|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
Mai exista o varianta de "reduceri". Spre exemplu, o haina costa 200 RON. Maine anuntam mare reducere. La noapte, inainte sa inchidem, scoatem etichete de pret prin care punem la "pret vechi" 500 RON si la "reducere" adica la "pret nou", daca reducem cu 50% o sa avem 250RON. Din cei care or sa treaca pragul or sa fie destui interesati sa-si ia un articol vestimentar foarte scump la pret "de nimic" si vor fi destui care n-au stat sa urmareasca pretul articolului care il vor cumpara. Asa ca marea "reducere" aduce magazinului inca 50 RON in plus fata de pretul initial. Se practica la greu in tara asta. |
![]() |
![]() |
Mi-a placut showul. O initiativa reusita a mallului. Nu cred ca au mai fost vreodata toate parcarile de la Mall pline. Ieri seara orasul era gol, toata lumea era la Mall. Felicitari pentru initiativa. | ![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(20 nov 2010, 19:27:49
in panouri megalomane, bani pe care tot clientul sa-i plateasca. Cat priveste reducerile...hmm ma cam indoiesc ca ar fi pe bune. Se bazeaza pe efectul psihologic al campaniei doar ca sa atraga lumea, iar reduceri pe bune cred ca vor fi doar la unele produse; marimi mari, haine pe care oricum nu le mai vrea nimeni etc.