|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
"De precizat că trenul de epocă „Moldoviţa” este tractat de cea mai veche locomotivă pe aburi din România, construită în anul 1926" Voi sunteti mega prosti? Nu vedeti ca trenul nu e tras de nici o locomotiva cu abur. Pentru a fi tras de locomotiva cu abur acea locomotiva trebuie sa efectueze lucru mecanic, Dar bineinteles ca voi sunteti tampiti si habar nu aveti. Locomotiva e doar de forma prostilor, cea care tracteaza e locomotiva diesel - hidraulica clasa 82, a depoului Suceava Nord, care e modernizata in anul 2008. Daca sunteti prosti mai bine taceti! |
![]() |
![]() |
poate locomotiva aia de care spui tu a fost folosita pentru tractarea vagoanelor pana unde trebuiau aduse. te-ai gandit la asta? sau lucrezi la CFR si esti pe lista de disponibilizari si acu dai afara totul din casa? eu am fost si cu mocanita si locomotiva aia e chiar cu aburi. e super! daca tu esti un/o neintegrat/a macar lasa pe altii sa se bucure de lucrurile din jur. | ![]() |
![]() |
bai irisbus, a fost drumul de proba si pentru a nu uza locomotiva veche a fost folosita cea diesel de care zici. cand o sa circule pe traseu dupa orarul stabilit o sa fie tractata de cea cu aburi, iar cea diesel va deveni de siguranta in caz ca se strica cea cu aburi( fiind foarte veche). In rest ESTI UN MARE FRUSTRAT ! | ![]() |
![]() |
Cum poti sa ma contrazici daca habar n-ai despre ce e vorba? De ce crezi ca e pus H-ul ala acolo, ca sa asigure tractiunea, si daca nu ai fost atat de prost ai fi vazut ca H-ul e cel care isi tureaza motorul la plecarea din statie, locomotiva de abur e doar de forma. |
![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
( 6 aug 2011, 12:33:23