|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
Aceasta lucrare care a constituit un pilon de baza al activitatii si campaniei electorale al domnului Flutur isi dezvaluie misterele zi de zi.Dupa ce am aflat ca soseaua a fost facuta cu o singura banda dus una intors(in loc de doua pe sens cum era normal daca tot ne strofocam atata),dupa ce am aflat ca in 2011 firma SC Colas a lucrat pe datorie si a falimentat,dupa ce am aflat ca valoarea initiala a fost marita cu 62%(ce proiect au mai facut astia)acum aflam ca sunt greseli majore de proiectare.Ma intreb daca dupa ce trec niste tiruri nu pica viaductele alea. | ![]() |
![]() |
semnalizarea e problema | ![]() |
![]() |
Citez pe tov. Nechifor....**La rândul său, preşedintele CJ Suceava, Cătălin Nechifor, a declarat că deşi administraţia judeţeană nu are nici un fel de atribuţii în realizarea acestei investiţii,.....** Actualul Consiliu Judetean, nu are nici un fel de atributii....doar atributiile de a taia panglici si a inaugura proiectele incepute de dl. Flutur. poate o sa dea Domul sa se termine si centura asata...sa vedeti atunci colhozarii cum ies la inaintare cu taieri de panglici...ca deh,toate proiectele au fost incepute pe vremea lui Marza.... P.S.- unde mergi prin oras si in judet, mai toata lumea plange dupa dl. Flutur....prostimea a ales si acum regreta...la nici un an.... |
![]() |
![]() |
Soseaua de centura nu are nici o legatura cu Consiliul Judetean.Ea este finantata ,construita si exploatata de CNADNR.In populismul lui desavarsit Flutur a luat asupra lui si investitii care nu-l priveau deloc si cu care nu avea nici o legatura.La fel si Cinematograful Modern nu tine de Consiliul judetean ci de primaria Suceava.Ce a tinut de consiliul Judetean Flutur nu a facut.Ma refer la groapa de gunoi de la Moara , de aeroportul Salcea si de drumul spre Botosani.In schimb si-a format imaginea de tatuc care aduce bani cu ghiotura. |
![]() |
![]() |
Tot radumasii ai ramas. Pupi unde vezi ca e mai gras gauaza. Cand o sa vad ca ceea ce au facut rau cei dinainte e un pas bun spre ceva de bine. Schimbi capul de pod, dar soseaua ramane. Esti o facatura spre dispretul tuturor. | ![]() |
![]() |
Nu am inteles nimic din ce ai zis.Vino cu ceva logic si inteligibil ca sa putem discuta pe criterii inalte. | ![]() |
![]() |
Asa este, trebuia ca Centura Sucevei sa aiba doua benzi! Ce s-a facut nu-i de viitor. Sigur vor fi si accidente din cauza inghesuelii! Ar mai trebui bani pentru a fi largita, sau de facut una noua, sa fie pentru retur. Si parcarea din centru trebuia construita cu doua nivele, gospodareste, cum ii peste tot prin Ungaria. Asadar alti bani, daca vor mai fi cindva! Noi raminem cit mai traim sa ne chinuim din cauza incompetentei, delasarii, dezinteresului si rea vointa cit incape. |
![]() |
![]() |
Lucrarile la soseaua de centura a municipiului Suceava au inceput in 2008 si ar fi trebuit sa se finalizeze in 12 iulie 2012. Executia lucrarii a fost castigata si derulata de SCCF Iasi-Grup Colas, firma care nu mai exista fizic in Romania, fiind vanduta unei alte companii care la randul sau a vandut-o altei firmei."Discutam acum cu o entitate care nu a fost parte nici la semnarea contractului si nici la cresterea preturilor", a aratat presedintele CJ Suceava.Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Cătălin Nechifor, a anunţat că atât Guvernul României, cât şi Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) analizează motivele pentru care costurile pentru construcţia şoselei de centură a Sucevei au crescut cu 62%. |
![]() |
![]() |
Şeful administraţiei judeţene Nechifor a declarat că fosta guvernare PDL a alocat pentru această investiţie, în decursul a patru ani, o sumă de doar 125 de milioane de lei, în timp ce USL a alocat in jumatate de an 2012 75 de milioane de lei.Viitoarea centură a Sucevei nu va prelua foarte mult din traficul oraşului fiindcă nu are decât două benzi, câte una pe fiecare sens de mers. Este destul de puţin dacă ţinem cont de faptul că numărul maşinilor din capitala judeţului a crescut de 7 ori în ultimii 10 ani şi continuă să crească. Mai mult, oraşul are câte un metru pătrat de spaţiu comercial pe cap de locuitor, iar centrele deschise în ultima perioadă atrag clienţi şi din alte localităţi. În concluzie, există posibilitatea ca peste 10 ani – 15 ani, sucevenii să mai aibă nevoie de o rută ocolitoare sau să fie nevoiţi să o dimensioneze pe cea existentă la nevoile care vor fi atunci. Asta înseamnă alţi bani, altă distracţie şi un alt disconfort pe care sucevenii vor fi nevoiţi să-l suporte. Toate aceste lucruri ar fi putut fi evitate dacă proiectul era dimensionat corect de la început. | ![]() |
![]() |
In urma creşterii cu 62 la sută a preţului de construcţie a şoselei de centură a municipiului Suceava, de la 220 de milioane de lei la 370 de milioane de lei, s-a ajuns la un preţ pe kilometru cât pentru construcţia de autostradă."Este înfiorător. La 12,84 de kilometri cu o bandă pe sens costul se ridică la 6,61 milioane de euro pe kilometru, preţ comparabil pentru construcţia unui kilometru de autostradă în ţările normale", a spus Catalin Nechifor presedintele CJ. |
![]() |
![]() |
Prea cinstitule cetățean prin considerente la absurd , nu ai dreptate.Cu acte în regulă pe timp de ceață încărcat cu material lemnos umed in benă chiar si la 40km la oră fatalul accident se produce la frînare lemnul lunecă în benă deformînd cabina șoferului acesta nemaiputînd evita impactul atît cel frontal cît și cel din ladă prin lunecarea lemnului. Concluzia ZID ÎN MIJLOCUL STRĂZII NESEMNALIZAT CORESPUNZÎTOR DE CE NU SAU PUS COCOAȘE DE MAGAR CĂMILĂ CUM VRETI SA LE NUMIȚI ÎNAINTE DE AINTRA ÎN VIRAJ? cineva a gîndit prost și pînă nu sevor plăti asfel de gafe nu vom progresa | ![]() |
![]() |
î-mi asum greselile gramaticale pentru cîrcotași care deviază de la SUBIECT | ![]() |
![]() |
n-are nimeni treaba cu gramatica,e omeneste a gresi,eu nu inteleg ideea,cum adica cu 40 km/h nu poti opri pe timp de ceata sau bezna?,adaptezi viteza la conditiile de drum indiferent de ziua,noapte,ceata,polei,reduci mai intai ai nevoie de o semnalizare corespunzatoare a locului cu potential de risc major,a se vedea asemenea locuri la intersectia Roman-Iasi.Tisita-Tecuci etc si aceste locuri nu sunt in localitate si se circula cu regim de viteza superioara celor din localitati,asta nu inseamna ca lumea nu poate opri si o ia pe aratura sau pe dea dreptul,totul este o semnaliare corespunzatoare a locurilor cu risc mare de accident,daca omul vede din timp aceste semnalizari fie ele si dispuse deasupra drumului nu numai pe laterala,acest risc de accident ar fi mult diminuat.intradevar este greu de evaluat un pericol in doar 50-100 metri si mai ales in conditii proaste de vizibilitate,dar daca aceste avertizari sunt facute intradevar de bun simt si fara zgarcenie la indicatoare,multe accidente pot fi prevenite. | ![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
( 8 mar 2013, 11:13:37