|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
Cine-i angajeaza si pe ce baze pe acesti soferi de tractror? Conduc ca niste neispraviti si incercati sa-i atentionati ca nu transporta cartofi o sa vedeti cu ce vocabular vi se adreseaza. In ceea ce priveste calculatorul de bord si toate celelante componente nici nu au functionat vreodata. A auzit cineva de anuntul statiilor care urmeaza prin statiile de amplificare din dotarea autobuzului? Poate in primele zile. Toate sistemele au fost scoase din functiune chiar din start, erau prea complicate pentru tractoristi, si acestia au acu pe tractoare toate minunile electronice posibile, pot ara fara sofer conduse prinGPS, numai la TPL nu au intrebuintare. Dar chiar si fara ele ar fi putut observa ca masina este franata in mers si ar fi procedat in cunostinta(dar trebuie sa ai cunostinte) | ![]() |
![]() |
cum mai mergea auobuzul daca rotile din spate erau infranate??? Pe care punte are autobuzul tractiunea?:)):)) Ceva aici este cam putred si miroase a FUM... De cate ori sàu spalat autobuzele in interior, sa le curete de jegul de 5 ani ? Curge vaselina de deasupra usilor, au pus sa fie sa nu le greseze in fiecare zi. Circula cu autobuzele alea asa fara a le intretine putin. Au parcurs 500.000km, insa au doar 5 ani. La 5 ani si 500.000km nu cred ca ar trebui sa arate asa, mergeti in occident sa vedeti cum se intrretin autobuzele si apoi veniti si faceti`va firma de transport in comun. Trebuie si ele intretinute, verificate ca nu se pot ingriji singure. Unii soferi le sterg in fiecare zi de praf, pe curata, le place sa fie curate, pe cand altii fumeaza de rup( desi este interzis fumatul in autobuz si calatorilor si soferului), pe bord sunt muste moarte de vara trecuta. vai de capul lor. Cred ca ar trebui luata mai in serios chestia asta cu ingrijirea si cu curatarea autobuzelor, totusi sunt o multime de bani investiti, nu cred ca ne permitem la fiecare 5-6 ani sa inlocuim autobuzele. |
![]() |
![]() |
1. pt secular vino sa vezi cati ca tine circula pe strazile orasului cu carnet de Pitesti 2.spinu invata limba romana analfabetule, apoi poti incerca sa obtii carnet de conducere 3 costy ai dreptate in unele privinte,calatorii nu mananca seminte ,solicita oprirea NUMAI DACA E NECESAR,NU SOLIC |
![]() |
![]() |
M-ai convins cu stiinta ta in ceea ce priveste limba romana, reciteste ce ai scris si convinge-te cat de destept esti! Credeam ca esti sofer , m-ai convins, esti tractorist! | ![]() |
![]() |
“Călătorii nu au fost nici un moment în pericol. Fumul a fost cauzat de blocarea ferodoului (plăcuţelor de frânare) pe spate[...]". Deci Darie asta ne spune ca n-avem de ce sa ne temem, calatorii nu au fost in pericol...era doar o problema la sistemul de franare. Dupa afirmatia asta, mai este patron la TPL? Dupa afirmatia asta nu ne-am strans cu furci si cu topoare in fata TPL si a Primariei?! De data asta doar s-a blocat sistemul de franare. Daca data viitoare va fi invers si un autobuz va ramane fara frane? Eu personal am ramas stupefiat mai demult cand am mers cu autobuzul: coboram din centru spre grup iar soferul a actionat pedala de frana. Am vazut pt. ca stateam in fata si urmaream cum conduce. A apasat odata, de 2 ori, apoi a lovit de cateva ori pedala foarte tare cu piciorul si si-a revenit. Nu stiu daca a fost de la sistemul de franare, dar cu siguranta s-a blocat pedala cumva, pentru ca s-a intors si s-a uitat la mine c.acat pe el. Dar sa stam linistiti: calatorii nu sunt si nu au fost vreodata in pericol pt. ca s-au blocat franele. Nici pentru ca nu au bani sa inlocuiasca etrierele si sa intretina autobuzele alea, desi detin monopolul pe piata transportului in SV. De asemenea, calatorii nu sunt in pericol pt. ca autobuzele sunt conduse de niste tarani impertinenti si neprofesionisti, cu probleme grave de comportament. Ar trebui sa fim multumiti ca n-avem case de bilete ca in orasele civilizate, in schimb trebuie sa platim unor vaci revarsate care isi bat joc de calatori. Nu conteaza ca pretul unei calatorii este comparabil cu cel din marele orase, dar totusi TPL iese in pierdere.. Oricum, maine apar alte stiri in presa si o sa uitam povestea. | ![]() |
![]() |
Oare nu era mai ieftin si mai uşor sa se mai monteze câteva fire si sa rămânem la trolee decât sa se achiziţioneze autobuzele? Dar se pare ca interesele unora primeaza. Din câte îmi amintesc ultima oară când am circulat cu troleele erau in stare foarte buna de funcţionare. | ![]() |
![]() |
Nu stiu cum sa spun..dar nu este prima data cand se intampla asta.Vara asta a fost un incident de genul la Bazar,s-a mai intamplat acum 2 ani ,eram si eu in autobuz..Si vreau sa spun ca nu-i intereseaza pe soferi nici modul infect pe care il au de a conduce,nici faptul ca vorbesc la telefon desi le este absolut interzis,ca fumeaza,ca vorbesc urat cu calatorii ,sau injura alti participanti al traficului si vorba aia,copii batrani in autobuz.No.Ce sa mai spun de unele taxatoare? Este una cu ochelari,babuta asa..se ia de toata lumea..saraca cred ca e putin sarita de pe fix.Si la urma urmei de ce dracu avem nevoie de taxatoare? E asa greu sa trecem inapoi pe compostat? Vine balena esuata si ma tot freaca sa ma dau la o parte pt un bilet.Si soferii,sper sa primeasca un buf exact in frunte si sa fie hatanati la fel ca si calatorii.Prostanaci | ![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
( 8 dec 2011, 11:42:35