Ministerul Afacerilor Exrterne, în colaborare cu Ministerul pentru IMM-uri, Comerţ, Turism şi Pofesii Liberale, va organiza, în perioada 28 septembrie – 9 octombrie, campania de diplomaţie publică "Piazza di Romania", care se desfăşoară sub sloganul "Romania: un mondo da scoprire ( "România: o lume de descoperit" ), a anunţat, joi, Oana Marinescu, director de comunicare şi diplomaţie publică în MAE.
Ea a spus că, pentru această campanie, Guvernul a alocat de la bugetul de stat 350.000 de euro, iar MIMMCTPL a finanţat o parte din evenimente cu aproximativ 100.000 de euro, restul finanţării fiind asigurată din sponsorizări şi donaţii.
Oana Marinescu a precizat că majoritatea evenimentelor campaniei organizate de MAE se vor desfăşura în pieţele publice din marile oraşe ale Italiei, "acolo unde italienii obişnuiesc să socializeze".
"Titlul campaniei este Piazza di Romania, tocmai pentru că umplem pieţe reprezentantive din Italia cu evenimente reprezentantive pentru România", a completat ea.
Campania "Piazza di Romania" se va desfăşura la Torino, Milano şi Roma. În pieţele centrale ale acestor oraşe se vor organiza demonstraţii de meşteşuguri româneşti (olărit, încondeiat de ouă, prelucrarea lânii, etc), spectacole de fanfară, concerte de muzică clasică şi modernă, teatru de păpuşi şi clasic sau proiecţia filmului „California Dreamin (nesfârşit)".