Bursa de Valori Bucureşti a început sâmbătă o campanie publicitară, prima de la înfiinţare, la1 aprile 1995, pentru a promova piaţa de capital şi încuraja investiţiile la bursă.
"Cu un an în urmă, Bursa de Valori Bucureşti a efectuat un sondaj din care a reieşit că respondenţii cunoşteau foarte puţine elemente ale activităţii bursiere. Urmare a acestor rezultate, Departamentul de Relaţii Publice şi Marketing a decis începerea unei campanii structurată pe două direcţii strategice. Pe de o parte am organizat un road-show pentru a discuta direct cu factorii de decizie din companiile eligibile să se listeze, iar pe de alta parte am iniţiat această campanie în mass media pentru a determina publicul larg să îşi îndrepte atenţia către piaţa de capital", se rată într-un comunicat al Bursei.
Director general al Bursei de Valori Bucureşti, Stere Farmache, a declarat că prin derularea campaniei se urmăreşte ca acest tip de investiţii să devină mai uşor de înţeles, accesibil şi agreabil pentru cei care se gândesc la economiile lor.
"Ca instituţie centrală a pieţei de capital din România considerăm că este de datoria noastră să explicăm rolul pieţei de capital, de a crea cadrul pentru ca acele companii care reprezintă motorul economiei să se finanţeze devenind în acelaşi timp mai transparente, şi pentru ca populaţia să işi plaseze cât mai eficient resursele financiare", a afirmat Farmache.
Campania se desfăşoară în perioada 24 noiembrie - 21 decembrie şi va fi reluată în 2008. Pentru prima etapă este prevăzută difuzarea a două spoturi TV.