|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
In general trenurile merg pe sine, de asta au posibilitatea sa mearga mai repede. Nu au de dat prioritate la masini, nu trebuie sa se asigure in intersectii. Se ghideaza doar dupa semnalele care ii asigura ca nu vine un tren din fata pe aceeasi linie. Ei nu trebuie sa circule preventiv decat daca sunt fenomene meteo periculoase sau probleme cunoscute la calea ferata si au restrictii de viteza. Soferii ar trebui sa stie ca nu te bagi pe o trecere la nivel cu cale ferata, chiar daca exista un singur tren care merge pe acea ruta. Deoarece se banuieste ca respectivul sofer se ocupa cu taximetria (nu e obiectul comentariului daca legal sau nu) ar fi trebuit sa cunosca drumul si sa stie ca se intersecteaza cu o cale ferata (semnalizata sau nu). Singura vina a autoritatilor (si pentru care ar trebui sa plateasca) este ca nu au marcat trecerea la nivel macar cu Crucea Sf Andrei, asa cum ar fi normal. | ![]() |
![]() |
are dreptate primul comentator al articolului,la dolhesti tot asa a aprit dupa ce a tariit masina jumatate de km e posibil,reviziile tehnice la astfel de motoare se fac doar pe hartie,spaga oferita de patronul de mai sus este mare si inchide multi ochi si chiar gura celor ce ancheteaza,spun acest lucru pentru ca la falticeni asa sa intamplat ,nu au facut nici o verificare trenului pentru ca dupa cum spun martori el avea cuma sa opreasca ,vazuse masina pe calea ferata dar nu a mai tinut franele decat dupa 500 de metri odios,sa-l ia naiba de mecanic si patron sa aiba sarbatori fericite la fel ca rudele celor morti | ![]() |
![]() |
Nu stiu cum functioneaza harburile de la Regiotrans, dar la locomotive stiu ca frana trenului intra in actiune din momentul in care a fost declansata in 7-12 secunde, fiecare locomotiva are scris la post, timpul in care intra frana in actionare. Deci nu ma mir de ce acest harb-motor a mai parcurs inca 500m. O fi avand "lag-ul" mare la timpul de actionare al franei. Deci pentru toti prostii de mai sus, nu conteaza ce firma de transport va loveste pe calea ferata, cel mai bine e sa nu fiti in gabaritul caii ferate atunci cand va trece un tren. | ![]() |
![]() |
Domnilor, important este faptul ca mecanicul locomotivei nu va pati absolut nimic pentru ca legea il absolva de orice vina. Nu cred ca trebuie sa fii sofer pentru a sti ca, intotdeauna, trenul are prioritate (ca sa ma exprim plastic). Ca opreste trenul in 500 metri sau ca opreste in mai putin, e partea a doua. Credeti ca un alt tren ar putea opri mai repede? Ia cautati unde vreti sa vedeti cam care sunt distantele de franare, in functie de conditiile atmosferice, marimea (ca si nr de vagoane) si automat masa trenului (iar acestea influenteaza foarte mult) si asa mai departe si veti intelege ca trenul nu are cum sa opreasca niciodata la fel de repede ca o masina. Nu va mai dati cu parerea daca nu stiti despre ce vorbiti. |
![]() |
![]() |
habar nu ai sa conduci autobuzul si iti da cu parerea despre tren? abia ai aflat ca autobuzul are clacson, clacsonati ca dobitocii incepand cu 04:30. | ![]() |
![]() |
Regiotrans = Regiotomberoane ...desi oricum soferul care nu a oprit e vinovat | ![]() |
![]() |
Soferule nu as vrea sa fiu in pielea ta![]() |
![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(31 dec 2010, 12:12:50