De Ziua Națională a României

Aqua Carpatica a dus Tricolorul românesc în Times Square, unul dintre cele mai cunoscute locuri din New York



Tricolorul României a strălucit în unul dintre cele mai cunoscute locuri din metropola New York
Tricolorul României a strălucit în unul dintre cele mai cunoscute locuri din metropola New York

Tricolorul românesc a strălucit, de Ziua Națională a României, în unul dintre cele mai mari obiective turistice din New York, cel mai mare oraș din Statele Unite ale Americii. Totul a fost posibil printr-o campanie publicitară a companiei Aqua Carpatica din Vatra Dornei, unul dintre cei mai mari producători de ape minerale din România. Drapelul național, munții Carpați, dar și o urare atât în limba română, cât și în limba engleză au putut fi văzute pe 13 ecrane din Times Square, New York City, chiar de 1 Decembrie, Ziua Națională a României.
Surpriza a fost pregătită de brandul românesc de apă minerală naturală AQUA Carpatica, care anul acesta a demarat o campanie națională de construire a unui brand de țară și de promovare a României ca Patria Apelor Minerale. Pe ecranele din Times Square, în centrul orașului New York, unul dintre cele mai aglomerate locuri din lume, s-au putut citi mesajele „De acasă, din patria apelor minerale”, „La mulți ani românilor de pretutindeni!” și „Happy National Day, Romania!”.
Tot de Ziua Națională, Aqua Carpatica a publicat pe pagina oficială de Facebook mesajul „Drapelul național, munții Carpați și dulcele grai românesc se văd astăzi pe celebrele ecrane din Times Square, New York. Mulțumim României și românilor de pretutindeni! La mulți ani, România, Patria Apelor Minerale!”.
„AQUA Carpatica și-a construit un vis îndrăzneț. Brandul românesc își dorește să pună România pe harta lumii și să o facă cunoscută la nivel internațional ca Patria Apelor Minerale. Prin toate acțiunile sale atât la nivel local, cât și în toate țările în care este prezentă continuă să facă pași importanți în demersul său de a duce mai departe tradiția României în ape minerale naturale, precum fiecare țară are propriile produse emblematice cu care se poate mândri”, se arată într-un comunicat transmis de Aqua Carpatica, în care se mai precizează faptul că acest demers nu ar fi posibil fără sprijinul și implicarea oamenilor care cred în țara lor, dar și în avantajele competitive tangibile pe care România le are. „Cei mai buni ambasadori pentru promovarea unei țări sunt chiar cetățenii ei, iar pe această cale ținem să le mulțumim românilor, atât celor din țară, cât și celor plecați în străinătate pentru suportul pe care ni l-au acordat în promovarea României ca Patria Apelor Minerale”, se mai spune în comunicat.
La rândul său, președintele și directorul general al Aqua Carpatica, Jean Valvis, a declarat că ”apa minerală poate deveni un brand de țară al României, prin care să se promoveze la nivel internațional, așa cum fiecare țară are propria tradiție în ceea ce privește produsele sale emblematice. România merită să fie promovată, este o țară unică, cu peisaje care îți taie răsuflarea și comori de neprețuit. Printre acestea, se numără și apele minerale naturale”.
Proiectul special de 1 Decembrie din New York a fost realizat cu sprijinul companiei TPS Engage, care îl are co-fondator pe publicitarul Matei Psatta, și este parte din acceleratorul global Techstars. Anul trecut a obținut finanțare de la Techstars Dubai, pentru a realiza prima rețea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor și outdoor.


Aqua Carpatica își dorește să pună România pe harta lumii ca Patria Apelor Minerale
Aqua Carpatica își dorește să pună România pe harta lumii ca Patria Apelor Minerale
Aqua Carpatica își dorește să pună România pe harta lumii ca Patria Apelor Minerale
Aqua Carpatica își dorește să pună România pe harta lumii ca Patria Apelor Minerale
Tricolorul României a strălucit în unul dintre cele mai cunoscute locuri din metropola New York
Tricolorul României a strălucit în unul dintre cele mai cunoscute locuri din metropola New York


Recomandări

Via Transilvanica, drumul care leagă Putna de Drobeta-Turnu Severin, a fost promovat în Times Square, New York

Via Transilvanica, drumul care leagă Putna de Drobeta-Turnu Severin, a fost promovat în Times Square, New York
Via Transilvanica, drumul care leagă Putna de Drobeta-Turnu Severin, a fost promovat în Times Square, New York