|
|
|
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(23 feb 2010, 12:38:13
Asa ar trebui sa procedeze toti cei care au cat de cat ambitii si/sau posibilitati. Asa cum spune si acest domn Croitoru, cu care trebuie sa recunosc ca nu am nici in clin nici in maneca, singura sansa a noastra de a depasi aceasta perioada critica la nivel de economie nationala si mondiala, e sa scoatem capul in lume, sa avem curaj sa ne prezentam produsele, si sa fim lipsiti de orice inhibitii pe plan profesional. Nu`s cu nimic mai buni ca noi. Un amblaj frumos colorat, si o eticheta cu renume nu totdeauna caracterizeaza un produs bun, cu atat mai mult un pret mare. Mesajul ar trebui sa fie inteles corect de cei care sunt in situatia de a avea un cuvant de spus si un produs de promovat. Cu cat mai multe tentative de acest gen, cu atat mai bine pentru noi. E singura sansa de luat in considerare in momente de criza. Daca piata tinta nu te mai accepta, cauta alta, fixeaza`ti un target intoteauna deasupra celorlati si doreste`ti mai mult.
Succes tututor temerarilor!