|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
DL JUCAN, te-ai gandit ca pe timp de ceata, jaful ala de indicator poate nu se vedea.Asta-i ploaie de vara, ca era indicator, ca sa fiti voi acoperiti.La urma si daca merge cineva cu 30 km/ora, daca nu vede din diferite motive pilonul, l-ar putea evita.Va spun eu ca nu. | ![]() |
![]() |
Stimate domnule sef al politiei rutiere , in calitateq mea de cetatean si conducator auto cu experienta va semnalez ca va revine sarcina de a informa institutiile in drept asupra faptului ca intersectia drumului de centura cu DN17 nu respecta normele tehnice si in consecinta sa faceti demersurile necesare pentru modificarea solutiei constructive. Personal , cand am trecut prima data prin aceasta zona , pe langa pilonul intersectiei, acum vre-o luna si ceva , vazand configuratia in unghi drept a benzilor de circulatie din jurul pilonului central, nu m-am putut abtine sa nu comentez (marturisesc ca am tras si o sudalma la adresa proiectantului ) si m-am intrebat daca o masina de tonaj cu remorca se poate incadra sa circule corect si am facut remarca "sa vezi ca aici o sa se intample nenorociri" si fara lipsa de modestie se vede ca am fost un proroc pagubos. Probabil din cauza exproprierilor s-a optat pentru o asemenea inghesuire a cailor de rulare , dar nu era permis un asemenea compromis. Daca as face parte din familia celor napastuiti de nenorocirea produsa de acesti proiectanti debili i-as actiona in instanta pentru daune . Nu sunt specialist in constructii dar cred ca 3 deschideri de 8 m ar fi costat poate putin mai mult decat bulumacul pus de-a curmezisul drumului pe langa care trebuie sa circuli ca farfuriile zburatoare adica cu viraje in unghi drept. Nu stiu daca cineva in tara asta mai poate face ceva pentru cultura "lucrului bine facut" dar asemenea realizari le vedem tot mai des si sunt rezultatelor goanei dupa profitul obtinut din reducerea costurilor prin simplificarea solutiilor constructive pe principiul romanesc "lasa ca merge si asa". Nu merge ba contructori tampiti indolenti si iresponsabil. Cu aceasta ocazie va semnalez si o gramada de constructii ale caror structuri de rezistenta se bazeaza pe acelasi principiu as spune ca o sa mai vorbim de asta dupa primul cutremur..dar mi-e frica sa nu prorocesc din nou.. |
![]() |
![]() |
Va spun eu ca or sa mai fie asa ceva, NUMAI UN TAPINAR CA FLUTUR PUTEA DA DRUMUL LA ASA PROIECT. In rest soferul e de vina, in conditiile atmosferice de atunci a mers ca berbecul. FARA SEMNALIZAE PUTEA FACE O DEVIERE IN FORTA SI LA IMPACT NU ERA CABINA INTRA PILON SI MARFA. Graba si cred ca mai mult marfa pe care o cara , militia sa verifice ce facturi aveau pe marfa. ☭ nevinovati trag tragedia. pacat de copil. SA-I FIE TARANA USOARA. Pentru restul e blestemul banului, a grabei, SI SA FIU SINCER SE PUTEA EVITA ACOLO CU BRIO. Graba si beuturica daca n-au facut astia analize. | ![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(20 nov 2012, 13:56:50