Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 22 nov 2024 - Anul XXIX, nr. 276 (8805)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
joi, 23 octombrie 2008

... Citeşte

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   4 benzi necesare ca aerul trimis de
(23 oct 2008, 11:23:05
Daca se doreste ca acest proiect sa fie unul viabil pe termen lung, cred ca este imperios necesar sa se faca de la inceput pe 4 benzi. Dezvoltarea prezenta a orasului o impune, nu mai vorbim de viitor.

A, si inca ceva: poate ca lucrarea asta va fi in sfarsit una de calitate europeana, nu ca cele de pe DN 17. Nu sunt convins, dar speranta moare ultima...
2.   Costuri trimis de
(23 oct 2008, 11:56:34
"Varianta de ocolire a Sucevei are o lungime de 13,2 km" si o "valoare de 67 de milioane de euro".

Cam scump domnilor!

Am citit acu ceva vreme, parca in revista Auto Bild ca in Germania 1 km de autostrada cu senzori in asfalt, semnalizare, marcare, santuri pt apa costa in jurul a 2,5 mil euro/km. In Romania de ce costa 5 ? O fi autostrada suspendata ?
2.1  RE: Costuri trimis de
(23 oct 2008, 12:17:21
Deh, e vorba totusi de 3 viaducte (medie de 300m fiecare) si 6 poduri. Important e sa se faca o treaba de calitate si sa iasa o sosea buna.
2.2  RE: Costuri trimis de
(23 oct 2008, 12:53:41
Aveti dumneavoastra o documentatie referitoare la costurile unei autostrazi suspendate?Daca nu vedeti-va de treba!
2.3  RE: Costuri trimis de
(24 oct 2008, 01:51:49
clar ca da doamna Gabriela exista aceste documente si va asigur ca pretul e foarte umflat. pretul de 67 milione pentru 13 km e de,a dreptul pretul care se plateste in Spania(tara cu costuri laborale mult mai mari) pentru o bucata de autostrada de munte cu tunele si poduri.poate ca in cazul Romaniei un kilometru de drum european nu ar trebui sa treaca de 1 milion de euro. adica un drum de la Siret pina la Falticeni,..
3.   Inca o sfintire trimis de
(23 oct 2008, 14:25:32
mah da si daca inaugurati un wc public incepeti printr-o sfintire? da pocaiala criminala a fost si el? hotilor !!!!!!!!
4.   Observatie trimis de
(23 oct 2008, 18:47:58
puteti sa spuneti ca nu am altceva mai bun de facut decat sa caut nod in papura dar banuiala mea e ca statia aia are 110kV(kiloVolti) si nu 110(kiloWatti). Nu de alta dar 110kW reprezinta o putere infima, mai exact, cam cat ar consuma 1100 de becuri de 100W fiecare aprinse simulta..
5.   Nu es scump e un jaf la strada mare trimis de
(24 oct 2008, 01:45:28
daca am fi in Spania iar lucrarea ar fi o autostrada de munte de doua benzi pe sens de 11 m fiecare cu o separare in mijloc de 6 m margini de 1,5 m cateva iesiri, poduri, tunele, etc pretul ar fi corect dar pentru un drum normal de doua benzi de doar 7 m latime asta e un jaf. Furt calificat!!! exact acesta este pretul 5milione de euro pe km (inclus exprepierea terenurilor) de la ultima bucata de la autostrada A8 in Spania. cu salarii mult mai mari. Si chiar asa acest exemplu nu e cel mai economic . Autovia Segovia-valladolid 110 km un pret total de 250 milioane de euro.adica mult mai putin. Se traieste bine de tot furand nu-i asa puisori?

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie

HaiHui prin Bucovina

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei