Comentarii
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(17 feb 2011, 12:53:55
1. Desi pe siteul ANAF se specifica ca pentru inregistrarea cu certificat digital este necesara doar o procura notariala din partea administratorului, finantele de la sv mai solicita in plus si CERTIFICAT CONSTATATOR de la reg.comertului, ceea ce conduce la costuri suplimentare si timp pierdut pt obtinerea acestua.
2. Declaratiile ce se depun la ghiseu sunt primite numai daca sunt inregistrate pe CD. Inlocuierea brusca a dischetei cu CD-ul a dus la upgradarea calculatoarelor multor contabili. Cu toate ca fisierul respectiv ar incapea si pe discheta, functionarii nu primesc dischete chiar daca sunt dotati si cu cititor de discheta.
Eliminarea celor 2 conditii care nici macar nu sunt legiferate, ar duce la o debirocratizare mai substantiala.
Multumesc,