Poşta Română intenţionează să vândă servicii şi produse ale operatorilor de comunicaţii prin intermediul reţelei de oficii poştale, prin amenajarea unor spaţii dedicate acestei activităţii, a anunţat compania.
"Poşta Română intenţionează să îşi extindă gama de servicii şi produse distribuite prin sistemul poştal, urmărind încheierea de parteneriate comerciale cu firmele interesate de accesul în reţeaua poştală. În cadrul acestui proiect, compania va lansa conceptul «Ghişeului Telecom», spaţiu dedicat vânzării serviciilor şi produselor oferite de către operatorii de comunicaţii, prin intermediul reţelei naţionale de oficii poştale", se arată într-un comunicat al operatorului naţional poştal.
Propunerile de colaborare şi ofertele comerciale ale potenţialii parteneri pot fi transmise în perioada 1 - 30 septembrie la adresa de mail diversificare@posta-romana.ro.
"Activând pe o piaţă concurenţială, Poşta Română va oferi acest serviciu în mod obiectiv şi nepreferenţial, fără a influenţa opţiunea finală a clientului. În prezent se urmăreşte diversificarea portofoliului de produse şi servicii, având ca obiectiv creşterea veniturilor Poştei Române, prin utilizarea eficientă atât a capilarităţii reţelei poştale, cât şi a resurselor umane şi logistice de care aceasta dispune", a declarat directorul general al companiei, Ion Smeeianu.
La începutul acestei luni, Poşta Română a anunţat că vrea să-şi extindă portofoliul prin introducerea de servicii financiar-bancare, urmând să prezinte proiectul, în perioada 6 august-6 septembrie, băncilor interesate.
De asemenea, compania a anunţat că va introduce, începând cu ultimul trimestru al acestui an, sistemul de franciză poştală, prin care persoanele fizice sau juridice interesate vor putea furniza servicii de profil sub brandul Poşta Română.
Operatorul poştal se află în proces de restructurare şi modernizare, vizând creşterea veniturilor, reducerea cheltuielilor şi diminuarea datoriilor istorice.
Poşta este cel mai mare operator local de profil şi are o reţea teritorială de peste 5.600 de unităţi poştale, dintre care 1.100 informatizate, şi mai mult de 32.000 de angajaţi.
Acţionarii companiei sunt Ministerul pentru Societatea Informaţională - 75% şi Fondul Proprietatea - 25%.