Dacia a lansat, joi, în România, modelul în serie limitată Sandero Stepway2, prezentat la începutul lunii martie la Salonul Auto de la Geneva şi disponibil în trei variante de motorizare, cu preţuri de la 9.700 euro, cu TVA inclusă, a anunţat constructorul auto.
Astfel, preţurile sunt de 9.700 euro pentru motorizarea 1,6 litri cu 85 CP, de 10.250 euro pentru motorizarea 1,6 litri şi 105 CP şi de 11.700 euro pentru un motor diesel de 1,5 litri dCI şi 90 CP.
La interior, noua versiune propune materiale noi şi două tipuri de ambianţe, care se diferenţiază prin culorile dominante - gri sau roşu.
Totodată, vor fi personalizate cromatic centurile de siguranţă faţă şi spate, broderiile tapiţeriei, cele de pe covoraşe, precum şi tetierele. Clienţii pot opta gratuit pentru unul dintre cele două interioare disponibile.
Optional, clienţii pot adăuga pachetul Piele, pentru o tapiţerie din piele naturală pe partea centrală a scaunului, combinată cu piele ecologică şi volan îmbracat în piele.
Modelul va înlocui seria limitată anterioară Sandero Stepway1, care va ieşi din fabricaţie.
Automobile Dacia a vândut anul trecut 343.233 de automobile la nivel mondial, rezultat apropiat de cel din anul 2010.
În România, Dacia a vândut anul trecut 30.867 de autovehicule, în scădere cu 15,9% faţă de numărul vehiculelor comercializate în 2010.