Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 5 oct 2011 - Anul XVI, nr. 235 (4833)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Profi: Majoritatea magazinelor mici româneşti sunt ca un taxi vechi şi murdar, cu şofer transpirat

Miercuri, 5 Octombrie 2011 (16:11:44)

Comerţul alimentar românesc format din magazine mici va supravieţui doar dacă va deveni performant, acesta putând fi comparat cu un taxi vechi, care miroase a fum de ţigară, cu şofer transpirat, afirmă Pawel Musial, directorul retailerului Profi.

"Micile magazine alimentare au dispărut şi vor dispărea în următorii ani, pentru că nu vor putea oferi produse de calitate. Dacă proprietarul magazinului mic şi-ar face meseria cum trebuie, ar fi de nebătut de către orice concurenţă, pentru că niciun magazin mare nu-şi poate cunoaşte clienţii şi nu poate personaliza vânzarea aşa cum o poate face un comerciant mic", a spus Musial.

El compară competiţia dintre magazinele mici şi hypermarketuri cu cea dintre taxi şi autobuz.

"Dacă în taxi nu ai aer condiţionat, miroase a ţigări şi e şi greu să-l găseşti, iar în schimb autobuzul are aer condiţionat şi opreşte aproape de tine, iei autobuzul. Când găseşti un taxi de calitate, îl preferi autobuzului, pentru că serviciile acestuia sunt mai personalizate. Însă câtă vreme taxiurile noastre vor arăta rău, vor fi o maşină veche, cu şofer transpirat, autobuzul va avea mai multe şanse", a spus Musial.

Întrebat dacă Profi simte concurenţa lanţului de magazine mici Mic.ro, deţinut de Dinu Patriciu, Musial a evitat să răspundă direct.

"Nu cred că există un viitor pentru Mic.ro. Cred că în România lucrurile se vor îndrepta tot mai mult spre retailul modern. Formatul mic are nevoie de o logistică mult mai bună, dar infrastructura dificilă din România nu permite acest lucru", a mai spus el.

Lanţul Profi a fost cumpărat în 2009 de către fondul de investiţii Enterprise Investors cu 66,5 milioane de euro de la grupul belgian Delhaize.

Compania, care are 102 magzine, a avut anul trecut afaceri de 616,5 milioane de lei (147 milioane de euro) în creştere cu 25% faţă de anul precedent.
 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Profi: Majoritatea magazinelor mici româneşti sunt ca un taxi vechi şi murdar, cu şofer transpirat.
 Vizualizări articol: 519 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.0 din 2 voturi
Profi: Majoritatea magazinelor mici româneşti sunt ca un taxi vechi şi murdar, cu şofer transpirat3.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei