|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
daca se terminau clientii nu investeau intr-o flota de autobuze, is destul de scumpe si nu cred ca e o investitie ce ar arata falimentul ci prosperitatea![]() |
![]() |
![]() |
pai au investit de nevoie mafitzule. ca nu mai au clienti. crezi ca lui Dascalu ii trebuiau atatea autobuze? apropo, de cand nu ai mai fost prin Mall? in afara de aglomeratia de la permise si inmatriculari cam pustiu. | ![]() |
![]() |
Aici ai dreptate Vandelaz![]() |
![]() |
![]() |
Aproape ca e extraordinara initiativa mall-erilor si a celorlalte ,,hiper-super-extra''marketu ca exista si un dar ia incercati sa vedeti cum arata statiile de transport in comun intr-o ora de varf,si vor trebui sa stea pana cand isi vor mai scoate bagajele clientii din calele burdusite,sa vedeti distractie,si asa este foarte distractiv sa depasesti autobuzele sau maxitaxi care asteapta sa intre in statie.Intrebarea este urmatoarea:sunt aceste mijloace declarate ca fiind transport in comun?Daca da,ele trebuie sa respecte aceleasi reguli care se aplica acestora? Daca se aplica pe piata regula cererii si a ofertei acele mijloace de transport sunt in pozitia braconierilor care exista peste tot si fura din clientii unor platitori de taxe si impozite catre stat?Atunci de ce sa nu se legalizeze si acei braconieri care executa transporturi in afara orasului spre toate directiile posibile?Se intreaba cineva unde se va reflecta costul gratuit al acestor transporturi? | ![]() |
![]() |
nu au ce face cu banii! | ![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(29 aug 2009, 19:53:36