Strategia de promovare a brandului turistic al României va fi finalizată până la 15 ianuarie, a declarat, miercuri, ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea.
"Încă de ieri (marţi, n.r.) s-a lansat procedura pentru promovarea internă. În parteneriat cu asociaţiile de promovare am stabilit achiziţionarea de spaţii de publicitate pe parcursului anului viitor, pentru toate campaniile care vor fi de-a lungul anului. Strategia va fi gata până pe 15 ianuarie - strategia care se referă la implementarea brandului turistic - şi atunci vom vedea exact pe care canale internaţionale ne vom promova. Din cercetările pe care le-au făcut cei care au creat brandul era recomandat la vremea aceea să ne promovăm şi pe canale ca National Geographic sau Discovery", a spus ministrul.
Udrea a adăugat că strategia va indica direcţiile de promovare atât în plan intern, cât şi extern.
"Piaţa internă este de 22 de milioane de posibili turişti, aşa că nu o ignorăm", a mai spus Udrea.