|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
Dupa lungi si istrovotoare negocieri, va fi o cursa internationala: Suceva-Fratauti, cu escala in Burdujeni. Din motive comerciale, compania care va opera acest zbor, este tinuta secreta pana la clasificarea Aeroporului in AERODROM. Sa traiasca conducerea! | ![]() |
![]() |
Din cauza neseriozitatii companiei Tarom, treptat, treptat va scadea numarul pasagerilor, ajungindu-se la desfiintarea totala a zborurilor. Ce se intimpla cu cei care au diverse legaturi? Nu va intereseaza? Uite asa Suceava se rupe de lumea civilizata, lasind locul Bacaului si Iasului. Conducerea judetului nu prea da dovada de patriotism local. Intrebare: Cum au reusit ei, si noi Suceava, NU!? Asta inseamana ca ai nostri conducatori sunt oameni marunti, dar infatuati si nu au spiritul de patriotism local. La ce sa ne asteptam cu Suceava de la astia!? Singurul aeroport din România care întră în top zece este cel de la Iaşi, cu o creştere a numărului de pasageri în 2015 de 33,9% faţă de anul precedent. Astfel, anul trecut, 731.000 de pasageri au fost îmbarcaţi şi debarcaţi la Aeroportul Iaşi. Motivul se datorează extinderii cu noi destinaţii a companiei naţionale Tarom, care anul trecut în aprilie a anunţat trei curse noi, spre Londra, Torino şi Bologna. Iar Suceava devine Cenusareasa! |
![]() |
![]() |
Ai lor "e" mai destepti, ai nostri "e" mai lenesi. Ei si-au dat seama de potentialul unui aeroport pentru a aduce venit si pentru dezvoltarea unui oras sau regiuni. Ei au pus osul la treaba si mai putina vorba, pe cand ai nostri mai putina treba si mai multe declaratii de presa, cum s-a plantat un copac, s-a mai trasat o dunga, cum o sa arate, poze, etc. | ![]() |
![]() |
Acum să ne închipuim pe diriguitorii acestei activități că nu vor să aibă activitate pe aeroport ar fi o greșeală doar că au fost naivi când i-au crezut pe cei din Iași că nu urmăresc să-i concureze și segmentul low-cost nu-i interesează ! Realitatea a confirmat că nu a fost așa ! Această industrie e una foarte complicată și atitudinea asta că avem aeroport modern și să ne caute operatorii nu e viabilă și nu e suficientă . De acum e nevoie de oameni care se pricep și să se ocupe în mod profesionist de problemă ! Bătălia cu Wizz și Blue Air e deocamdată pierdută pentru că acestea nu-și vor reloca operațiunile pe Suceava chiar în condiții de taxe diminuate Rămâne atragerea altor companii capabile să asigure prețuri competitive iar dacă profitul pe primele rute deschise v-a fi bun abia atunci putem începe cu adevărat o activitate serioasă în materie de transport aerian ! Concluzia e că avem cărți bune în mână mai rămâne să le jucăm cum trebuie ! | ![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(26 ian 2016, 11:50:33