT TERENUL ESTE PRIVAT NU SE POATE DA TEREN IN ALTA PARTE ABUZIV SI NICI NU SE POT JUCA COPII VECINULUI IN CURTEA MEA! iN PRIVINTA CONSTRUCTIEI AVETI TOT DREPTUL SA O CONTESTATI DUPA CUM DORITI IN TERMENE LEGALE, DAR IN PRIVINTA UNUI TEREN PRIVAT VA ROG SA VA ABTINETI!
7.   Lungule -- urbanism trimis de
(21 mar 2016, 12:53:54
Daca cei de la urbanism ar citi legile , cel care a achizitionat terenul isi va lua o mica teapa cu ideea de a constriu BLOC, dar cum vin alegerile (trebuie bani)autorizatiile se vor da pe banda rulanta iar catre final se vor mai adauga 1 etaj + mansarda. Lungule ia vezi poate'ti amintesti de bl de pe AL NUCULUI cu cite etaj s-a dat prima autorizatie si care au fost urmatoarele OARE cind se VOR DARIMA , ORE CIND CEI DE LA DNA VOR DA drumul la dosarele din seltare , ORE cit treb sa te mai suportam,
8.   Beton si iar beton! trimis de
(21 mar 2016, 13:37:30
Interesul la noi a fost si este sa se faca blocuri si vile in prostie, peste tot, fara un plan, fara sa se urmareasca o linie armonioasa, un echilibru. Anormala este situaţia ca Suceava nu se extinde cum este firesc, ci continua sa se comprime folosind inca toate spatiile verzi ce au mai ramas de la comunisti. La noi au primat interesele marunte si spaga din orice. Sunt peste tot ridicate garaje pe locurile de joaca, iar copiii nu au macar o groapa de nisip unde sa se joace. Nu mai avem spatii libere pentru amenajarea de terenuri de tenis, volei, badminton, gropi cu nisip pentru joaca copiilor, etc. Nu este planificata in viitorii ani o pista functionala pentru ciclisti in tot orasul. De ce nu se planifica si nu se iau in consideratie aceste lucruri care ţin de sanatate si civilizatie? Se urmaresc doar cistiguri imediate, distrugindu-se toate spatiile verzi, carora le iau locul blocurile, vilele!? Beton si iar beton! Nu se pot ridica blocuri si vile in afara orasului ? Unde sa se joace copiii nostri si unde sa ne recreem, noi, cu totii…doar printre parcari, blocuri si intre gardurile inalte ale vilelor?!
9.   Tipic romanesc trimis de
(21 mar 2016, 13:50:28
Nimic ce e nou nu este tolerat in tara noastra. Nu vad care ar fi impedimentul, atat timp, cat se respecta un proiect aprobat de primarie. Aici unde stau eu sunt case intre blocuri si blocuri intre case si nimeni nu face scandal de ce? ... pentru ca se respecta un proiect, un loc de parcare si in general regulile impse de cei care sunt platiti sa faca asa ceva, dar la noi, nu sunt legi care sa spuna clar ce ai voie sa faci si ce nu.
9.1  RE: Tipic romanesc trimis de
(21 mar 2016, 15:14:43
Pai cine zice ca unde stai tu e ok si poate fi preluat ca model pentru Suceava?

Londra are 7-8 milioane de oameni. E normal sa fie inghesuita ca vai de ea.
Oamenii trec asta la pierderi nu la beneficii. Accepti inghesuiala si traficul sufocant dar primesti in schimb beneficii economice.

Suceava e un biet targ unde se agata harta in cui. Populatia Sucevei scade constant. Acum Suceava are 90k oameni fata de 120k oameni pe timpul lui Ceausescu.
Ori cand populatia orasului scade, noi de ce sa ne stricam ambientul prin aglomerarea unor blocuri noi intre cele vechi care sunt deja inghesuite?
10.   Ar fi de dorit ca forurile sa se implice! trimis de
(21 mar 2016, 13:51:32
Conducatorii nostri sunt asa cum i-am ales noi, prostimea: corupti, aroganti, nepregatiti si dezinteresati de cum va arata orasul Suceava La ce sa ne asteptam cu orasul Suceava de la astia!? Cine sa lupte pentru orasul asta, daca nu ei? Ar fi de dorit ca forurile raspunzatoare sa se implice fara rezerve.
Clica conducatoare nu vrea sa asculte si de parerile noastre, de noi, cum ar fi normal!
Nu va intrebati de cum au reusit sa obtina ,, baietii” aprobarile?
Uitati-va, este plin peste tot cu fel de fel de constructii! Dar ce nu s-a construit in detrimentul spatiului verde!?
Pentru ei, spatiile largi cu iarba, parcurile cu verdeata si flori, nu au valoare … nu sunt aducatoare de bani. Iar noi ne sufocam!

Pacat de orasul Suceava cum arata, nu-i de viitor, se dezvolta haotic, fara spatii verzi, fara parcuri, fara wc-uri, fara terenuri de tenis, volei si parcari printre blocuri, etc
Legislaţia în vigoare nu este suficient de clară în a defini termenul de spaţiu verde, la ei, conducatorii, este absolut legal să se admită efectuarea unor investiţii pe ,,terenurile aflate în paragină”.
În concluzie, nu trebuie să mai fim surprinşi dacă unica oază de verdeaţă din faţa blocului, ce nu figurează ca parc de recreere, să fie înlocuită, peste noapte, cu o construcţie din beton.
În municipiul Suceava sunt amenajate doar cîteva miniparcuri, mai bine spus imitatii de parcuri pe ici-colo si nimic amenajat printre blocuri!
11.   Comentariu trimis de
(21 mar 2016, 13:57:00
Este vorba despre un teren privat! Voi v ati muta la Metro lasand cadou apartamentele primariei pentru spatii de joaca, buncare sau parcare??? CONTESTATI CONSTRUIREA IN TERMENI LEGALI ORICAT DORITI.....ESTE DREPTUL FIECARUIA!!! DACA CONSTRUCTORUL NU ISI POATE DESFASURA ACTIVITATEA IN PERIOADA CONTESTATIEI VA CERE DESPAGUBIRI PT FIECARE LUNA IN CARE PUTEA INCHIRIA SPATIILE SI NU A FACUT O DIN CAUZA UNUI EVENTUAL PROCES!!!
11.1  RE: Comentariu trimis de
(21 mar 2016, 14:43:42
Asa este!! Fiecare isi face ce doreste pe bucata lui de pamant dar romanul e tot roman....daca el nu poate ii pune piedici si altuia, de ciudalaughing))))
12.   Comentariu trimis de
(21 mar 2016, 13:58:45
AR CASTIGA CONSTRUCTORUL BANI FARA SA MAI INCHIRIEZE, IAR DACA PROCESUL DUREAZA ANI DE ZILE NICI NU AR MAI AVEA ROST SA CONSTRUIASCA! IN FELUL ACESTA AR FI TOTI MULTUMITI!
13.   Modernizare se numeste asta!!! trimis de
(21 mar 2016, 14:37:47
Decat un loc plin de brusturi, buncare si un chiosc ruginit eu zic ca tare ar prinde bine aceste apartamente, studentilor ce s-ar putea caza in apropierea facultatii....si tinerilor .... OPEN YOUR MIND Romane.... se numeste modernizare! nimeni nu si mai lasa copii la groapa cu nisip, toti merg in spatii cu supraveghetori.... NU MAI TRAIM VREMURILE DE ALTA DATA, DE PE TIMPUL LUI CEAUSESCU! CINE NU SUPORTA AGLOMERATIA DIN ORASE SE POATE MUTA LA TARA SAU LA METRO !!!
13.1  RE: Modernizare se numeste asta!!! trimis de
(21 mar 2016, 15:30:47
"Modernizarea" ta imi suna ca "evolutia" din versurile de mai jos:

"Cred ca e o stare de uitare pentru toti
Prefera sa inchida ochii decat sa dea-n hoti
Nu mai stie nimeni ce inseamna revolutie
Mai nou daca taci, cica e evolutie"
13.2  RE: Modernizare se numeste asta!!! trimis de
(21 mar 2016, 15:33:45
Abia astept sa vad studentii cum se cazeaza in penthouseurile alea.
13.3  RE: Modernizare se numeste asta!!! trimis de
(21 mar 2016, 17:56:35
Mie poezia ta imi suna ca blocurile comuniste cu subsoluri putrezite si cu tevi sparte din comentariul lui ZUZU10
14.   Autorizatii trimis de
(21 mar 2016, 14:50:44
lungu nu da autorizatii asta e problema!! nu ca da prea multe!!! DE S-AR CONSTRUI blocuri noi, ca astea comuniste sunt focare de infectii, cu subsoluri putrezite si cu tevi sparte, astea ar trebui demolate si mutati locatarii la metro!! BRAVO VOUA CONSTRUCTORILOR CA AVETI FORTA SA MAI FARDATI FATA SUCEVEI INVECHITE! SI EU O SA VREAU UN APARTAMENT ACOLO! DOAMNE AJUTA!!!!!!!!!!1
15.   Oameni plini de invidie trimis de
(21 mar 2016, 15:18:27
Raman uimit cat de invidiosi sunt unii pentru un spatiu care statea in paragina plin de noroi, gropi si balti de apa. Suceava este un oras cu blocuri comuniste neingrijite cu fatadele nerefacute. Daca stau bine si ma gandesc la fel de sceptici au fost "unii" si cu reconstruirea vechii cladiri in care a fost sanipidu si acum este casa prietenei a consiliului.
Nu pot sa urez decat multa bafta celui care face acesta constructie, cainii latra, ursu trece iar in urma ramane ceva frumos.
15.1  RE: Oameni plini de invidie trimis de
(21 mar 2016, 16:54:34
"cainii latra, ursu trece"
Asta era acum cativa ani. Acum sunt convins ca ursu mai merge si la parnaie cand e cazul.
15.2  RE: Oameni plini de invidie trimis de
(21 mar 2016, 18:01:42
SI CE II ROADE, SARACII ECOLOGISTI IN GRADINA ALTUIA!! II COMPATIMESC!
H2SO4 VORBESTE DOAR DE INTERESE SI DE SUME DE BANI, EVIDENT CA CE FACI TU TI SE PARE CA FAC SI ALTII!
15.3  RE: Oameni plini de invidie trimis de
(21 mar 2016, 18:11:33
:)))))))) H2SO4 ARE O PROBLEMA CU PROPRIETARUL TERENULUI CLAR! VORBESTE DE PARCA CONSTRUCTORUL AR COMITE O INFRACTIUNE... STIE DEJA SI CA PROIECTUL E ILEGAL, FARA CA ACESTA SA FI PRIMIT APROBARE MACARlaughing)) DL ECOLOGIST H2SO4 FA TI DIN CASA SAU APARTAMENTUL TAU LOCURI DE PARCARE SAU UN PARCULET CEVA PT CA VA PREOCUPA TARE BINELE COMUNITATII
15.4  RE: Oameni plini de invidie trimis de
(22 mar 2016, 10:20:22
H2SO4 nici nu il cunoaste pe proprietarul terenului cum sa aiba o problema personala cu el...
Am in schimb o mare problema cu proiectul.
Orasul asta e vai de mama lui, mai inghesui si tu un bloc de parca e asa mare lipsa de apartamente...
Sunt 800 de apartamente scoase acum la vanzare pe olx pe care nu le cumpara nici dracu fix de alea 25 de apartamente plantate in parcu ala era nevoie la Suceava.
16.   Bravo investitorilor!!!! trimis de
(21 mar 2016, 16:47:46
Observam de foarte multi ani ( de tranzitie bineinteles!!) ca atunci cand cineva incearca sa aduca ceva nou intr-un oras (aici ma refer la , locuri de munca,construirea unui imobil,etc) se gasesc foarte multi destepti care pun bete in roate.
Daca omul are proiect aprobat si este in legalitate , este mai bine sa ramana acolo un spatiu gol plin de caini maidanezi , de boschetari care dom noaptea langa locul de joaca pt copii?
Pentru cei care au comentat pana acum , o intrebare : casa in care locuiti este primita de la parinti , rude, etc? Pentru ca daca ati incerca in ziua de astazi sa cumparati un apartament , veti observa foarte multe oferte in blocuri "noi" construite inainte de '89, avand preturi exagerat de mari.
Asa ca....foarte bine ca va aparea un bloc unde se pot muta tinerii care muncesc si din cauza carora cei in varsta isi primesc pensiile la timp.
16.1  RE: Bravo investitorilor!!!! trimis de
(21 mar 2016, 18:37:33
"Pentru cei care au comentat pana acum , o intrebare : casa in care locuiti este primita de la parinti , rude, etc?"
Nu, e construita de mine cu banii castigati din munca mea.
Totusi nu vad relevanta intrebarii.

"este mai bine sa ramana acolo un spatiu gol plin de caini maidanezi , de boschetari care dom noaptea langa locul de joaca pt copii?"
Categoric DA!
Locul ala e totusi departe de descrierea data de tine. Era un loc de joaca acolo, nu arata dezastruos asa cum il descrii tu. Treceam zilnic pe acolo la fel ca mii de alti suceveni.
Cel mai bine era daca primaria avea bunul simt sa cumpere ea acel teren si sa amenajeze un parc. 140.000 euro era un fleac pentru bugetul primariei. Doneaza milioane la biserici an de an fara sa simta efortul.
17.   Cosntruirea unui bloc da, dar nu pe spatiul verde! trimis de
(21 mar 2016, 20:21:24
La Suceava rechinii imobiliari, asistați de cozi de topor din administrația publică locală, vor termina și cele citeva petice de verdeata ce au mai ramas din parcuri si vor ajunge să facă "dezvoltare imobiliară" și în ghivecele de pe balcoane.
Pare de râs, dar, în ritmul acesta, nu mai e mult până acolo!
Specialistii spun ca fiecarui locuitor ii revin 26m2 de spaţiu verde care sunt prevăzuţi de norma europeană. O ora de plimbare in parc combina atat nevoia copilului de aer curat, de un spatiu deschis de joaca, cat si necesitatea ta de a te relaxa. Toata lumea are nevoie de destindere, de relaxare, mai ales cei care mai au unde munci.
Daca ne gindim la micuti, iesirile in aer liber, in spatiul verde, ii ajutasa se dezvolte pe toate planurile:
- Din punct de vedere fizic, deoarece are posibilitatea de a se misca in voie.
- Din punct de vedere al cunoasterii, fiindu-i permis, evident, intre anumite limite, sa exploreze spatiul ce il inconjoara.
- Din punct de vedere emotional si al comportamentului, micutul capatand o independenta specifica varstei.
Toate aceste beneficii ale unei simple plimbari in parc prezinta o semnificatie majora in ceea ce priveste maturizarea lui dar si recreerea noastra.

18.   Mey "Replei" infrastructura de unde o "iei" trimis de
(21 mar 2016, 21:09:07
Care este impactul unei noi aglomerari de "omuletzi" si pe bune si pe rele pe straduta aia "blestemata" in bune si "pi" rele a universitatii ?
19.   ... trimis de
(21 mar 2016, 21:39:51
oare cat a dat "investitorul privat" pentru acest articol ?
20.   Parcare cu lit ca in Japonia trimis de
(21 mar 2016, 23:11:40
Eu sunt de acord ca fiecare sa construiasca ce vrea in raport cu PUD, PUZ, PUT , etc, dar....

Raportat la legislatia in vigoare esti obligat daca construiesti un bloc sa ai si locuri de parcare pentru locatarii din blocul pe care il construiesti.
Sau parcare subterana in bloc cum a facut general construct
deoarce zona este sufocata..... de masini
Oare noi locatari unde vor parca....cred ca vor avea sistem cu lift pt masini ca in Japonia.

Asa ca hai sa ne luam toti Smart si scuter.

Bafta!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie

HaiHui prin Bucovina

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei