Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 16 feb 2010 - Anul XV, nr. 38 (4329)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Interviuri telefonice în Germania, Franţa, SUA şi alte state, pentru brandul turistic al României

Marţi, 16 Februarie 2010 (17:52:35)

Consorţiul THR&TNS va începe, săptămâna viitoare, cercetarea cantitativă pentru a afla percepţia asupra României în mai multe ţări-ţintă pentru atragerea de turişti, demers care va presupune peste 10.000 de interviuri telefonice, a declarat Eulogio Bordas, liderul echipei THR&TNS.

Printre ţările-ţintă se numără Rusia, Franţa, Italia, Germania, Austria, Ungaria, Marea Britanie şi SUA.

După cercetarea cantitativă, care va dura circa 30 de zile, vor urma cinci etape necesare creării brandului turistic al României. Prima etapă presupune diagnosticarea a ceea ce se întâmplă în România din punct de vedere turistic, urmată de stabilirea avantajelor competitive ale României şi de crearea strategiei şi poziţionarea brandului turistic.

"A patra etapă este crearea imaginii vizuale a brandului, urmată de implementarea acestuia", a declarat marţi Bordas, cu ocazia primei reuniuni a Consiliului pentru coordonarea proiectului pentru crearea brandului turistic al României.

Din consiliu fac parte oameni de afaceri din turism şi reprezentanţi ai asociaţiilor patronale din domeniu. Printre aceştia se numără Lucia Morariu, fost secretar de stat pentru Turism şi proprietară a agenţiei Eximtur, Corina Martin, preşedinte ANAT, George Copos, proprietarul Ana Hotels, şi Radu Enache, proprietarul lanţului hotelier Continental.

"Crearea şi promovarea brandului turistic al României sunt finanţate din bani europeni", a declarat ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, prezentă la reuniunea Consiliului.

Potrivit reprezentanţilor THR&TNS, brandul trebuie să fie simplu, cu valori-cheie precum design, inovaţie şi calitate şi să aibă o personalitate "cool, trendy, casual", să fie fiabil şi amuzant.

În proiectul de creare a brandului vor fi implicate mai mult de 180 de persoane.

Câştigătorul licitaţiei pentru crearea brandului turistic este asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.
 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Interviuri telefonice în Germania, Franţa, SUA şi alte state, pentru brandul turistic al României.
 Vizualizări articol: 571 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Interviuri telefonice în Germania, Franţa, SUA şi alte state, pentru brandul turistic al României0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei