Borsec este, pentru al doilea an consecutiv, cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 50 al celor mai puternice branduri româneşti, lansat, joi, de revista Biz împreună cu Unlock Market Research.
Pe locul al doilea în acest top s-a situat Poiana, brand urmat, în ordine, de Kandia - care a înregistrat cea mai mare creştere din top -, Gerovital, care, de asemenea, a afişat o creştere spectaculoasă a punctajului, Dorna, BCR, La Dorna, Dacia, Plafar - nou intrat în top - şi Timişoreana - care este cel mai puternic brand de bere românesc.
Tot joi a fost lansat Topul 10 al celor mai puternice branduri de media româneşti, clasament condus de postul de televiziune Pro TV. Topul brandurilor de media este completat, în ordine, de Antena 1, Radio ZU, TVR, Prima TV, Kiss FM, Radio 21, Libertatea, Adevărul şi Europa FM.
Aceasta este a doua ediţie a brand.ro, clasament care urmăreşte identificarea celor mai puternice branduri româneşti.
Potrivit Adinei Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, compania care a realizat studiul, anul acesta, brandurile media au fost analizate separat deoarece ele propun un stil de viaţă diferit şi sunt mai mult decât un produs.