Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 23 nov 2024 - Anul XXIX, nr. 277 (8806)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
vineri, 16 septembrie 2011
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Mda trimis de
(16 sep 2011, 15:56:13
Ar trebuii impanzite si casele, conturile si averile celor de la ARR, astia au avere mai ceva ca cei de la VAMA...laughing
2.   Vin alegerile si nu au bani de sponsorizare? trimis de
(16 sep 2011, 18:23:15
Foamea ii mare si la voi. Dar de ce nu mergeti si la sediile caselor de expeditii domnilor inspectori? Ca potrivit legii aveti dreptul sa verificati diagramele si la sediul transportatorului. Dar acolo e alceva ca se vede cine cotizeaza si cine nu.
In primul rand rusine transportatorilor care trag de soferi sa sara din diagrame pentru a face ei cati mai multi bani. Nu cred ca exista patron in Romania care sa nu forteze intr-un fel sau altul soferii pentru a nu respecta timpii. Iar la bani toti se plang de furtul motorinei.
Dar domnii ziaristi nu stiu asa ceva pentru ca sunt prea idioti sa intrebe si ei macar 2, 3 soferi de camion.
3.   HOTIE trimis de
(16 sep 2011, 23:23:08
Sunt curios câţi din cei amendaţi sunt şoferi străini? Românii sunt loviţi de către inspectorii in trafic, peste tot în Europa, dar ce mi se pare cel mai grav, sunt hăituiţi şi în ţară,pentru că acestori tâlhari la drumul mare,din cauza legislaţiei defectuase le vine mai uşor să-i amendeze.
4.   Comunicat sec trimis de
(17 sep 2011, 10:36:51
pun pariu ca nici o masina de la geroco grup nu a fost amendata. cat or cotiza sefii de la geroco grup daca soferii lor incarca muult peste tonaj si gonesc cu masinile de dardaie peretii caselor? nu respecta nici o regula de circulatie si pe unde-i intalnesti tre sa te feresti de ei ca saraciii soferi sunt terminati de oboseala.
un camion din ala lung cu 5 axe are aproximativ 17 tone gol. si in conditiile in care pun cate 40 de tone de balast si ce mai cara ei in bena, sa vedem cat face. ar reiesi o depasire a greutatii cu cel putin 17 tone, daca legea zice ca ai voie 8 tone pe axa, nu? ca sa nu mai zic de viteza cu care circula cu ditamai camioanele.
si din curiozitate ati vazut cum arata un camion de la top construct(rosu) incarcat? oare cata incarcatura are un camion din ala scurt cu 4 axe, cu bena patrata pt carat cereale dar incarcat cu balast? minim 42 de tone cand legea ii permite maxim 32 de tone.
si cati altii nu sunt ca ei ? firme care au peste 10-15 masini si zilnic fac zeci de curse cu sute de tone depasire de greutate admisa. oare ei sunt prea jmecheri pt a fi controlati? sau cota lor de cotizare acopera si repararea drumurilor de pe unde sare asfaltul in urma masinilor lor.
si apoi mai apare din cand in cand tovarasul flutur sa ne anunte ce pirati din transporturi au mai prins autoritatile...cate un amarat din asta care abia isi taraie cheltuielile de pe o zi pe alta... rusine sistem ticalosit!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie

HaiHui prin Bucovina

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei