Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 28 sep 2011 - Anul XVI, nr. 229 (4827)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Directorul McDonald's România: Un sfert din alimentele vândute sunt produse locale, nimic din carne

Miercuri, 28 Septembrie 2011 (15:24:06)

McDonald's se aprovizionează din România cu doar un sfert din produsele alimentare vândute pe piaţa locală, dar pe ansamblul afacerii companiile româneşti reprezintă 40% dintre furnizori, incluzând echipamente şi IT, a declarat miercuri directorul general al McDonald's România, Daniel Boaje.

"Din partea de produse alimentare, un sfert sunt produse locale şi, per total, ca furnizori ai McDonald's, 40% sunt furnizori locali. Dar să ştiţi că nu este chiar alb şi negru. (...) Există companii româneşti care performează în mod remarcabil, care sunt şi furnizori la nivel european al McDonald's, fie alimentare, fie IT, fie producători de echipamente", a spus Boaje la un seminar organizat de Coface.

Directorul companiei a amintit că McDonald's este aprovizionat de Titan SA, care a deschis anul trecut cea mai modernă fabrică europeană producătoare de chifle.

"Pe creşterea animalelor ne uităm fie la producţie, fie la procesare. Este oportunitate, nu suntem acolo. Dacă creşterea puilor a făcut progrese remarcabile, mai avem încă multe de făcut pe partea creşterii şi procesării la vită", a continuat Boaje.

El a arătat că McDonald's la nivel global este o companie foarte performantă şi prin prisma exigenţelor care le pune partenerilor din lumea întreagă.

"România este o ţară europeană, care trebuie să facă faţă competiţiei şi pieţei libere şi, din multe puncte de vedere, dar şi din cel al industriei alimentare, devine un jucător competitiv. Înlăturarea barierelor este un lucru bun, dar şi o provocare pentru unele companii", a spus directorul general al McDonald's România.

Boaje afirmă că atât potenţialul geografic, cât şi cererea din partea clientelei determină McDonald's să rămână într-o politică permanentă de expansiune pe piaţa locală.

"Suntem foarte prezenţi azi în piaţa de real estate. Mi-e neclar unde e piaţa, dar suntem atenţi la fiecare oportunitate. (...) Continuăm să investim în varietatea produselor, în promovarea unui mod de viaţă echilibrat, în linii noi de produse, concepte noi, cum este McCafe, unde avem până acum patru astfel de cafenele şi continuăm dezvoltarea anul viitor", a adăugat Boaje. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Directorul McDonald's România: Un sfert din alimentele vândute sunt produse locale, nimic din carne.
 Vizualizări articol: 565 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Directorul McDonald's România: Un sfert din alimentele vândute sunt produse locale, nimic din carne0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei