|
|
|
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(28 apr 2015, 16:47:14
1 la mânuță:
ÎN CE BAZĂ s-a procedat la „controlul interiorul vehiculului şi, după aceea, al portbagajului” ?
Anterior acestei situații, existau „date şi informaţii că s-au comis infracţiuni, iar vehiculele vizate transportă bunuri, valori provenite din săvârşirea unor astfel de fapte ori persoane urmărite” ?
Depășirea limitei legală de viteză ESTE INFRACȚIUNE?
Refuzul de a opri la semnalul agentului de circulație ESTE INFRACȚIUNE?
Refuzul de a se legitima ESTE INFRACȚIUNE?
(circumstanțele concrete ale evenimentului demonstrând faptul că poliția NU AVEA INFORMAȚII anterioare efectuării semnalului de oprire, informații referitoare la conducerea fără permis a unui autovehicul)
ÎNCĂ O DATĂ, over, and over, and over again AVEM DE A FACE CU UN EXEMPLU TIPIC DE ACȚIUNE FOLCLORICĂ AL POLIȚIEI, în cea mai autentică manieră de aplicare a legii „după ureche, lăutărește”.
Ce-i cu MIZERIA asta a motivării controlului autovehiculului „în vederea identificării documentelor personale şi ale autovehiculului” ?
O țară de milițieni semianalfabeți funcțional și excepțional de slab instruiți sub aspectul pregătirii juridice și de specialitate.
2 la mânuță: CE INFORMAȚII ARE MILIȚIA RUTIERĂ despre TRAUMELE PSIHICE prin care a trecut, după accidentul de anul trecut, „cumplita făptuitoare” a acestor „abominabile fapte” ?
Știe ceva Poliția despre acest subiect?
Dacă nu, atunci ar fi bine să se informeze, iar în întocmirea lucrărilor acestui dosar penal să facă bine și să studieze TEMEINIC cauzele de NEIMPUTABILITATE.
Să citească bine și să discearnă că LEGEA asta nu este un etalon metric al PATULUI LUI PROCUST pe care-l aplică, mecanicist, cvasigeneralității spețelor.