|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
Nene, de ce nu îţi vezi de treaba ta? Dacă nu ai priceput la ce s-a referit cu pornirea în trepte, de ce comentezi aiurea? | ![]() |
![]() |
zii tu desteptule ce inseamna pornire in trepte?/ nu cred ca a inteles nimeni doar tu si de aceea tii secret!!! |
![]() |
![]() |
Sincer nici eu nu am auzit de pornirea in trepte si am ani de expierenta in camioane ,autobuze,turisme ....etc,se stie ca totul depinde de bateria care o folosim (marca) dar si de amperi + uleiul care l folosim ...,0-30w sau 5-40w ---nu poti avea o baterie de 60 amperi si un ulei naspa in motor de15-40w si vrei sa porneasca din prima la minus 30 grade,eu afara porneam camionul si la -30 grade fara robot sau flacara,spray...etc ca in vest nu te lasa sa mergi cu flacara sa pornesti si doar cu robotul, | ![]() |
![]() |
pornirea in trepte se face astfel, intai pui contactul, lasi aprx. 20 secunde apoi incerci sa pornesti fara sa fortezi motorul sa invarta prea mult, in cazul in care nu o ia din prima repeti operatiunea de 3-4 ori cu intervale de 30-60 de secunde intre ele Un alt lucru important si pe care multi soferi gresesc facandul, aprind intai farurile sau casetofonul in masina si dupa incearca sa porneasca masina, caz in care ceilalti consumatori iau din puterea bateriei inainte sa ajunga la aprinderea pt motor Itradevar exprimarea a fost un pic nefericita, si ELYAS are dreptate la referirea la uleiul folosit, numarul de km parcursi cu respectivul ulei, si nu in ultimul rand starea motorului |
![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
( 7 ian 2011, 17:37:30