|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
Introducerea unui sistem modern de plata a biletelor ca la RATB, triplarea numarului de controlori si concedierea taxatorilor si reduceti din cheltuieli. Succes! ERASER exista site-ul bilete punct tramclub punct org unde vezi pretul biletelor in tara. Este foarte normal ca pretul biletelor sa fie scump atata timp cat parcul auto al TPL-ului este compus doar din autobuze DIESEL. Se stie ca randamentul unui Diesel este varza, durata de viata mica (8 ani), intretinere scumpa, consum ridicat, carburant costisitor ... Cat timp Suceava nu va avea transport electric, ecologic, economic, cu durata de viata dubla/autovehicol nu va scoate decat pierderi, scumpiri de abonamente proportionale cu scumpirea motorinei si tot asa. |
![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
( 6 sep 2013, 20:02:54
Sunt multi in Suceava la care salariul nu a crescut de 4 ani nu numai la tpl