|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
Cum Doamne poate mecanicul locomotivei sa circule in asemenea circumstante? Deci ganditi-va ca in momentul acela putea sa treaca un om pe calea ferata...sau un grup de oameni...Eh...s-ar auzi trenul...in miez de noapte...dar ce faci daca nu-l vezi? Interesanta poveste![]() |
![]() |
![]() |
"Art. 168. - (1) La trecerea la nivel cu calea ferata curenta, conducatorul de vehicul este obligat sa circule cu viteza redusa si sa se asigure ca din stânga sau din dreapta nu se apropie un vehicul feroviar." Ar trebui sa se actioneze singur in judecata pentru ca asculta muzica la maxim. Ce alcolemie avea? | ![]() |
![]() |
la trecerile semnalizate cu bariere si semnale acustice si luminoase trebuie doar sa reduci viteza de deplasare nu si sa opresti .... dar poate tu faci parte din acei soferi de duminica, care ies in trafic o data pe luna si atunci cand ies nu mai stiu ce semnificatie are semnul STOP (scuze daca, consideri ca ma iau de tine dar niciodata nu mi-a iesit in fata un tanar cand aveam prioritate insa vreo 3 de 60-70 de ani mi-au iesit, daca nu eram atent( desi aveam prioritate) imi buleam masina | ![]() |
![]() |
a zis cineva mafitzule ca trebuia sa opreasca? nu, doar "sa circule cu viteza redusa si sa se asigure". Ma mir cum poti conduce o masina cand nu stii sa citesti. si referitor la soferii de duminica, nu ai condus cu fata cati kilometri am condus eu cu spatele. | ![]() |
![]() |
trebuie toti sa ne luam masini preparate pentru off road, aici avem doua avantaje, 1) rezista mai bine gropilor de pe drumuri, si 2) cand intra trenul ori oricine altcineva in tine ai sanse mai mari sa scapi .... | ![]() |
![]() |
Conform articolului din lege, conducatorul autoturismului este obligat sa se asigure la trecerea la nivel cu cale ferata. Ok...de acord, dar mecanicul locomotivei este OBLIGAT sa circule fara nici un semnal luminos sau acustic? Si de unde stii tu ca soferul autoturismului nu s-a asigurat cand a trecut calea ferata? Si poate n-avea muzica data la maxim. Dat fiind faptul ca era masina de teren ( si stim cu totii ce motoare zgomotoase au acestea) era imposibil acestui sofer sa auda trenul pe sine, ca ar fi fost si aceasta posibilitate de evitare, daca soferul ar fi auzit trenul. | ![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(19 iul 2010, 11:11:10
- Lasa uaii, da' ci, n-au dicat sa bieleasca ochii cand trec! Mai bini mai toarna nisti Bucegi ca mi s-o uscat gatu di la stat dijeaba in soarili ista tata zaua ! Miere treabaaa....