Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 23 nov 2024 - Anul XXIX, nr. 277 (8806)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
sâmbătă, 10 august 2013
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Sa fie intr-un ceas bun si linii aeriene multe! trimis de
(10 aug 2013, 12:15:53
Toti strainii vin buluc la banii nostri europeni!

Intradevar este corect cum ati decis in alegerea firmei. Este mai sanatos sa conlucrezi cu ai nostri, pentru ca pot fi supervizati si plus de asta banii ramin in tara.
2.   Felicitari trimis de
(10 aug 2013, 12:26:06
E un moment istoric am putea spune.Modernizarea aeroportului va fi o mare realizare .Aceasta poarta aeriana ne va conecta cu tara si Europa.Vor fi premisele dezvoltarii turismului,industriei si economiei.Aceeasi preocupare ar trebui s-o aiba administratia si fata de infrastructura rutiera.
Firma botoşăneana Tehnic Asist deşi nu are experienţă similară in modernizari piste aeroport(nu aturnat un mm de pista de avion) , a putut participa la licitaţie pentru că avea terţ susţinător, firma italiană Gruppo Adige Bitumi Impresa Spa. Diferenţa între un terţ susţinător şi un asociat este aceea că asociaţii au lucrări separate pe care le detaliază în cadrul ofertei, în vreme ce terţul susţinător vine ca un garant care detine experienta pentru execuţia unor lucrări de anvergură, fără a le executa cu angajaţii săi.N-am inteles nika.Proprietarul firmei Tehnic Asist este primul botoşănean posesor de avion, Piper Archer Cherokee, pe care şi l-a achiziţionat din SUA şi pentru care a plătit 250.000 de dolari.
3.   Adevarata problema a aeroportului trimis de
(10 aug 2013, 12:31:08
Adevarata problema a acestui aeroport nu este nici marimea pistei,nici turnul de control,nici sistemul de balizaj.Este problema ciorilor care sunt un pericol pentru aeronave.Avem un proiect european de 20 milioane euro pentru rezolvarea problemei.Se vor folosi trei metode.Metoda vanatorului Cucu:Ochesc ţinta, dar aştept permisiunea de a trage de la turnul de control ne-a explicat Florin Cucu, suceveanul care a lăsat şoferia pentru un job cu mai multă adrenalină şi mai bine plătit..Şase câini Border Collie, folosiţi în Scoţia pentru a păzi turmele de oi, sunt şi ei „angajaţi” de frunte pe aeroport "Se intentioneaza achizitionarea catorva tunuri cu propan, care vor fi folosite pentru alungarea pasarilor de pe aeroport.Pe langa aceste noi achizitii, aeroportul foloseste difuzoare puternice cu diferite zgomote preinregistrate, montate pe masini, care circula pe pista inaintea de decolarea sau aterizarea avioanelor si care pot contine slogane electorale sau manele(astea enerveaza ciorile tare).
3.1  RE: Adevarata problema a aeroportului trimis de
(11 aug 2013, 13:07:01
20 mil euro pt ciori nu e cam mult ? Cea mai eficienta metoda si cea mai ieftina, in opinia mea si a unui medic veterianr cu care am discutat este otrava si nu castrarea ciorilor !happy
4.   Traim k arabi trimis de
(10 aug 2013, 22:41:41
in tot judetul Suceava lucrarile le fac firme din alt judet, probabil toate firmele din Suceava au contracte pe ... n..... ani, si straini tot cu prostimea romaneasca lucreaza

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie

HaiHui prin Bucovina

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei