|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
Platim taxe si impozite locale(inclusiv impozit pe masina)platim benzina de doua ori mai scump decat pretul la poarta rafinariei(accize),platim rovigneta,platim TVA.Si bani pentru infrastructura nu se gasesc niciodata.Nici pentru drumuri,nici pentru autostrazi.România deţine cea mai mică reţea de autostrăzi pe cap de locuitor din Uniunea Europeană. Doar 2,4 centimetri de autostradă pe cap de locuitor, de trei ori mai puţin decât bulgarii şi de opt ori mai puţin decât germanii.Concluzia:Romania O ARE MICA. |
![]() |
![]() |
Pretul benzina la pompa 1,29 euro/litru ;pret furnizor 0,59 euro/litru.JUMATATE DIN PRETUL PLATIT DE ROMANI la pompă este colectat de statul român prin intermediul accizelor, TVAului sau prin taxe precum cea de un cent pe litru aplicată pentru recuperarea unor datorii istorice ale fostei Companii Române de Petrol.Guvernul francez a decis reducerea accizelor la carburanti, masura care va avea ca efect imediat scaderea preturilor la pompe, urmand ca ulterior sa fie introdus un mecanism permanent de control al cresterii preturilor. Guvernul Bulgariei a propus o forma de accizare in functie de nivelul de trai din fiecare stat membru al Uniunii Europene. |
![]() |
![]() |
In acest an nu a început nici o modernizare de tronson de drum naţional, deşi arată rau de tot DN 29 Suceava Botoşani , DN 29 A Suceava Dorohoi, DN 17 B Iacobeni Borşa şi DN 18 Vatra Dornei Piatra Neamţ .Aceste drumuri nationale apartin CNADNR.Din 2007 până în2012, Compania Naţională de Austrăzi şi Drumuri a avut un buget cumulat de 10,7 miliarde de euro.Practic, dacă toţi banii de investiţii ar fi mers în autostrăzi, România ar fi avut cel puţin 1.200 de kilometri de autostradă. Cifra a fost calculată în funcţie de standardul maxim de cost impus de Ministerul Transporturilor, de 6 milioane de euro kilometru pentru autostrăzile de la munte. Mai mult, statul român avea o sursă gratuită de finanţare prin Programul Operaţional de Transporturi de la Uniunea Europeană. Totuşi, din 2007 până în prezent, ţara noastră a atras efectiv fonduri europene de 292 de milioane de euro pentru Transporturi. Adică 6,4% din cele 4,6 miliarde de euro puse la dispoziţia României de Bruxelles | ![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(12 iul 2013, 15:05:48