Grupul german Bosch analizează posibilitatea lansării pe plan local, în a doua parte a acestui an, a francizei de service auto AutoCrew, urmând să dezvolte în timp o reţea de până la 70 de service-uri, a declarat directorul general al Robert Bosch România, Brigitte Eble.
Pentru implementarea francizei, partenerii AutoCrew vor investi până la 15.000 de euro în echiparea service-urilor.
Totodată, compania este prezentă în România cu conceptul Bosch Car Service, acesta presupunând parteneriate cu service-uri care utilizează aparatură specifică Bosch. "La sfârşitul anului trecut, Bosch Car Service a avut în România 85 de ateliere partenere, în 47 de oraşe. Până la finalul acestui an dorim să ne extindem până la 100 de parteneri", a spus Eble.
Firma germană specializată în reparaţii auto AutoCrew a fost preluată de Bosch în urmă cu aproximativ doi ani şi are o reţea de 224 de service-uri auto în Germania şi 387 în străinătate.
Service-urile care funcţionează sub franciza AutoCrew dispun de echipamente de testare Bosch. Unităţile sunt supuse periodic unor audituri care vizează în principal serviciile tehnice oferite.
Reprezentantul subsidiarei locale Bosch a declarat că grupul german analizează posibilitatea realizării unor investiţii în România. "România ocupă o un loc important pe lista noastră de interes investiţional, ca urmare a experienţei pozitive pe care am acumulat-o deja aici, dar încă nu putem să dăm niciun detaliu referitor la acest subiect", a spus Eble.
Grupul Bosch este prezent în România din anul 1994 şi deţine patru companii, respectiv Robert Bosch SRL - distribuţie de echipamente şi piese auto, echipamente termotehnice şi scule electrice, BSH Electrocasnice - import şi distribuţie de electrocasnice marca Bosch şi Siemens, fabrica Rexroth de la Blaj, care produce tehnica liniara şi centrul de servicii de externalizare Bosch Communication Center din Timişoara.