Eurosport şi CNN vor difuza, în perioada august-decembrie, spoturi de promovare turistică a României, Ministerul Turismului finalizând procedura de achiziţie publică a serviciilor de publicitate, cu un buget total de 1,33 milioane euro, potrivit instituţiei.
Procedura de achiziţie a fost aceea de negociere, cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare. Trei candidaţi au depus oferte de participare - Eurosport SA pentru difuzarea spoturilor publicitare pe o televiziune paneuropeană de sport şi Media Investment Communication şi Asocierea Best Advertising&Consult - Opti Media SRL pentru difuzarea pe postul internaţional de ştiri.
Ministerul va achiziţiona, pentru campania "Romania - Land of choice", serviciile de difuzare a 550 de spoturi pe canalul Eurosport şi a 475 de spoturi pe Eurosport 2. Totodată, va fi organizată o campanie de promovare pe canalul Eurosport, de 325 billboard-uri de şase secunde, şi o campanie de difuzare pe internet a nouă milioane de bannere. Bugetul alocat acestor servicii este de un milion de euro, se arată într-un comunicat al Ministerului Turismului.
"În acelasi timp, Ministerul Turismului va achiziţiona serviciile de difuzare a 529 de spoturi pe canalul CNN, de la Asocierea Best Advertising&Consult - Opti Media SRL, care a oferit cel mai mic cost pe punctul de audienţă, la un buget de 334.950 euro, fără TVA", se spune în comunicat.
Instituţia menţionează că, potrivit European Media and Marketing Survey, Eurosport este postul de televiziune paneuropean de sport cu cea mai mare audienţă, iar CNN are cea mai mare audienţă dintre canalele internaţionale de ştiri.
Campania "Romania - Land of choice" are ca scop creşterea numărului de turişti străini în România.