|
|
|
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(21 oct 2014, 13:14:15
PRIVIND FUNCŢIONAREA SERVICIULUI ASOCIAŢII DE PROPRIETARI
înfiinţat în baza OUG nr.85/2001 menţinut ca şi prevedere în Legea
nr.230/2007
Cap. I DISPOZIŢII GENERALE
Art. 1 CONSILIUL LOCAL al municipiului Suceava menţine organizat Serviciul Asociaţii de proprietari în cadrul Direcţiei Ecologizare având în componenţă un număr de 5 angajaţi din care 1 şef serviciu.
Art. 2 (1) Finanţarea Serviciului Asociaţii de proprietari se realizează din fonduri alocate din bugetul PRIMARIEI MUNICIPIULUI Suceava.
(3) Evidenţa contabilă se organizează şi se conduce prin DIRECTIA BUGET, patrimoniu şi fiscalitate, structurată în cadrul aparatului de specialitate al PRIMARULUI MUNICIPIULUI Suceava.
Art. 3 Serviciul Asociaţii de proprietari îşi desfăşoară activitatea folosind obiectele de
inventar şi mijloacele fixe puse la dispoziţie de Primăria municipiului Suceava.
Art. 4 (1) Personalul Serviciului, al cărui angajator PRIMARUL MUNICIPIULUI Suceava..."
Restul merita citit si e pe site-ul primariei.