Dacia Italia vinde două modele de Sandero exclusiv pe reţeaua de socializare Facebook, la preţuri de 8.500 euro, respectiv 13.500 euro, potrivit La Repubblica.
La un an după lansarea paginii de Facebook Dacia Duster Italy, filiala constructorului auto a creat pe reţeaua de socializare mai multe pagini similare, pentru fiecare brand din portofoliu.
În cadrul campaniei de promovare, Dacia vinde în Italia, exclusiv prin intermediul Facebook, două modele de Sandero.
Cel mai scump dintre acestea, cu un preţ de 13.500 de euro, este un model Sandero Stepway cu motor Euro 5 de 1,5 litri dCi care dezvoltă 90 de cai putere, culoarea gri mat exclusivă pentru această ofertă, climă, radio CD/MP3, jante din aliaj, faruri de ceaţă şi volan îmbrăcat în piele.
Celălalt model oferit doar vizitatorilor paginii de Facebook a Dacia Italia este un Sandero Laureate cu motor Euro 4 de 1,4 litri şi 75 cai putere. Şi această variantă vine într-o culoare unică, are climatizare şi faruri de ceaţă.