Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 25 nov 2024 - Anul XXIX, nr. 278 (8807)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9767 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7456 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
marţi, 11 noiembrie 2008

... Citeşte

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Darex sa traiasca trimis de
(11 nov 2008, 15:46:52
Cat de nepartinitoare sunt notele acordate de voi... Imi permit sa le dau si aici, sa se minuneze lumea. Audi A4 - 5 , Sandero - 8, Honda Accord - 0 ( zero!!! ), Hyundai i10 - 4, Mazda 6 - 0, Mitsubishi Lancer - 0, Opel Agila - 1, Renault Symbol - 3 ( !!! ), Subaru Forester - 0, VW Tiguan - 4, Suzuki Splash - 0.

Reiau si subliniez, Sandero are 8 puncte in viziunea redactorului Auto de aici, in timp ce BIJUTERII de masini precum Mazda 6, Accord, Forester nu merita nici macar un punct !

Chiar sunt curios la ce crede redactorul vostru ca Sandero sta mai bine decat un Lancer sau decat un Forester ?

Nu ma astept sa imi apara comentariul, cenzura isi face datoria, ca am mai postat de 2 ori aici, comentariul nu a aparut, dar nici n-am vazut mesaj de respingere.
2.   MASINA ANULUI 2009 trimis de
(11 nov 2008, 16:16:48
Stimate cititor. In primul rand nu este vorba de note ci de puncte! Fiecare jurnalist a avut la dispozitie 25 de puncte pe care le-a impartit pe baza unor criterii personale. Cele care au primat sunt reprezentativitatea masinii pe piata locala, raportul pret/calitate, impresii desprinse la drive-test si altele.

De ce nu am dat puncte la Mitsubishi Lancer. Foarte simplu. Nu am avut posibilitatea sa o testam, s-a cerut masina si nu s-a dat. Nu putem acorda puncte pentru un model care nu l-am avut pe maini! Cazul nu este singular. Nu este vorba ca Sandero...sta mai bine.. ci ca este pretabil pietii romanesti. Daca tii neaparat sa afli o sa iti spun ca Forester este o masina foarte OK, echilibrata, numai ca eu nu o vad Masina Anului 2009 in Romania. Parerile pot fi impartite sau discutabile. Pro si Contra. Insa la niciun concurs de genul asta SUV-ul nu este favorit. Ci masinile de clasa B sau C. Tocmai din acest motiv s-a facut o categorie speciala - SUV-ul Anului.

2.1  RE: MASINA ANULUI 2009 trimis de
(11 nov 2008, 16:34:04
Si atunci unde mai este obiectivitatea ? Adica se presupune ca dintre toate masinile de acolo Sandero e cea mai reprezentativa pentru piata din Romania ?

Semi-esecul comercial Sandero, din care in Suceava asta mica si uitata de lume eu vad maxim 4 exemplare intr-o zi ?

Pe de alta parte, din start sunt dezavantajate masinile care nu au putut fi puse la dispozitie de dealeri... Desi, daca stau sa ma gandesc, acea UZEAR ar fi trebuit sa asigure accesul la TOATE masinile propuse, tocmai macar pentru a mima obiectivitatea.

Altfel ajungem la absurditati ca asta: candideaza 10 masini, insa doar 3-4 sunt oferite pentru test-drive. Din fericire oricine isi poate da seama cat de trasa este aceasta premiere.

Foresterul intra destul de fortat in categoria SUV. Un SUV reprezentativ ar fi fost recent lansatul Veracruz.
3.   1.MASINA ANULUI 2009 trimis de
(11 nov 2008, 17:49:18
Cel putin ma bucur ca putem discuta civilizat si pe subiect. O sa pornesc de jos in sus. Veracruz este model vandut in SUA. In Europa este distribuit sub numele iX55. Modele eligibile au fost doar cele care la ora concursului era disponibile pe piata romaneasca! Faptul ca nu au fost puse la dispozitie anumite modele la drive-test, este un lucru neplacut insa nu tine de UZEAR. Toti importatorii au fost anuntati cu mult timp inainte. Nu stim exact motivele pentru care unii au refuzat sa-si aduca masinile. Deci nu tine de UZEAR sa puna la dispozitie modelele eligibile. Nu stiu ce intelegi tu prin semi-esec in cazul Daciei Sandero, insa modelul a ajuns intr-o perioada nefavorabila pentru toata industria auto. Cand romanii cumpara pe rupte masini rulate, un concurs de genul Masina Anului nu poate decat sa-i sugere oferta cea mai la indemana de pe piata, atentie dintre modelele nou aparute! Cum ar fi fost sa punem BMW X6 sau Ferrari California / Masina Anului 2009 in Romania?
3.1  RE: 1.MASINA ANULUI 2009 trimis de
(11 nov 2008, 18:40:27
De putin timp Veracruz se vinde in Europa ( si in Romania ) sub numele Veracruz. Confirmarea o puteti gasi pe siteul Hyundai Romania.
4.   2.MASINA ANULUI 2009 trimis de
(11 nov 2008, 18:27:47
Jos palaria pentru aceste doua vehicule, si pentru multe altele insa trebuie sa intelegi ca un astfel de eveniment are ca scop desemnarea unui automobil, repet pretabil pietii respective. De altfel Sandero a mai castigat doua premii nationale oferite de publicatii auto respectabile din Romania! Cum iti explici asta? Mai mult decat atat, in cel mai prestigios concurs de gen din Europa - Car of The Year, premiile sunt castigate in proportie de peste 90% de modele accesibile pentru publicul european!!! Te rog nu privi concursul Masina Anului 2009 ca o conspiratie la adresa marcilor straine sau favoritism la adresa Dacia. Departe de noi gandul asta. Si chiar daca Audi A4 sau Mazda6, sau ce model ti se pare tie indreptatit sa castige premiul Masina Anului 2009 in Romania, ar iesi castigator, masele vor opta in cazul unor masini noi tot la Sandero, sau ceva accesibil sa zicem Albea. Atunci

ce-am votat noi, se pupa cu trendul pietii si pulsul din Romania? Votam cu mintea sau cu inima?
5.   Hyundai Veracruz ??? trimis de
(11 nov 2008, 19:10:35
Ok, asa este, insa in toata Europa se vinde sub numele iX55. Am recitit comunicatul de presa. Greu de inteles de ce piata romaneasca a ales numele Veracruz ca si in SUA cand toata gama se schimba pe i, i30, i10, i20 etc... Straniu.... Comunicatul de presa. O parte din el...
6.   IX55 trimis de
(11 nov 2008, 19:58:22
Hyundais luxurious new seven-seater ix55 luxury utility vehicle makes its European debut at this years Paris Mondial de lAutomobile. The flagship ix55 sits ahead of the current Tucson and Santa Fe models and effectively completes the companys dynamic and engaging SUV range. Based on the acclaimed Veracruz from the North American market, ix55 has undergone an extensive redevelopment program to prepare it for the European market. The single-model line-up is powered by a sparkling new V6 CRDi turbo diesel engine mated to a slick six-speed automatic transmission. Both the diesel power plant and the gearbox are firsts for Hyundai, and the refined and powerful V6 diesel power train has been tuned specifically for the European market.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie

HaiHui prin Bucovina

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei