Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 5 oct 2011 - Anul XVI, nr. 235 (4833)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Atănăsoaei: Cine renunţă la viaţă şi îmbogăţeşte un dealer de etnobotanice este o vită

Miercuri, 5 Octombrie 2011 (14:34:31)

Cine renunţă la viaţă şi îmbogăţeşte un dealer de etnobotanice este o vită, a declarat miercuri, prefectul Capitalei, Mihai Cristian Atănăsoaei, după lansarea campaniei "NU Etnobotanicelor", sub sloganul "Diferenţa dintre un consumator de etnobotanice şi o vacă este că ea ştie ce iarbă să consume".

În afişele campaniei Prefecturii Capitalei apar doi bărbaţi şi o femeie care ţin fire de iarbă în gură, sloganul fiind: "Diferenţa dintre un consumator de etnobotanice şi o vacă este că ea ştie ce iarbă să consume. Consumul de etnobotanice ucide!".

Întrebat de ce a fost ales acest mesaj pentru campania educaţională de conştientizare şi prevenire "NU Etnobotanicelor!", prefectul Capitalei a răspuns: "Cine renunţă la viaţă şi îmbogăţeşte un dealer (de etnobotanice, n.r.) este o vită".

Campania "NU Etnobotanicelor!" a fost lansată în urma unui raport solicitat Centrului de dezintoxicare de la Spitalul de Psihiatrie "Alexandru Obregia" de către Prefectura Capitalei. Rezultatele au indicat un număr tot mai mare de consumatori de etnobotanice în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 15 şi 35 de ani.

Potrivit raportului, debutul consumului de etnobotanice are loc în jurul vârstei de 15-16 ani, astfel că publicul ţintă principal al campaniei este această categorie de vârstă.

Medicii de la Centrul de dezintoxicare al Spitalului "Alexandru Obregia" au mai spus că unii tineri consumatori de etnobotanice prezintă simptome de schizofrenie, existând şi cazuri de suicid.

Potrivit prefectului Capitalei, această campanie urmăreşte să îi facă pe tineri să conştientizeze consecinţele consumului de substanţe psihotrope. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Atănăsoaei: Cine renunţă la viaţă şi îmbogăţeşte un dealer de etnobotanice este o vită.
 Vizualizări articol: 493 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Atănăsoaei: Cine renunţă la viaţă şi îmbogăţeşte un dealer de etnobotanice este o vită0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei