Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 8 nov 2010 - Anul XV, nr. 263 (4554)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

România aşteaptă cu 10% mai mulţi turişti britanici în 2011, după lansarea brandului la Londra

Luni, 8 Noiembrie 2010 (16:51:59)

Numărul turiştilor britanici în România ar putea creşte cu 10% anul viitor, de la 120.000 de persoane, după ce brandul va fi lansat şi promovat în Marea Britanie, a declarat Sorin Munteanu, consilierul ministrului Turismului, Elena Udrea, şi şeful delegaţiei MDRT la târgul de profil de la Londra.

"Pentru acest an estimăm că numărul vizitatorilor din Marea Britanie va rămâne constant, adică aproximativ 120.000 de persoane, cât au ajuns în România anul trecut", a spus Sorin Munteanu agenţiei MEDIAFAX.

El a adăugat că din statisticile britanice, cei 120.000 de vizitatori au cheltuit în România circa 80 de milioane de lire sterline.

"Estimăm că după lansarea brandului la Londra şi intensificarea promovării pe această piaţă, numărul britanicilor va creşte cu aproximativ 10% în fiecare din următorii trei ani", a mai spus Munteanu.

După lansarea brandului turistic la Shanghai, în luna august, şi prezentarea acestuia pe piaţa britanică la începutul lunii noiembrie, noua identitate vizuală a turismului românesc a fost făcută cunoscută şi pieţei britanice luni, în prima zi a târgului World Travel Market.

Târgul de turism de la Londra, care se desfăşoară în perioada 8-11 noiembrie, este cea mai mare manifestare de profil care se adresează exclusiv specialiştilor şi reuneşte peste 5.000 de expozanţi din 186 de ţări.

"În perioada 2011-2013, investiţiile în promovarea turismului românesc pe piaţa britanică vor fi de ordinul milioanelor de euro. În fiecare an se va investi mai mult de un milion de euro", a afirmat Munteanu.

Prin comparaţie, în ultimii cinci ani, investiţiile în promovare pe piaţa din Marea Britanie nu au depăşit 50.000 de euro în fiecare an.

După prezentarea de la Londra, brandul turistic al României va fi promovat şi la Viena, Paris, Moscova şi Munchen, până la sfârşitul acestui an. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului România aşteaptă cu 10% mai mulţi turişti britanici în 2011, după lansarea brandului la Londra.
 Vizualizări articol: 509 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
România aşteaptă cu 10% mai mulţi turişti britanici în 2011, după lansarea brandului la Londra0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei