Obiectivul licitaţiei de atribuire a contractului a fost să creeze premisele pentru absorbţia mai bună a fondurilor europene disponibile prin intermediul Programului Operaţional Sectorial de Mediu pentru România, prin promovarea şi publicitatea acestuia şi asigurarea transparenţei şi vizibilităţii sale.
Valoarea totală a contractului este de 7,78 milioane de lei cu TVA inclus, acest buget fiind împărţit de trei agenţii şi anume agenţia elenă LDK Consultants, Engineers and Planners şi agenţiile româneşti ARS Advertising şi Mercury360.
Astfel, potrivit anunţului de atribuire a contractului publicat pe www.e-licitatii.ro, LDK Consultants Engineers and Planners din Atena se va ocupa de creaţie şi organizarea de evenimente în cadrul campaniei. În acest sens, Ministerul Mediului a alocat suma de 1.088.850 de lei pentru partea de creaţie a campaniei şi de 3.048.780 de lei pentru evenimente.
Pe de altă parte, ARS Advertising va fi agenţia care se va ocupa de difuzare, urmând să administreze un buget de 4.355.400 lei. În plus, partea de cercetare pentru campanie va fi realizată de Mercury360, care are la dispoziţie în acest sens un buget de 217.770 lei.