Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 23 nov 2024 - Anul XXIX, nr. 277 (8806)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
luni, 15 decembrie 2008

... Citeşte

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   SUCEVENII PROPUN O DEZBATERE TELEVIZATA trimis de
(15 dec 2008, 11:45:55
MAJORITATEA SUCEVENILOR IN SPECIAL CEI CARE AU CUNOSCUT-O PE DIANA DORESC ARGUMENTE MAI SOLIDE IN ELUCIDAREA ACESTUI CAZ SI CA ANCHETATORII SA NU TRIMITA DOAR COMUNICATE DE PRESA SI SA SE ASCUNDA IN SPATELE ACESTORA CI SA VINA IN FATA NOSTRA CU EXPLICATII CLARE.

PE ACEASTA CALE VA PROPUNEM O EMISIUNE REALIZATA DE CATRE JURNALISTUL BOGDAN GHEORGIU("SARA PE DEAL") SI SORIN AVRAM CARE SA II AIBE CA INVITATI PE :

1.SEFA SERVICULUI DE MEDICINA LEGALA SUCEAVA,DOCTORUL LACRAMIOARA BALAN.

2.UNUL DINTRE ANCHETATORI CARE A FOST PREZENT LA DESCOPERIREA CADAVRULUI.

3.FEMEIA DIN FATA MANASTIRII CARE A VAZUT-O PE DIANA ATUNCI CAND ERA FORTATA DE DOI INDIVIZI.(SAU PRIN TELEFON)

3.MAMA SI SORA DIANEI

4.AMBII SAU UNUL DINTRE PRIETENII DIANEI

5.TAXIMETRISTUL CARE A DUS O PE DIANA INAINTE DE PRODUCEREA EVENIMENTULUI(SAU PRIN TELEFON)

IN ACEASTA EMISIUNE ATAT ANCHETATORII CAT SI CELELALTE PERSOANE POT ARGUMENTA DOVEZILE PE CARE LE AU
2.   Naspa trimis de
(15 dec 2008, 12:47:48
Chiar nu se face nici o ancheta in cazul acesta? Sa va fie rusine domnilor anchetatori,trebuia izolat si cautat probe sau indicii. Parerea mea este ca nu aveti treaba cu meseria asta ati intrat doar cu pile si bani. NU UITATI CA DUMNEZEU SE UITA LA VOI......
3.   Cautati trimis de
(15 dec 2008, 12:53:00
PE DECEBAL TURU DE CE NU-L ANCHETATI?? AR PUTEA STI FOARTE MULTE!!!
4.   Cautati trimis de
(15 dec 2008, 12:53:31
PE DECEBAL TURU DE CE NU-L ANCHETATI?? AR PUTEA STI FOARTE MULTE!!!
5.   Dumnezeu sa o odihneasca trimis de
(15 dec 2008, 12:55:14
...cred sincer ca nu a stiut ce a facut. Dar asta e parerea mea personala. In ziua de astazi, grijile si problemele apar de la varste tot mai mici, si nu se cunosc inca toate mecanismele psihologice care ar impinge o fata atat de tanara sa recurga la o astfel de fapta.

Inteleg durerea parintilor si revolta celor din jur, dar am o dilema...presupunand ca fata a fost omorata de cei 2 baieti...faceti un exercitiu de imaginatie, si incercati sa va inchipuiti cum ar fi putut 2 baieti, la varsta lor (probabil adolescenti si ei), sa o urce in copac pana acolo, sa isi tina echilibrul cu ea in brate pe acea creanga, sa ii puna streangul, sa ii lege mainile, etc etc ...aproape imposibil si pentru 4 vlajgani cred, daramite pentru 2 pustani, cel mai probabil speriati de ce au facut (nu cred ca or fi fost criminali calculati, cu sange rece). Iar trunchiu copacului ar fi fost plin de urme de haine straine, fibre, par, piele, etc etc.

Eu nu reusesc sa imi dau seama...poate voi
6.   NU AVETI.....DREPTATE !! trimis de
(15 dec 2008, 12:56:41
existenta celui de-al...doilea cui da mult de...gandit !!!

sincera sa fiu, astazi voiam sa-mi expun teoria cu privinta la....geanta !!!

cum poti urca intr-un copac cu geanta , ce te faca sa-ti scoti geanta (acolo pe ramura) si s-o agati pe o ramura ??

admit ca in geanta era...cablul , dar ca sa...scoti cablul din genta nu -ti scoti genta de dupa....cap (ca numai asa a putut urca in copac , cu geanta ..DUPA CAP !!! ) pentru faptul fiind pe ramura avea o...mana ocupata cu mentinerea ...echilibrului !!!

la ce departare era de....tulpina copacului ?

era o distanta mai...lunga de lungimea bratzulu ??

dece a...schimbat planul ??? avea cuiele su ciocanul pentru ca asta era...planul initial ??

OARE AVEA DOUA CUIE DIN SIMPLA...INTIMPLARE ???

SI ACUM O DESTUL DE...IMPORTANTA INTREBARE :

SI-A SCHIMBAT NR DE TELEFON IN...ULTIMUL TIMP ??

SE FOLOSEA SI DE ALT TELEFON SAU...CIP CU NUMAR ??

6.1  RE: NU AVETI.....DREPTATE !! trimis de
(15 dec 2008, 13:25:04
nu stiu de ce, dar te credeam mai cu cap, si nu neaparat din cauza punctelor de suspensie.

De ce 2 cuie? e ca in jocul ala...as manca 3 portocale, de ce 3 si nu 4 ? Ie-te de aia 2 cuie. De exemplu, daca ai batut in viata ta un cui (si nu ma refer la cuiul batut in sicriul bunului simt), ai sti ca se mai intampla sa se indoaie cuiul, stii? ca asa vrea el. Si atunci, daca tot ti-ai propus sa iti iei zilele, mai iei un cui la tine, atlfel trebuie sa te dai jos, cu poseta cu tot de gat, si sa cauti un alt cui.

ce conteaza la cate brate lungime era de trunchi? in mod sigur a avut o ramura undeva in partea superioara de care s-a tinut. poate geanta o incomoda.

eu zic ca ati citit prea multe carti/vazut prea multe filme cu detectivi si crime. Iar realitatea e atat de simpla si dureroasa...poate pentru ca e atat de dureroasa e greu de acceptat.

Si poate nu simpla deceptie in dragoste a fost motivul...poate fata a mai avut si alte rani in suflet...mmm?
6.2  RE: NU AVETI.....DREPTATE !! trimis de
(15 dec 2008, 13:40:52
MAX . asteapta un...pic !!!

de ce unul din cuie era in alt loc ??

omule , tu stii ce poate insemna asta ??

to stii ce poate dovedi ...geanta ??

in ce loc a fost...agatata ??

e o dovada ...aproape foarte importanta !

E...ULTIMA GRESEALA A...CRIMINALULUI !!

dar a facut mai...multe .

ASTEPT RASPUNS LA INTREBAREA MEA DE MAI ...SUS !!!

SI-A SCHIMBAT NUMARUL DE TELEFON IN ULTIMELE...SAPTAMANI ???

CATE NR DE TEL AVEA SI CHIAR MAI MULT ASA VREA SA STIU DESPRE ELE ??
7.   RUSINE MEDICILOR !!!! trimis de
(15 dec 2008, 12:57:25
SE PARE CA DREPTATEA TINE DE PARTEA CELOR RAI . REFERITOR LA ACEST CAZ POT SA SPUN CA MEDICII LEGISTI SUNT EGALI CU ZERO. DOMNILOR , PUNET-VA URMATOAREA INTREBARE.( DACA SUNTETI ATATA DE PROSTI) " CUM S-A URCAT SINGURA LA 5 M INALTIME , FIIND CU MAINILE LEGATE ..???? ( SINGUR DACA AR INCERCA UN OM, SA SE TRAGA LA 5 M INALTIME LEGAT, SI LEGAT LA MAINI, NU AR PUTEA, VA ASIGUR EU DE ASTA) ....AR TREBUI PUSE PATRULE ALE POLITIEI PE ACOLO, PRIN ZONA SUNT TOT FELUL DE BOSCHETARI. ETC ..CARE POT DA IN CAP OAMENILOR SI SA II JEFUIASACA ( MAI ALES NOAPTEA) APOI SE FAC PIERDUTI. ASA CA DOMNILOR LEGISTI. IMPREUNA CU CEI DIN POLITIE, ADUNATI PROBE SI NU DATI VERDICTE AIUREA, FATA NU S-A SINUCIS, ASTA E CLAR, CINEVA A URCAT-O ACOLO, AU TRAS-O CU UN SCRIPETE CEVA... ORICUM UN SINGUR OM LA INALTIMEA AIA. SI LEGAT LA MAINI, NU S-AR FI RIDICAT 100 % .... ASA CA DOMNILOR , NU STIU CE FACULTATI ATI FACUT.. DAR SUNTETI VARZA. MAI ADUNATI PROBE, MAI FACETI ANALIZE. APOI DATI VERDICTE !
7.1  RE: RUSINE MEDICILOR !!!! trimis de
(15 dec 2008, 13:15:48
cu un scripete...Doamne fereste, toata lumea e experta in fizica mecanica acum, alaturi de investigatii de criminalistica. Bai baiatule, tu te auzi/vezi cand emiti asa ceva. ti-ai mai pus si simpla intrebare, DE CE ? ca s-au mai omorat oameni in talharii si etc etc...da nu s-a chinuit nimeni sa ii urce cu scripetele in copac, sa planteze cuie si ciocane in poseta, etc etc...

8.   Pt max 85 trimis de
(15 dec 2008, 13:36:35
bai baiatule, deci in primul rand NU s-a sinucis, in al 2 lea rand, nu avea cum sa se urce in copacul ala , tu ai vazut cum arata copacul???? deci crengile nu tine... spune tu cu ce au urcat-o ... ok, nu cu un scripete, nu cu o sfoara groasa , nu cu scara.... explica daca te crezi asa mare... .iti zic eu cum a fost. intai au omorato, apoi au tras-o sus..cumva...singura nu a facut-o . ( mai ales ca era si legata) . totul a fost pregatit de inainte... stiau ca o vor omori. nu iti dai un pic seama. acolo e o zona ff naspa. prost iluniata ..etc. ca sa nu zicem de boshetari si altii... sa nu zici ca s-a sinucis ca ai fi cel mai mare prost sa dai verdictul asta !!
8.1  RE: Pt max 85 trimis de
(15 dec 2008, 13:43:54
eu nu am de unde sa stiu daca s-a sinucis sau nu. pot doar sa cred. vad ca tu sustii foarte tare ca nu, dar argumente de bun simt nu ai.

stiau ca o vor omora dinainte?? de ce? a fost cu premeditare? si de ce tot teatrul asta? cu scara, scripeti.

"deci crengile nu tine"...crengile nu tin poate ai vrut sa spui. Si cu asta ti-ai dat singur in cap. Pentru ca totusi crengile au tinut greutatea ei spanzurata, deci la fel de bine au sustinut-o si cand s-a urcat. Iar daca crengile "nu tine", nu cred ca ar fi tinut nici daca se urca cineva cu ea acolo...doar daca au urcat-o cu elicopterul...mmm? ce zici? au folosit si un elicopter la toata afacerea?

Cine era fata asta asa de importanta incat a existat o adevarata conspiratie pentru a o omora? Sau cine a omorat-o? Basescu, Tariceanu, copii lor? Cine are interes sa musamalizeze afacerea asta macabra? vreun fiu de deputat, senator? mmm?

tu chiar nu ai minte sa vezi ca nimic nu se leaga in teoria ta?
8.2  RE: Pt max 85 trimis de
(15 dec 2008, 13:44:48
S-A URCAT DE...BUNA VOIE !!!

CU INTENTZIA DE...SINUCID !!

DAR...ASCOLO SUS A FOST...INSELATA , PUR SI SIMPLU A FOST ...IMPINSA !

bine inteles dupa ce i-a dat....GEANTA !!!
8.3  RE: Pt max 85 trimis de
(15 dec 2008, 13:55:39
Corect...asta nu exclud. E exact varianta de mijloc care ar face sens !

dar unde sunt urmele celorlalti? ar fi trebuit sa fie pe trunchiul copacului, fibre, par, piele. Si daca sunt, de ce le ascunde politia? e o tactica a lor sa nu alarmeze criminalii? o pista falsa, intentionat livrata presei, tocmai pentru a distrage atentia?

asteptam si vedem
9.   Discutam in contradictoriu aiurea trimis de
(15 dec 2008, 13:52:39
nu mi-am dat seama cate persoane intoxicate de OTV si Elodia exista si citesc ziarul asta.

Eu ma retrag fratilor, ce am avut de spus am spus, nu cred ca are rost sa starnim discutii in contradictoriu pe marginea dramei unei fete, care sincer avea viitorul in fata, chiar daca intrase poate intr-o zona de umbra. Dumnezeu sa o odihneasca in ambele cazuri, si sa speram ca daca s-a musamalizat ceva, va iesi totusi la iveala sub presiunea presei. Iar daca nu, fiti demni si acceptati faptul ca adolescenta e o perioada tare tulburata, cand toti am fost sensibili, toti am crezut ca nu exista viata fara vreo fetiscana, ca suntem niste neintelesi, etc etc...nu e prima si nici ultima adolescenta care se sinucide. S-au sinucis si altele, cu rezultate bune la scoala, optimiste, vesele...nu confundati interiorul cu exteriorul. Ce e in sufletul unui om, numai el stie uneori...el si bunul Dumnezeu
10.   Cititi articolul trimis de
(15 dec 2008, 14:05:15
Sunt informatii foarte clare. Scripete - exclus, nu s-au gasit urme de frecare pe scoarta. Nu sunt alte urme de incaltaminte pe jos.. Plus jurnalul ei.

N-ar fi trebuit sa faca gestul asta, putea sa fuga cu baiatul ala in lume. Nici nu vreau sa ma gandesc ce simte el acum...

Mare pacat.
10.1  RE: Cititi articolul trimis de
(15 dec 2008, 14:13:31
jurnalul l-a scris pt ca a fost ...indemnata sa-l scrie , ba mai mult , CE SA SCRIE SI CUM SA SCRIE !

TREBUIA SA LASE...URME DE SINUCID , printre multe altele.

ba chiar inclin sa..cred ca si el si-a redactat o...scrisoare , impreuna cu ea , dar diferenta e ca el a...distrus scrisoarea lui.

cum a...convis-o sa nu scrie despre...el ??

SE VEDE CA AVEA ASUPRA EI O MARE....PUTERE DE CONVINGERE !!
11.   TEORIA URCATULUI IN...COPAC !!! trimis de
(15 dec 2008, 14:07:42
tot ce anchetatorii au despre teoria urcatului , este ca ea are urme pe ...inbracaminte sa si urme de...pamant pe tulpina copacului .

DAR ASTA NU DEMONSTREAZA CA ACOLO SUS A FOST DOAR ..EA !!

bineinteles ca a urcat singura , stia pentru ce , era vie , nu era legata la mani , dar cine exclude faptul ca nimeni n-a ajutat-o sa urce si nimeni n-a urcat cu ea ?

nu pot mari imaginea filmului , de fapt vad ca nu mai este , dar am motive serioase sa spun ca acolo sus a mai foast cineva !!
11.1  RE: TEORIA URCATULUI IN...COPAC !!! trimis de
(15 dec 2008, 14:13:22
Las-o balta. Daca mai era cineva pe acolo se mai gaseau si alte urme de bocanci. Si nu s-au gasit. Care e explicatia? Mersul pe aer?
11.2  RE: TEORIA URCATULUI IN...COPAC !!! trimis de
(15 dec 2008, 14:18:46
el a stiut ce...face !!

cate persoane se...perind zilnic prin...imprejurime ??

aici este...greseala anchetatorilor !!

SAU POATE...INTENTIONAT ASA AU...SPUS !

POLITIA SIGUR... ELUCIDEAZA ACEST CAZ , ARE NEVOI DE TIMP , JOACA ....JOCUL PROPUS DE...EL !!

EU CRED IN....COMPETENTA ANCHETATORILOR !!

12.   OTV trimis de
(15 dec 2008, 14:08:19
Nu va mai uitati la OTV ca va spalati creierele. Ca si in cazul lui Ralph de anul trecut, au facut atata caz pentru nimic.Niste ageamii care cred ca stiu cevacand defapt ei nu stiu nimic si fac doar presupuneri. Ca si fata asta, baiatul ala s-a sinucis. De ce sa ii mai chinui pe parinti, pe rude si prieteni cu false sperante. Mai bine s-ar invata cu ideea.

Mai bine ati citi articolul asta mai bine. Ea NU s-a urcat cu mainile legate. Nici nu avea mainile legate, ci isi infasurase capetele cablului de fiecare mana, dupa ce isi pusese latul la gat. Si da, se putea urca in copacul ala 5 metri, de ce nu? Ea era inalta, slabuta, si destul de atletica. Adauga si disperarea pe care orice sinucigas o are. Mi se pare mai plauzibila ideea asta, decat cea precum ca cineva a urcat- acolo. Puneti un barbat, ORICE barbat sa se urce intr-un copac ca ala cu un sac de ciment (~50 kg, un pic mai putin decat fata) in brate. Sa vedem daca poate. Nu cred. Cat despre scripeti, hai sa fim serio
13.   Trebuie interogate cateva persoane trimis de
(15 dec 2008, 14:09:20
trebuie interogate urmatoarele persoane : Batman, Hancock, Spiderman, Superman, Wonder Woman, Hercule si Hulk.

ei pot da explicatii vizavi de modul in care te poti sui in copac fara sa te murdaresti si sa te zgarii pe maini si haine.

temida.......maimuto.......si tu......poti da explicatii........cum sa te sui......in copac.....
14.   Unde nu`i cap vai de picioare trimis de
(15 dec 2008, 14:21:02
Vai de capu` nostru ...bai politia in funte cu medicii si anchetatorii lu` peste..sunt toti unu si unu,prosti ca ciubotele..e clar ca ea nu s-a sinucis...mai uitati-va si voi in stanga,in dreapta ce se intampla in orasul asta...ca ti-e frica sa iesi sa iei o paine de la 20:00 incolo...nu mai zic de discotecile de la noi..foarte posibil sa ajungi dimineata acasa cu o furca,topor(etc) in spate...si fara motiv.. vine unu iti ia gatu si a 2a zi verdictu e sinucidere...nu`mi vine sa cred cata nedreptate,si pe undeva criminalii,se bucura de fapta lor extraordinara...macar odata sa aud si eu ca se face dreptate..ca astazi sufletul asta nu e inmormantat crestineste.sa va fie rusine!!!!!!!Faceti putina ordine in Suceava asta,sa ne descotorosim de nemernici,nu stati si frecati menta degeaba,ca deocamdata asta faceti!.
15.   Pt max 85 trimis de
(15 dec 2008, 14:21:52
* nu o tineau " am vrut sa zic.. mai desteptule.. omul mai face greseli, dar poate tu esti un tare mare destept.... ce elicopter visezi..esti prost...? cum sa ajunga un elicopter acolo....????laughing) a fost omorata si gata .... chiar daca s-au gasit diferite biletele, mesaje pe yahoo mesenger, nu conteaza, tu si tot restul celor care cred ca s-a sinucis...gresiti.. sau sunteti prosti..oricum . DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA !!! MAI BINE aprinzi o lumanare la biserica MAX 85 decat sa te dai mare in comentarii.... * ( auzi la el ..un elicopter )laughing))
16.   Nu mi se pare un caz complicat trimis de
(15 dec 2008, 15:17:30
daca cineva ar fi urcat impreuna cu ea in copac s-ar fi gasit urme (amprente pe copac si pe cablu, urme de incaltaminte). mainile legate constituie o problema, intr-adevar, dar nu inexplicabila. mai mult, hainele ei arata sa s-a catarat singura. oricum varianata OTV-ului cum ca a fost omorata si apoi a fost spanzurata este falsa!!!!
16.1  RE: Nu mi se pare un caz complicat trimis de
(15 dec 2008, 15:36:09
au gasit doar urmele ei pentru ca avea...incaltaminde de dama si se impregneaza mai ..usor in sol !!

ce aprete vrei sa vezi pe...tupina ??!!

nici ...ampreta ei n-o poate gasi pe ...tulpina cu toate ca e destul de clar ca a urcat singura !! de pe cablu nu poti lua...amprete.

urme de incaltamine pe tulpina exista , urme de pamant pe tulpina de asemenea , dar asta nu inseamna ca- depe incaltaminte ...ei !!

poate fi si de pe...incaltaminea lui ca doar au mers...impreuna .

incaltaminea ei ava un...profil de talpa care...inmagazina sol ??

talpa incaltamintei era cu...crestaturi ca numai in asa fel poti spune c-ar putea fi de pa incaltamintea ei !!!

OTV are o teorie gresita !!!ea a acceptat planul de sinucid , a urcat singura sau cu ajutorul lui , a acceptat sa fie legata , i-a dat geanta la...cererea lui , a acceptat streangul , DAR A FOST IMPINSA ATUNCI CAND A VENIT RANDUL CA SI EL SA FACA LA...FEL !!

16.2  RE: Nu mi se pare un caz complicat trimis de
(15 dec 2008, 16:01:15
Temida, chiar vorbesti prostii si te uiti la prea multe telenovele.

Talpa incaltamintei barbatesti ramane imprimata mai usor. Stii de ce?? Fiindca barbatii sunt in general mai grei si atunci zimturile talpii se baga mai adanc in pamant. Cu cat o persoana este mai usoara, cu atat urmele sunt mai putin vizibile. In cazul nostru, nefiind nici o urma inseamna ca persoana aia de care vorbesti tu nu exista.
16.3  RE: Nu mi se pare un caz complicat trimis de
(15 dec 2008, 16:31:15
suprafata talpii de lo o incaltamine barbateasca , este mai...mare si este ...MAI PLATA !!! incearca sa-ti imaginezi...adidasi si cum ar arata urmele lor in...padure !!

suprafata incaltamintei de dama tip...cizma (co doar asta avea) , are...TOC (nu-l avea prea...inalt ) !!!

incearca sa...mergi...normal si raspunde-mi ...CARE PORTZIUNE A...TALPII ATINGE PRIMA...SOLUL si de ce are ...dreptul sa lase urme mai...vizibile si mai...usor de gasit ??

tu compari solul din...padure cu o...plaja de...nisip , cu o portiune arata si data cu....discul ??

asa fel de ...urme cauti ??

INCALTA-TE CU...ADIDASI SI PE ACEA PORTIUNE DIN JURUL COPACULUI , PE ACELASI SOL , INCEARCA SA TE ...DEPLASEZI NORMAL DAR CU...CONSTIINTA CA NU VREI SA LASI...URME (ca doar si el a facut la fel) !!!

s-au gasit doar...urmele ...calcaielor de la incaltaminta ei si astea sub frunzele...rascolite intentiona (de el) si fara intentie de...primul martor !!!
16.4  RE: Nu mi se pare un caz complicat trimis de
(15 dec 2008, 17:49:36
Ea nu purta papuci cu toc, ci niste bocanci cu talpa lata (uita-te la filmulet), nu foarte diferiti de ceea ce poarta barbatii, deci daca urmele ei au ramas, si ale "lui" ar fi ramas.
17.   Sinucidere trimis de
(15 dec 2008, 15:54:11
Toate probele dovedesc sinuciderea. Nu va mai uitati la OTV ca vi se spala mintile.
17.1  RE: Sinucidere trimis de
(15 dec 2008, 16:03:25
Ai perfecta dreptate.
18.   VA ROG SA RASPUNDETI LA INTREBARE , cei care stiu trimis de
(15 dec 2008, 16:39:23
a schimbat numarul de telefon in ultimele zile sau...saptamani ???

raspundeti cei care stiti , daca in ultimele zile ati vorbit cu ea la...telefon si daca avea acelasi....numar ??

sau poate avea si alt ...telefon din...ultimele saptamani ??

nu vreu nici un...numar de tel de-al ei , nu vreau ...NUME , am nevoie de...CONFIRMATIA ...DA ,SAU ....NU SI CE AVEA !!!

nu va fie...frica , nu va...acuz cu ...nimic !!

vreau doar ca ceea ce spuneti sa fie ...adevarat , confirmat !!

ps.SERGIULE , TU POTI AFLA ...ASTA !!
19.   S-a sinucis trimis de
(15 dec 2008, 17:16:27
TEMIDA ,tu esti un fel de detectiv? Si se spune "confirmare" nu "confirmatie" .Medicii legisti si politistii din suceava nu sunt chiar atat de prosti cum credeti voi.Se vede clar ca s-a sinucis, nu aveti voi de unde sa stiti ce o macina pe ea, ce probleme avea, cine stie in ce s-a bagat si a simtit ca nu mai are scapare.Din cate am inteles, fata nu era usa de biserica.Asa ca nu mai incercati sa cautati un vinovat, intelegeti ca asta a fost alegerea ei, o fi avut o depresia si nu a mai gandit limpede.Si va tot intrebati cum s-a urcat singura in copac, foarte simplu! Am vazut copacul si pt o fata slaba ca ea, e flare la ureche.Si altii daca ar fi omorat-o cum ziceti voi, cum ar fi putut s-o urce acolo??!Ar trebui sa fie niste criminali mult prea destepti sa faca asta. NU VA MAI LUATI DUPA ASTIA DE LA OTV!
20.   Sunt de acord cu MAX! trimis de
(15 dec 2008, 17:37:31
Pierderea acestei tinere a fost un soc pentru fiecare; asta explica faptul ca cei mai multi dintre voi sunt sceptici in ceea ce priveste verdictul final si foarte clar comunicat de catre anchetatori.

Diana si-a pus capat zilelor... Citandu-l pe Max, cu alte cuvinte, nu confundati eticheta cu ceea ce se zbate in interiorul unui suflet ratacit.

Pacat!

Dumnezeu sa o odihneasca in pace...
21.   NU S-A SINUCIS trimis de
(15 dec 2008, 18:19:33
nu s-a sinucis cand aveti de gand sa va dati seama..???...a fost crima..am zis ca nu ma bag dar vad ca nu ganditi niciunu..sunt 2 variante :1.avea belele si era amenintata de multi si a hotarat sa scape de viata si a rugat pe cineva ff apropiat sa o ajute sa para ca sa sinucis ca sa nu se faca mare tam-tam pe tema asta si so urasca toti sa nu planga nimeni dupa ea... si 2.o crima obisnuita mascata sub o sinucidere perfecta;)
22.   OTV=PROSTIA OMENEASCA trimis de
(15 dec 2008, 18:20:49
OTV ARE DE GAND SA FACA DIN DIANA NOUA ELODIA ..NU PREA GANDESC DAR ASTA ESTE AJAI ROMANIA
23.   Pt temida max...si restul trimis de
(15 dec 2008, 19:04:57
temida u oricum te contrazici singura...si te dai exact cum bate vantu...max....esti tare destept dar in nici un caz....nu esti pentru asa ceva...parerea mea...ti-ai gresit cariera:))) si pentru restul....daca e crima...oricum se gaseste faptasul..azi maine...peste ani...o sa o faca din nou...

Si despre orasul nostru...jale...daca dai...peste un om pe trecere de pietoni...in cateva ore...se muta marcajul:))))

Apropo...chiar ar trebui ordine in orasul asta???Dar cine sa o faca??? politia?!?!?!?! da probabil...daca ei...ar fi corecti ar trebui sa o faca...si cum corectitudinea dumnealor lasa de dorit....uite ce oras avem.....:)
24.   Nu s-a sinucis!! trimis de
(15 dec 2008, 19:33:02
Deci oameni buni...ati citit articolul da?? In primul rand nu este adevarat ca s-au gasit urme pe mana ei....mainile ei erau intacte , fine cand a fost data jos! Mainile nu erau legate cu acelasi cablu cu care era legata si la gat !! cum s-a spus in articol!!! Pe corp este clar ca are vanatai si lovitura de dupa ureche se vede clar ca este lovitura nu de la cablu este!! Si sora Dianei ( Odihneasca-se in pace!!) nu a declarat asa ceva....sunteti niste nesimtiti si niste nerusinati....sora Dianei nu a declarat asa ceva niciodata !! Pe copac nu este greu sa faci niste urme cu noroi !! Prin zona aia se circula , mai rar dar se circula, nu are cum sa fie numa urmele de la incaltamintea Dianei , sigur mai exista si alte urme ale oamenilor care circula pe acolo!! Si ce-i care au omorat-o nu este greu sa faca niste urme cu papucii ei!! Nu mai dati informatii gresite nesimtitilor!! Tu cel care ai scris articolul cum poti spune asa ceva??
25.   Pacat.... trimis de
(15 dec 2008, 19:51:52
pacat de ea ....era deosebita.....
26.   ... trimis de
(15 dec 2008, 20:19:53
Nimeni nu a luat in considerare varianta ca victima a fost urcata in copac cu ajutorul unei scari.

Am vazut la TV cum a fost data jos (tot cu ajutorul unei scari). Tot asa ar fi putut ajunge acolo.
27.   ... trimis de
(15 dec 2008, 20:20:29
Nimeni nu a luat in considerare varianta ca victima a fost urcata in copac cu ajutorul unei scari.

Am vazut la TV cum a fost data jos (tot cu ajutorul unei scari). Tot asa ar fi putut ajunge acolo.
28.   . trimis de
(15 dec 2008, 21:00:59
nu s-au vazut urme de scara, ar fi spus politistii...

nu a pus-o nimeni sa se sinucida, ar fi avut timp berechet sa sune la politie de cand a luat cablul de acasa si ciocanul de la vecina ei...

si de ce zic aia de la zerotv ca diana era prezentatoare la ei?laughing is prosti? a fost doar concurenta
29.   TURU TURAVURA trimis de
(15 dec 2008, 21:32:10
Daca-l cunostea pe Turu inseamna ca avea relatii in mediul tiganesc.
30.   Posibil scenariu trimis de
(15 dec 2008, 22:24:50
Doar o presupunere a unui posibil scenariu de crima: Poate Diana a fost lovita chiar cu acel ciocan. In urma loviturii lesina si este legata de maini de catre criminali pentru a fi siguri ca nu se poate apara dupa ce-si revine. Daca legi o sfoara lunga de ciocan (sau chiar direct acel cablu), il poti arunca fara prea mult efort peste orice ramura a unui copac, chiar si la 10m. Apoi legi cablul de sfoara, tragi de celelalt capat pana este cablul complet trecut peste ramura si inapoi la nivelul solului. De aici incolo e simplu sa dezlegi sfoara initiala, faci nod cu cablul in jurul gatului si tragi incet de cealalta parte a cablului ca si cum ai urca un sac de ciment la inaltime. Din cauza stresului au uitat sa-i dezlege mainile (daca e vorba de o sfoara separata). Urmele de noroi pe pantalon se pot face usor ca sa se induca ideea unei sinucideri. Au gresit ca au ales un copac atat de suspect, dar erau cu nervii la maxim si poate se grabeau.
30.1  RE: Posibil scenariu trimis de
(15 dec 2008, 22:47:27
n-ai...dreptate.

avea mainile legate in ...fatza , apoi lovitura de cioca lasa....tarume serioase pe ..craniu , pe cand medicii AU ARATAT ...ADEVARATA CAUZA A...DECESULUI !!

MEDICII LEGISTI , N-AU MINTIT !!

e cea mai..usor de verificat , nimeni nu ar minti in...ACEST MOD COPILARESC !!

nu fiti si voi copii la minte !!

cum au...aparut urmele ei in jurul copacului ?? zici ca poate i-au dat joc papuci si s-au incaltzat cu ei ca sa faca urme si apoi i-au incaltat din ...nou ??!! dar scrisorile ei in care anunta ceea ce voia sa faca ?

s-au sustras in casa ei , au lasat ei scrisorile , ???

nu fi...copil !!
30.2  RE: Posibil scenariu trimis de
(15 dec 2008, 22:50:34
n-ai...dreptate.

avea mainile legate in ...fatza , apoi lovitura de cioca lasa....tarume serioase pe ..craniu , pe cand medicii AU ARATAT ...ADEVARATA CAUZA A...DECESULUI !!

MEDICII LEGISTI , N-AU MINTIT !!

e cea mai..usor de verificat , nimeni nu ar minti in...ACEST MOD COPILARESC !!

nu fiti si voi copii la minte !!

cum au...aparut urmele ei in jurul copacului ?? zici ca poate i-au dat joc papuci si s-au incaltzat cu ei ca sa faca urme si apoi i-au incaltat din ...nou ??!! dar scrisorile ei in care anunta ceea ce voia sa faca ?

s-au sustras in casa ei , au lasat ei scrisorile , ???

nu fi...copil !!
31.   Tare trimis de
(15 dec 2008, 22:58:59
Interesant, slabi mai sunt oamenii din ziua de azi. Au o problema, repede franghia si la copac.

Pacat!
32.   Alte optiuni pentru elucidarea cazului trimis de
(15 dec 2008, 23:54:49
- angajarea unui detectiv particular

- cu ajutorul televiziunii si a opinieni publice, ce poate sustine prin scrisori scrise sau electronice (website dedicat de ex) se poate face o cerere de reevaluare a probelor si reanalizare a datelor de catre o alta grupa de experti criminalisti, diferiti de cei locali, inainte de inchiderea cazului .

- aflare de informatii pe cai mai putin rationale, folosind clarvazatori - e important opninia independenta a mai multora pentru a verifica statistic verdicitatea spuselor lor .

- colectarea tuturor inforamatiilor cunoscute, fie ele verificate sau nu si folosirea de programe de computer dedicate pentru analiza si predictie pentru obtinerea punctului de plecare in ancheta .

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie

HaiHui prin Bucovina

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei