|
|
|
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(11 aug 2015, 11:02:10
O expresie americănească, isvorâtă din experiența practică a marketingului, care spune că nu există publicitate bună sau rea, ci există DOAR publicitate.
Proba verității?
Articole de 2 parale și 50 de bani, trollate, întrunesc 1.200 – 1.500 de vizualizări.
Articole protejate din „cheia” cenzorului site-ului, întrunesc 250- 400 de vizualizări.
Deja rezultă un prim argument pentru care domnul candidat al partidului național liberal – „partidul Miau” cum este denumit, eufemistic, în presa centrală”, VA ÎNFRÂNGE CU SUCCES la viitoarele alegeri locale din municipiul Suceava.
’coz isn’t good or bad publicity. Just PUBLICITY.