Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 23 nov 2024 - Anul XXIX, nr. 277 (8806)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
joi, 24 noiembrie 2011
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Cheltuieli de la 100.000 la 300.000 trimis de
(24 nov 2011, 11:28:43
What a fuck? lungu esti nebun..ia frate si dutii acasa.. sa cheltui anual suma aceasta?? esti un om nebun... pentru ce draga? pentru ce??? cine vrea caini sa sii tina acasa.. sau esti prieten cu cei de la PRO ANIMA si faceti fifti-fifti? Oameni nebuni!! mai bine ii bagi in curte la tine la prelipca si ii hranesti cu gogosari si gogonele
1.1  RE: Cheltuieli de la 100.000 la 300.000 trimis de
(24 nov 2011, 14:02:46
nu va agitati degeaba, oamenii buni. Lungu face ce trebuie . Acesasta este o obligatie prevazuta de lege pentru a suplimenta fondurile campaniilor electorale ! uitati ce spune legea proaspat aprobata privind eutanasierea:
"Potrivit prevederilor adoptate de deputaţi, CONSILIILE LOCALE vor avea OBLIGATIA de a înfiinţa, în funcţie de necesităţi, în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a acestei legi, servicii specializate pentru gestionarea câinilor fără stăpân şi VOR TREBUI să amenajeze şi să suplimenteze din fonduri proprii în funcţie de necesităţi adăposturile publice pentru câini."
1.2  RE: Cheltuieli de la 100.000 la 300.000 trimis de
(24 nov 2011, 14:40:42
Cititi legea si apoi va impopotionati!

"Potrivit prevederilor adoptate de deputaţi, consiliile locale vor avea obligaţia de a înfiinţa, în funcţie de necesităţi, în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a acestei legi, servicii specializate pentru gestionarea câinilor fără stăpân şi vor trebui să amenajeze şi să suplimenteze din fonduri proprii în funcţie de necesităţi adăposturile publice pentru câini.".
2.   Ma platesti din banii tai intretinerea lor? trimis de
(24 nov 2011, 12:06:55
(O triplare a bugetului) Lungu platesti din salarul tau intretinerea javrelor? Eu vreau sa se aplice legea si sa avem dreptul sa alegem ce dorim ca sa votam eutanasierea lor. Lungu isi face firma si se face domn pe banii nostri. Pana acum se plangea ca nu-i poate steriliza ca nu este lege acum ca a venit o da cotita... uite cata treaba, inventariere, adaposturi noi, adunare gestionare... ma-i dute tu in m! nu te mai votez!!
2.1  RE: Ma platesti din banii tai intretinerea lor? trimis de
(24 nov 2011, 15:21:17
Pai normal ca trebuie triplat bugetul. Civilizatia se face cu o groaza de bani.
Plus, ai dreptul sa alegi cand te duce capul. Adica cum sa intrebi pe taranii care umplu tara de caini, ce doresc sa faca cu acei caini? Daca s-ar aplica legile acei tarani ar fi in puscarie si clar nu ar mai conta ce vor ei.
3.   Erata trimis de
(24 nov 2011, 12:08:54
"Se plangea ca nu-i poate Eutanasia". Pana acum nu erau fonduri acum cand astia-i dau dreptul sa-i eutanasieze acum da bani mai multi da asta puteai face si inainte de legea asta jegodie!
4.   Sa se faca referendum sau sondaj de opinie trimis de
(24 nov 2011, 12:14:45
Daca legea prevede referendum sau sondaj de opinie asa sa fie. De ce ia hotarari de unul singur si nu intreaba ce vrem si noi. Uite, eu vreau ca banii care se cheltuie anual cu intretinerea javrelor sa fie investiti in ceva concret pentru cetateni, cainii sa fie eutanasiati, cine ii vrea sa ii tina in casa sau curte!
4.1  RE: Sa se faca referendum sau sondaj de opinie trimis de
(24 nov 2011, 13:38:03
mai, tzumpi. primaria nu intretine animalele din adapost. ca Proanima e ONG, primeste bani din alte parti. primaria plateste doar salariile hingherilor care-s mici oricum si ei toata ziua beau si stau degeaba. pupici
5.   Atat am aspteptat legea asta sa intram si noi in n trimis de
(24 nov 2011, 12:15:59
Economii mari ca Franta dupa 15 zile (de la capturarea unei javre) o eutanasiaza, noi niste saraci avem bani sa crestem javre. Sau ce ramaneau "organizatiile" astea fara obiectul muncii, si voi mai putine motive pe care sa tocati banii publici! Na asta-i lungu va ia dreptul sa decideti care tocmai a fost acordat prin lege.. realizezi ca-i ultimul mandat !
5.1  RE: Atat am aspteptat legea asta sa intram si noi in n trimis de
(24 nov 2011, 16:52:36
Nu mai vorbiti tampenii!!! Ai dat tu macar un leu pentru a hrani sau steriliza cainii din adapostul din Suceava? Cu siguranata NU, deci nu mai vorbi !!!
5.2  RE: Atat am aspteptat legea asta sa intram si noi in n trimis de
(24 nov 2011, 18:31:22
Ma monik ia mai ia-ti tu javrele si carte-n varful muntelui unde-ti este si locul! De unde s-au dat banii pana acum ma nu si din bugetul local la ala nu contribui si eu v*ta? Impozitul mi-l platesti tu?
5.3  RE: Atat am aspteptat legea asta sa intram si noi in n trimis de
(24 nov 2011, 18:32:44
Platesc dita mai impozitul de ORAS, ce asta-i oras ca se se trezeasca o mucioasa aici sa ne dea lectii de moralitate! proasta ce esti.
6.   3 miliarde pe an?!?! trimis de
(24 nov 2011, 12:38:00
Asa m-as bucura sa-l vad pe umflatul asta arestat. Sa ne arate stenograme cu el cum lua spaga de la aia de vand prin piata mica, de la aia de intretin cainii, de la toti. Nimic din ce face umflatul asta
6.1  RE: 3 miliarde pe an?!?! trimis de
(24 nov 2011, 12:42:10
nu are logica. Cum sa dai 3 miliarde anual pentru hrana cainilor, inainte sa ne intrebe pe noi ce vrem de fapt. Daca sondajul va zice ca sucevenii vor sa dea 3 miliarde an de an pe hranirea cainilor atunci asta e. Dar sa fantanesti de capul tau banii astia an de an, miroase a spaga la mijloc.
6.2  RE: 3 miliarde pe an?!?! trimis de
(24 nov 2011, 14:58:03
Sucevenii sa faca bine sa isi tina cainii in casa/curti, sa ii sterilizeze sa nu mai arunce puii in strada. Apoi sa comenteze ca ei vor nu stiu ce. Sunt caini pe streada? daca da, inseamna ca sucevenii i-au aruncat acolo, deci sunt niste infractori. Infractorii nu au dreptul la o parere.
6.3  RE: 3 miliarde pe an?!?! trimis de
(24 nov 2011, 16:39:01
Ma Gabi ma. Ai rupturi de logica. Daca toti sucevenii(90.000) ar fi aruncat caini pe strada acum aveam 90.000 de caini. Dar daca sunt 3.000 de caini pe strazi inseamna ca aprox 4% au abandonat cotarle(evident iau extrema si neglijez cainii reprodusi in liberate).
Deci aia 96% sunt infractori si nu trebuie sa fie intrebati ce vor pentru ca 4%(maxim) au gresit? Bubuie logica in tine.
7.   Export in china trimis de
(24 nov 2011, 12:45:36
Tov.primar sa votat o lege respecto.De pensionarii care nu au medicamente nu ai grija comunistule.
7.1  RE: Export in china trimis de
(24 nov 2011, 16:47:34
Si tu invata sa scrii !!!
8.   Oameni fara caracter trimis de
(24 nov 2011, 13:00:58
Sau mai bine zis indivizi fara caracter pentrui ca nu te poti numi om daca postezi ce e mai sus.
Tine-o tot asa domnule primar, caci si daca se face referendum sunt convins ca in suceava, 90% din populatie sunt oameni, nu indivizi ca cei de mai sus..................
8.1  RE: Oameni fara caracter trimis de
(24 nov 2011, 13:20:09
Un om care are caracter este "un om perseverent, corect, si cu o vointa ferma". Care din insusirile astea ne lipsesc? Cand nu prea stii intelesul cuvintelor romanesti incearca sa nu le folosesti.
9.   Nesimtire cata incape trimis de
(24 nov 2011, 13:30:52
DEBINE ma ia toti cainii si tine-i in curtea ta si pe banii tai ma! Stau oamenii cu frica sa nu le muste copii, batranii fug astia de caini se feresc de caini trec strada sa nu-i atace cainii.. ce tara-i asta ma?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ne plangem ca la noi nu-i ca la altii ma dar nu facem nimik asa ne place treci pe langa un buncar 20 javre in jur! Tiganilor!!!!!!!!!!!!!!!
9.1  RE: Nesimtire cata incape trimis de
(24 nov 2011, 15:00:22
Pai ce DEBINE a aruncat cainii in strada? Nu. Atunci de ce sa ii ia el in curte pe banii lui. Comunitatea produce cainii ... comunitatea plateste.
9.2  RE: Nesimtire cata incape trimis de
(24 nov 2011, 18:40:37
Pentru ca el se opune eutanasierii nene, eu nu ma opun si na vreau reducere la impozit, cei care vor sa tina cainii in viata sa plateasca mai mult la impozit si nu ne certam e ok puteti face si 100 de padocuri... !!!!!!!! Se opune primarul dar cine esti tu ma sa te opui?
10.   Cu calm trimis de
(24 nov 2011, 13:35:18
hai nu va mai excitati atata la Lungu ca incearca si el sa impace pe toata lumea. eu nu stiu de ce va impartiti in 2 tabere : iubitori si uratori ca doar scopul e tot acelasi : sa nu mai fie caini pe strazi. doar ca solutiile pe care le gasesc sunt diferite. cu euth, cu adoptiile sau cu noul adapost tot rau o sa fie atata timp cat se abandoneaza. astea trebuie IMBINATE, solutiile nu merg SEPARAT(doar macel, doar adoptii sau doar strangerea in adaposturi). somn usor. pupici
11.   Informatii pe care probabil nu le stiti trimis de
(24 nov 2011, 13:41:17
Eutanasia este un proces individual pe fiecare animal in parte. Se utilizeaza anestezic, apoi injectia letala. pana prinzi tu toti cainii din suceava sa le faci anestezie, dupa aia sa nimeresti vena pt solutia letala iti ia pe putin 15 MINUTE/caine (din ala bland care sta la mana) . de ce folositi cuvantul "eutanasie" sau toti stim ca e vorba de MACEL IN MASA?
12.   Informat-va fratilor trimis de
(24 nov 2011, 13:47:11
mai oameni buni i-a cititi voi ce prevede legea adoptata de PDL, ☭  ☭ www.mediafax.ro/social/maidanezii-pot-fi-eutanasiati-camera-deputatilor-a-adoptat-legea-cainilor-comunitari-8996877,pt cine nu are chef sa cirasca iata un citat "Potrivit prevederilor adoptate de deputaţi, consiliile locale vor avea obligaţia de a înfiinţa, în funcţie de necesităţi, în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a acestei legi, servicii specializate pentru gestionarea câinilor fără stăpân şi vor trebui să amenajeze şi să suplimenteze din fonduri proprii în funcţie de necesităţi adăposturile publice pentru câini.".Ce tot aveti cu Lungu?el este un pion mic,care va trebui sa respecte legea,trimiteti proteste si injuraturi la Udrea,Anastase,Boc etc,care au facut legea sa fure bani,se apropie alegerile chiar sunteti atat de orbi?????I-a intrati pe urmatorul link: ☭   ,vedeti voi acolo cum se omoara cainii,credeti ajunge vreun ban la caini sau la ONG-uri?cine are un pic de minte va intelege.Vreti referendum,pai voi stiti cat costa sa organizezi asa ceva?mult mai mult decat banii care vrea sa-i investesca Lungu.Macar acest primar este pragmatic si a facut cea mai inteligenta si umana alegere.Informat-va oameni buni,nu ganditi cu turma ca de asta suntem in halul asta.HOMO SAPIENS

12.1  RE: Informat-va fratilor trimis de
(24 nov 2011, 14:07:03
Adica sa cheltuiesti o singura data 5 miliarde pentru un referendum e mai scump decat sa dai 3 miliarde in fiecare an timp de 15 ani pana mor cotarlele de moarte naturala? HOMO SAPIENS
12.2  RE: Informat-va fratilor trimis de
(24 nov 2011, 15:35:23
Pai de ce 3 miliarde pe an timp de 15 ani? In primul an se sterilizeaza si se returneaza toti cainii (3-4 mii de caini nu sunt asa de multi cum ni se pare). Apoi sucevenii pot fi amendati sau supraimpozitati de le da pe nas daca nu isi sterilizeaza animalele de companie (de aia le zice de companie, ca nu sunt animale de reproducere .. .deci nu le trebe organele reproducatoare ca sa iti itna companie). Ne mai fiind asa multi pui nascuti aiurea prin toate curtile, nu se mai abandoneaza asa de multi, se adopta daca se vrea caine (oferta diminuata pe piata) ... si treaba devine mai buna de la an la an, bugetul scade pana se ajunge la un buget minim de mentinere a situatie ! Oricum domnu primar eu va recomand calduros sa puneti impozit pe caine nesterilizat. Vor veni bani la greu, fiindca multi prefera sa nu isi sterilizeze animalul si sa plateasca (li se trage de la mentalitatea si cultura precara).
12.3  RE: Informat-va fratilor trimis de
(24 nov 2011, 16:45:37
Citeste ce a zis primarul. Omul vrea sa pensioneze cainii si sa-i trimita la azil. De acolo numa de moarte naturala vrea sa-i scoata.
3-4 mii nu ti se par multi? Mie mi se par extrem de multi si astia 1500 care sunt acum pe strazi. Gusturile nu se discuta.
Oricum daca dai drumul pe strazi la inca 1500 de javre atunci se dubleaza si costurile cu spitalizarea oamenilor. Deci ce iei pe mere dai pe pere. Mai bine sa ii omoare si gata, asa luam si merele si perelehappy
13.   Continuare trimis de
(24 nov 2011, 13:49:09
 ☭  ϑ

14.   Comentariu trimis de
(24 nov 2011, 13:49:49
 ☭  ϑ (45.4Mb)

15.   Comentariu trimis de
(24 nov 2011, 13:51:05
 ☭  ϑ
16.   Asteptam.. trimis de
(24 nov 2011, 14:28:11
In Gura Humorului cand se vor aduna toate javrele de pe strazi? Dimineata ies de prin toate cotloanele cate 4-5 de ti-e frica sa treci pe langa ei. Vad elevii cum ocolesc pe alte strazi ca sa nu aiba surprize neplacute, cum s-a mai intamplat.
16.1  RE: Asteptam.. trimis de
(24 nov 2011, 15:18:53
Dar in Gura Humorului s-a auzit de sterilizari? Adica voi tarani infecti aruncati cainii in strada apoi veniti si plangeti ca nu vine nimeni sa ii stranga? Si vai va papa cateii ? No ia vedeti voi cum va educati populatia aia din Gura Humorului sa nu isi mai impuieze animalele si sa isi sterilizeze cainii. Apoi vi si glasui !
17.   Un mic exercitiu de gandire! trimis de
(24 nov 2011, 15:16:01
Ai intr-un adapost 500 de locuri sa zicem. Ce poti face cu acele locuri? Ti cate 30 de zile 500 de caini, ii tratezi, ii hranesti, apoi fireste, ii omori (asta e legea). Sau iei zilnic caini de pe strazi, ii bagi in adapost ii sterilizezi, ii vaccinezi ii tratezi si dupa 2-3 zile ii returnezi inapoi? Stiu, lumea e satula de caini si se inflameaza cand aude de returnat. Dar sa fim realisti. Intr-un adapost de 500 de caini, se pot steriliza lunar 5000 de caini lejer (nu pot hingherii prinde atatia caini cat s-ar putea steriliza daca ar fi vointa). In mare, e cam imposibil sa respecti legea (tehnic vorbind) si sa faci sa dispara cainii de pe strazi. De ce? Pai in 30 de zile cat ti tu ocupat adapostul cu caini ce asteapta sa fie omorati, cei de pe strazi se inmultesc fiindca e clar ca nimeni nu va mai baga bani in sterilizari, daca se trece la omorat caini asa in masa ! Plus, cu legea asta nu se face nimic asupra poporului, care sa fim seriosi produce caini in ograda si ii da in lume. Sa nu ne auto pacalim, cat timp oamenii nu sunt OBLIGATI in orice fel sa isi sterilizeze animalele, problema cainilor va fi doar o mancatorie de bani, orice ai face. Nu poti tu sa omori sau sa sterilizezi, cat poate miserupistul de cetatean abandona in strada! Deci in concluzie trebuie lasat cetateanul fara obiectul de aruncat in strada:: sterilizare obligatorie a cainilor => mai putini pui => mai putini caini abandonati => ONG-urile+primaria poate cu adevarat sa faca ceva si sa se vada.! Success si felicitari pentru decizia luata! Sper sa va tineti de ea!
17.1  RE: Un mic exercitiu de gandire! trimis de
(24 nov 2011, 16:50:31
Ce descrii tu acolo se cheama siruri convergente. Te asigur eu ca limita acestui sir este 0 totul e sa vrei sa aplici recurenta de suficient de multe ori.
18.   Comentariu trimis de
(24 nov 2011, 15:37:27
Nu va inteleg oameni buni, daca exista o solutie umana pentru a strange cainii de pe strazi, de ce optati pentru a-i ucide? Sunteti chiar asa dornici de masacre? mai ales acum in postul Craciunului cand "cica'' ar trebui sa fim mai buni. In alta ordine de idei nu inteleg de ce spuneti ca acesti caini vor trai pe banii vostri, ati fost macar din curiozitate la adapostul din Suceava sa va interesati din ce bani sunt sterilizati si hraniti cei peste 1000 de caini care sunt acolo? Sunt sigura ca nu. Va spun eu atunci, in nici un caz din banii vostri sau a primariei ci din DONATII!!!! Ar trebui sa mergeti sa vedeti cum muncesc din greu o mana de oameni cu suflet, zi lumina, nu conteaza ca e frig sau cald, sarbatoare sau zi normala. Eu zic sa va mai ganditi si sa lasati rautatile!!!
18.1  RE: Comentariu trimis de
(24 nov 2011, 15:50:01
Felicitari ca reusiti sa tineti pe picioare acel adapost. Sunt curios cati romnasi vin si doneaza. Ca la aruncat caini in strada si la a plange apoi ca ii papa cainii sunt super buni !
Toti sunt cu omoratul fiindca trebuie sa isi refuleze niste frustrari psihice, si cum sa omoare oameni nu prea merge ... isi doresc si ei ceva sange cum se poate !
18.2  RE: Comentariu trimis de
(24 nov 2011, 16:58:48
Stiu ca nu intelegi. Hai sa incerc sa te fac sa pricepi. De cand eram mic ma terorozau javrele. Aveam 8-9 ani si tin minte ca ma luau la fuga de cum apaream de dupa colt. Cand mergeam la casa copiilor, trebuia sa ocolesc pe la Cinema pentru ca mai sus de casa copiilor erau niste javre care ma iubeau. Mergeam la alimentara dupa paine, trebuia sa ocolesc 7 blocuri pentru ca era o potaie care ma iubea. Aveam eu un suflet rau la 8 ani? Nu cred. Asa ca a picat teoria cum ca oamenii rai sunt alergati de caini iar aia buni nu. Si viata mea tot asa a fost. Habar n-am de ce, de mic m-au urat cainii si de mic ii urasc si eu pe ei. Daca nu ii vad pe strazi sunt fericit.
18.3  RE: Comentariu trimis de
(25 nov 2011, 09:39:53
si noi vom fi la fel cand nu vor mai fi pe strazi --- scopul e comun difera mijloacele
19.   RE: Informat-va fratilor trimis de H2SO4 (2011-11 trimis de
(24 nov 2011, 15:43:43
Mai draga H2SO4,as dori sa subliniez un lucru.Un referendum in Suceava ar avea urmatorul rezultat.Sucevenii nu mai vor caini pe strada dar nu doresc sa fir eutanasiati.de ce?simplu,a eutanasia pentru autoritati(nu Suceava)inseamna:-a da cu parul in cap,a otravi,a electrocuta cainii,a ineca,a da mancare cu sticla etc.etc.Te rog frumos intra pe net(vad ca ai timp)si cauta filmulete cu ceea ce se intampla in Radauti,Botosani,Bacau,Onesti, tu doresti sa se practice asa ceva in Suceava,iti garantez ca Sucevenii nu sunt macelari.A eutanasia insemna a cumpara substante si a injecta cainii.Ghici cum se procura aceste substante?Cu bani draga H2SO4,cu multi bani.Ghici de unde vor fi dati acesti bani?Din banii nostrii mai draga cititorule,asa cum se face orice in tara asta minunata,din banii mei,si ai tai,si ai colegilor contribuabili.Personal nu sunt de acord ca pe munca mea sa se omoare caniii,prefer ca din impozitul meu sa se dea banii la batrani,copii,etc.Bugetul de 3 miliarde vine oricum,mai vrei inca 3 miliarde,adica 6 pe an timp de 15 ani ca sa scape de caini.Ideea e ca toti cainii intrati in adapost vor fi sterilizati,apoi in timp vor muri,vor intra altii care vor fi sterilizati si tot asa pana vor diparea.Sa vezi cum ne sunt adusi caini cu masinile din alte orase si sate si abandonati aici,aceasta problema cum o rezolvi?
19.1  RE: RE: Informat-va fratilor trimis de H2SO4 (2011-11 trimis de
(24 nov 2011, 17:06:52
Asta ziceam si eu - sa faca referendum. Habar n-am ce vor sucevenii. Nu mi se pare insa corect ca umflatul sa ia de capul lui o decizie care se aplica 15 ani, in conditiile in care legea il obliga oarecum sa faca consultare populara. Daca sucevenii sunt milosi, asta, e, o sa platim 15 ani cate 3 miliarde. Daca nu sunt milosi, iarasi bine: platim 5 miliarde si ii omoram pe toti. Pe mine ma enerveaza ca nu ne-a intrebat nimic de sanatate. Poate 90% vor sa fie omorati, poate ca nu.
19.2  RE: RE: Informat-va fratilor trimis de H2SO4 (2011-11 trimis de
(25 nov 2011, 09:20:54
marea majoritate probabil ca va dori sa nu ii mai vada pe strada//oamenii ar trebui sa fie corect informati ca daca te apuci sa eutanasiezi o vei face continuu nu 15 ani 1115ani pentru ca ori se fac ziduri in jurul cetatii suceava cu oarece control la intrare ori eutanasia nu rezolva nimic poate doar se va diminua numarul sa zicem la 1/2 pentru ca asa cum noi tragem la centru asa vor veni si cateii din satele si orasele invecinate[deci cheltuielile vor fi permanente nu o data si gata cum usor se vehiculeaza]
20.   Comentariu trimis de
(24 nov 2011, 16:22:16
ai dreptate GABIP, Suceava la fel ca si alte orase si-a facut-o cu manuta ei. Au tot abandonat caini pe strazi si ce se asteptau, sa dispara asa ca prin minune? Nu sunt cainii vinovati ca sunt pe starzi ci oamenii care i-au aruncat acolo fara sa se gandeasca la consecinte si autoritatile care nu au stiut sa ia masuri la timp si sa-i sterilizeze, iar acum cand situatia a scapat de sub control ce e cel mai usor? sa-i macelarim nu? Gandim ca niste cizme si ne mai laudam ca suntem rasa superioara! Vai de sufletele voastre astia care doriti cu atata ardoare masacre!!!
20.1  RE: Comentariu trimis de
(24 nov 2011, 17:09:08
Ma tu cand ai mancat ultima data carne? Vrei sa stii ce masacre provoaca omenirea in abatoare? Mai lasa-ma cu vrajeli de astea puritaniste.
20.2  RE: Comentariu trimis de
(24 nov 2011, 18:11:01
Nu mananc deloc carne, cred ca stiu mult mai bine decat tine ce se intampla prin abatoare, asa ca te rog.......lasa-ma tu pe mine....
21.   Terminati cu javrele trimis de
(24 nov 2011, 17:04:43
nicaieri in lume nu vezi asa ceva.M-am saturat de 20 de ani numai javre peste tot.In efiecare zi su nt muscati minim 2 suceveni apoi tratamentul minim se ridica la peste 5 mil vechi.nu mai vb de tratament considerati spaima care o trag copii cand sunt muscati de ...sacii astia plini de purici si purtatori de boli.Nu-i necesar sa ai contact direct cu potaia ajunge sa se joace copii in locul unde poposesc aceste jivine9spatii de joaca,in fata blocului etc)Dom primar,ca sugestie folositi cei 300 000 pentru ajutoare didactice copiilor defavorizati si veti castiga mai multe voturi decat cu potaile.(Asta in cazul in care nu aveti inima pentru copii sarmani,cap pentru gestionarea resurselor si urmariti doar voturile pentru un trai mai bun.)Al dumneavoastra binenteles.Noi,restul,traim in mizeria de jos aici...cu cainii si pisicile ocrotite.Panaramele dreaq.
Am zis !
21.1  RE: Terminati cu javrele trimis de
(24 nov 2011, 18:14:00
Da si eu cand ma uit in jur vad numai javre, dar nu ma la refer la patrupezi ci la cei care vor sa li se zica oameni!!!
21.2  RE: Terminati cu javrele trimis de
(24 nov 2011, 18:42:14
@MONIK vezi ca a venit ora somnului pentru tine maine ai scoala lasa comenturile...
21.3  RE: Terminati cu javrele trimis de
(25 nov 2011, 09:05:16
nimeni nu vrea caini pe strada//dar sa stii ca bolile care se iau de la caini sunt limitate ca si numar asa ca nu trebuie sa uitam ca si oamenii sunt purtatori de boli pe care le pot transmite cu usurinta la semenii lor(de exemplu prin atingerea clantei de la usa blocului si apoi bagatul manutei direct in gura sau statul pe o banca din parculet pe care a poposit un bolnav/purtator de hepatita// jucatul in nisipul de la spatiul de joaca unde un tuberculos a tras o flegma etc.)
22.   Chiar vom scapa? trimis de
(24 nov 2011, 17:41:28
eutanasiere,adunati in adaposturi,inteleg efortul,cheltuielile,dar ce vom face cu viitorii caini adusi de "prelipcari" pe ulitele sucevei?
23.   De ce nu ma mira? trimis de
(24 nov 2011, 18:25:03
Suntem cei mai norocosi din lume...la cat i-am dat la "merda de caine" cu sutu-n gura pana acum. La noi, vrei nu vrei, esti norocos. Doar nu poti sa mergi pe strada permanent atent la rahatul de caine. Esti atent la caini de fapt, pentru suferi de blenofobie iar asistenta aia chiar nu stie sa faca un antirabic cum trebuie. Problem?
23.1  RE: De ce nu ma mira? trimis de
(25 nov 2011, 08:50:26
din cate am observat marea majoritate a maidanejilor isi fac nevoile pe spatiile verzi
24.   Comentariu trimis de
(24 nov 2011, 19:02:12
dom primar, ce Dumnezeu itit mai trebuie ca sa ne scapi odata de hoardele astea de javre??????Ai legea acum,ia si
25.   Comentariu trimis de
(24 nov 2011, 19:17:55
dom primar,ce DOAMNE IARTA-MA iti mai trebuie acum ca sa ne scapi de hoardele astea de javre??????Ai legea acum,ia si strange-i de pe stazi pana nu ne depasesc numeric!!! Te rugam,NU-I MAI NUMARA , NUMEROTA,STERILIZA,PIEPTANA,PA si strange-i odata!!!! Sari peste toate etapele astea,ca degeaba faci si dregi prin orasul asta daca peste tot vezi numai javre! Zici ca ai inspectat orasul.Probabil ziua,ca noaptea daca ieseai si te intalneai cu o haita de 15-20 de maidanezi,azi nu trebuia sa te mai rog sa mai sari peste proceduri,ca o faceai singur si de urgenta!!!Dar,daca ai curaj si chiar te intereseaza soarta noastra,a platitorilor de impozite,te invit sa treci si prin Obcini,ziua sau noaptea indiferent,sa-i vezi la lucru pe maidanezi!!Sa vezi cum se lupta intre ei,cum sar la copiii,cum nu poti calca nicaieri fara sa nu dai intr-un  ☭  de caine, cum umbla cate 20 in haita,cum fug oamenii din calea lor si nu ei de oameni,etc.Si atunci poate mai simplifici un pic lucrurile,CA ASA NU SE MAI POATE!!!Asa ca mai taie din termenul asta de sfarsit al lui 2012 ca ne ia durerile de cap!!!
25.1  RE: Comentariu trimis de
(25 nov 2011, 08:55:58
obcini= sf. ilie unde nu se intervine cu nimic pentru problema cainilor fara stapan-- asa ca in obcini chiar de s-ar strange toti intr-o zi in maxim 1 luna efectivul va fi complet
26.   Bulevard invadat de haite... trimis de
(24 nov 2011, 21:28:33
sa vina careva sa vada cati caini sunt pe Bulevardul G.Enescu....pe langa Germanos..pe langa frizerie..este un domn tare "dragutz" care are grija sa nu moare de foame nici unul....si sunt o gramada...macar daca ar fi pasnici..dar din contra...
26.1  RE: Bulevard invadat de haite... trimis de
(25 nov 2011, 08:48:13
este uman sa hranesti un suflet fie caine sau om// dar a hrani o catea nesterilizata este incorect pentru ca avand mancare o sa fie apta de reproducere si pentru ca ti-a fost mila de un suflet de catel nu vei reusi decat sa aduci pe lume alti pui care vor perpetua fenomenul(capacitatea de reproductie la cainii comunitari care se hranesc din tomberoane este mult scazuta fata de cei care primesc mancare de la iubitorii de animale )
27.   Anchete discrete trimis de
(24 nov 2011, 22:19:43
De unde aceasta estimare de 3000 de javre in satul nostru numit Suceava ?Pesemne ca "municipalitatea" care estimeaza nr cainilor,ori a fost beata,ori a fost tampita ! Chiar nu se vede ca peste tot misuna cainii,pe strazi,langa buncarele de gunoi,in fostele intreprinderi distruse,bazar,gari si oriunde sunt magazine,chioscuri sau tarabe ?Oare cine a facut estimarea din acea "municipalitate "? Vrem un oras curat,aerisit si sigur,pai nu va suparati,asta tine si de mentalitate.Cata vreme eliberam cateii in strada,nu folosim banii alocati ptr ingrijirea cainilor cinstit,nu facem donatii catre fundatiile de profil,nu ...,nu...,de unde un oras frumos ?Este adevarat ca sunt multi iubitori de animale(doar nu suntem barbari),insa de acolo pana a vedea zeci de oameni muscati de caini,excremente,parada lor dupa mancare,latratul etc,este o cale lunga.Asadar,mentalitatea,cins si spiritul civic ne lipsesc.Pana cand o sa le dobandim,o sa avem maidanezi de ordinul miilor,indiferent de felul declaratiilor facute de "municipalitatea" care ne minte electoral zilnic.
28.   Daca nu-s banii lui foarte bine face. trimis de
(25 nov 2011, 07:16:34
Nu poti sa te numesti oras atat timp cat iti umbla cotarlele pe strada. Asa ca nu-i mai trageti cu Europa, ca n-o sa fim niciodata ca ei. La americani e mai simplu, ii gazeaza cu CO si daca mai traieste unul ala e protejat prin lege si cu ajutorul ONG-urilor. Restul e propaganda ca daca nu esti milos esti un animal si altii isi vad cu aceasta ocazie de afaceri in continuare. Mai Monik hai sa dam drumul si la cativa purcelusi pe la ghene, cateva mioare prin oras, ceva cai si vaci si tot asa.
28.1  RE: Daca nu-s banii lui foarte bine face. trimis de
(25 nov 2011, 08:39:57
ca sa nu mai fie caini pe strada si sa ne numim oras ar trebui ca fiecare primarie din tara asta fie sat,oras,satuc sa aibe serviciu de gestionare a cainilor fara stapan{degeaba ii strangem noi in suceava daca in sf. ilie, ipotesti,plopeni , scheia ei se inmultesc in voie si nestingheriti de nimeni--- si apoi migreaza la noi in oras}/// in plus fiecare proprietar de caine de la tara sau oras trebuie responsabilizat printr-un mod sau altul/// nu cred ca in america se gazeaza cu monoxid mai degraba cu injectie(barbiturice etc.)
29.   Pt.iubitori trimis de
(25 nov 2011, 09:10:31
Marilor iubitori de animale ,primavara cand se sacrifica Meii in dusmanie nu e MACEL?
MAI SI MANCATI CARNEA LOR , DAR NU MAI PUTETI DE MILA CAINILOR. Vi se pare ca primaria trebuie sa va intretina obsesia voastra, faceti-o pe cheltuiala voastra si nu a comunitatii. De copii orfani , batranii singuri nu va e mila dar sariti in sus cand e vorba de caini , va mai dati si mari intelectuali umanisti. Singura solutie viabila este EUTANASIEREA(GAZARE SAU OTRAVA CU EFECT RAPID) IN MASA A LOR.
30.   Poate ma repet... trimis de
(25 nov 2011, 09:58:04
Pentru Monikk , Proanima si alte babe nef...care duc dorul de caine,va repet ca animalele nu au suflet;au viata,instinct,etc,mai putin suflet.Intreaba un popa daca au...Copilul meu vrea sa se joace afara da nu-i chip ca peste tot sunt rahati de caine...daca tot ii hraniti de ce nu le strangeti rahatii?Cainele,ca si orice daunator care ne creaza disconfort,trebuie eliminat.Cresteti canari,papagali sau pesti exotici si lasati-ne cu javrele infecte si jegoase...de fapt,cine se aseamana se aduna...o stiti majoritatea pe nespalata nemtoaica care ucide animale cu arma de vanatoare!
31.   MI-e scarba de voi ! trimis de
(26 nov 2011, 00:21:30
Asa v-as eutanasia eu pe voi javre ordinare de oameni ce sunteti.
Un animal e de 1000000 ori mai bun decat un om. Oamenii sunt pe interes TOTIIIII. Un caine ti-e prieten pana la moarte. Romania de  ☭ ! In alte tari faci inchisoare daca omori un caine. Si voi votati pentru...
Pentru copchiii vostri exista PARCURI si LOCURI DE JOACA. Un caine NU face absolut nimic daca nu se simte amenintat.
32.   Da adapost,nu eutanasierii trimis de
(26 nov 2011, 11:52:01
Un catel nu este dusmanul nostru,nu a fost si nu va fi niciodta. Trebuie sa ii ajutam,sa le oferim adapost si protectie si la randul nostru vom primi din partea animalului respect,loialitate,prietenie si protectie. Un animal iubit nu va ataca niciodata un om. Doar un animal ranit la randul sau de noi va incerca din teama,foame,boala sa se apere de noi,cei care i-am facut rau. Initiativa primarului este de admirat, un nou adapost de animale ar raspunde nevoilor orasului: de a fi curat si de a fi un loc unde oamenii se simt in siguranta. Nu trebuie sa fiti atat de agresivi in privita acestei probleme, cu putin omenie lucrurile se pot rezolva fara crime. Sustin si voi sustine ADAPOSTUL DE ANIMALE si STERILIZAREA. NU EUTANASIERII!
33.   Cuțu,cuțu! trimis de
(26 nov 2011, 14:01:33
Din bucata mea de pâine am crescut un om și-un câine....

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie

HaiHui prin Bucovina

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei