Dacia a prezentat joi, la Salonul Auto de la Paris, noile modele Logan, Sandero si Sandero Stepway, care aduc numeroase îmbunătăţiri la capitolul design şi echipare faţă de variantele anterioare, Sandero fiind disponibil în România începând de luni, la preţuri pornind de la 6.990 euro (TVA inclusă).
Dacia a prezentat joi, în prima zi a Salonului Auto de la Paris, noile modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway, care se alătură Lodgy şi Duster pentru a împrospăta gama de autoturisme oferite de marca românească.
Noile Sandero şi Sandero Stepway vor putea fi comandate în România începând de la 1 octombrie, la preţuri pornind de la 6.990 euro, respectiv 10.800 euro, cu TVA inclusă, potrivit unui comunicat transmis joi de Dacia.
Logan va putea fi comandat în România începând de la sfârşitul acestui an, la un preţ încă necunoscut. Reprezentanţii Dacia au precizat pentru MEDIAFAX că preţul noului Logan nu a fost comunicat.
În Franţa, preţul noului Logan pleacă de la 7.700 euro, în timp ce Sandero şi Sandero Stepway sunt disponibile pe piaţa franceză de la 7.900 euro, respectiv 10.590 euro, potrivit directorului operaţional executiv al Renault, Carlos Tavares, care a prezentat noutăţile Dacia.
Noile modele continuă tradiţia companiei din ultimii ani, de a oferi automobile ale căror dotări le încadrează într-un segment de piaţă superior celui presupus de preţ.
"Noua generaţie Logan şi Sandero păstrează genele care au asigurat succesul mărcii, aducând îmbunătăţiri faţă de generaţia anterioară. Cea mai vizibilă caracteristică este o nouă identitate de design. Designul exterior a rămas robust, dar a devenit mai modern şi mai elegant, inspirând totodată o percepţie mai ridicată a calităţii", a declarat Tavares.
Pe lângă împrospătarea design-ului, noile Logan şi Sandero preiau inovaţii aduse în această primăvară de modelul Lodgy, precum sistemul Media Nav prin care anumite funcţii ale maşinii, precum radioul sau navitaţia, pot fi controlate cu ajutorul unui ecran tactil de şapte inci aşezat pe planşa de bord.
Totodată, noile modele pot fi echipate cu noi motorizări, cu un consum mai redus de carburant şi în acelaşi timp emisii poluante mai scăzute.
Motorul dCi 90 aduce în premieră emisiile sub 100 grame dioxid de carbon pe kilometru, în timp ce noua motorizare TCe3 cu trei cilindri, pe benzină, de 0,9 litri, oferă o eficienţă sporită.