|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
Sa vedem cum stam cu lucrarile astazi 18.08.2015.Lucrările la pasajul peste calea ferată din Iţcani trebuiau demarate încă de la 1 august , însă, la momentul respectiv, s-a convenit ca demararea acestora să se facă după finalizarea celor deja începute la podul peste apa Sucevei, adică după 15 august 2015. Din păcate, nici termenul de 15 august nu a fost îndeajuns pentru constructorii botoşăneni care nu au reuşit nici în momentul de faţă să finalizeze lucrările de reabilitare a podului peste râul Suceava, nici să demareze lucrările la pasaj.Referitor la strazi,din ce am observat eu,s-au terminat de asfaltat strazile:str.Universitatii,B-dul G,Enescu,str.Marasti.Mihai Eminescu.Urmeaza celelalte 6 strazi .Am vazut ca se lucra la decapare pe str.Grigore Alexandru Ghica,strade ce iese din Itcani spre Radauti | ![]() |
![]() |
Deci daca la pod constructorul a lucrat 1 luna jumate doua,imi dau seama cat va lucra la pasarela Itcani.Vreo 3-4 luni.de asemenea mai sunt strazile mari Traian Vuia,Cernauti si Grigore Ghica.Nu vad cum se va desfasura traficul la iesirea din itcani.Pentru a termina lucrarile pana in octombrie noiembrie cand da zapada la Suceava ar trebui blocata complet circulatia Traian Vuia-iesirea Itcani si sa lucreze sute de muncitori 10 orepe zi.Altfel nu vad nici o sansa pentru a termina lucrarile anul asta.Si ma intreb asa.daca lucrarile nu se termina pana la 31 decembrie va plati primaria cele 8 milioane euro?????Acelasi lucru e valabil si pentru sala de sport liceul Stefan cel mare si internatul liceului sportiv.daca nu se termina lucrarile anul asta va plati primaria lucrarile????? | ![]() |
![]() |
Si totusi, tot in Romania: O echipă de studenţi de la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, alături de colegi din Germania, lucrează la dezvoltarea unui braţ robotic care poate interveni inclusiv în interiorul ţevilor, fără să strice asfaltul. Pina se va breveta inventia, pe ,,Transfagarasan” s-a stricat asfaltul ce a fost bun! Asfaltul a fost cirpit, reparat neglijent, dupa intervenţii la conductele de apă!. Ar trebui sa existe o verificare mai buna a companiilor care asfalteaza. Ar trebui ca acele companii care au executat lucrari neconforme sa fie trecute pe o lista neagra si sa nu mai poata participa la licitatii. Asa s-ar elimina unele probleme. |
![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(18 aug 2015, 11:32:21