PDL doreşte să transmită prin sloganul "La bine şi la greu" un mesaj de solidaritate, atât a clasei politice, cât şi a populaţiei, în contextul actualei crize economice de la nivel mondial, a declarat pentru MEDIAFAX surse din partid.
PDL şi-a tipărit deja afişele electorale, candidaţii formaţiunii la alegerile europarlamentare fiind convocaţi luni după-amiază la sediul central al partidului pentru fotografiile care urmează să fie incluse în posterele şi afişele de campanie.
Democrat-liberalii urmează să-şi lanseze candidaţii pentru PE într-un eveniment care va avea loc, sâmbătă, la Sala Palatului, în prezenţa a aproximativ 7.000 de delegaţi din întreaga ţară.
Pe lângă această lansare, PDL va mai organiza o serie de lansări regionale în principalele oraşe ale ţării, precum Cluj, Iaşi, Timişoara, Arad, Constanţa, Craiova.
Aceste lansări regionale vor fi organizate, fiecare, pe unul dintre principiile platformei program a PDL pentru aceste alegeri. Astfel, în fiecare din aceste oraşe lansările vor avea ca teme aderarea la moneda euro, justiţia, aderarea la spaţiul Schengen, absorbţia fondurilor europene şi alte teme din platforma program a PDL pentru aceste alegeri. În funcţie de aceste teme, se vor afla la aceste lansări şi acei candidaţi specializaţi pe temele respective.