Sucevenii care merg la cumpărături la Iulius Mall vor putea parca fără griji, inclusiv în zilele aglomerate de weekend, datorită suplimentării locurilor de parcare, demers care face parte din lucrările de extindere în curs de derulare.
Mai precis, odată cu inaugurarea viitoarei zone de shopping, estimată a avea loc în primul semestru al acestui an, numărul locurilor de parcare va creşte de la 1.350 la 2.400. Noua parcare este amenajată, în această perioadă, în laterala mallului. În plus, se va realiza o nouă staţie de călători pentru transportul în comun. Ca măsură temporară pe durata şantierului, Transport Public Local Suceava a anunţat că spre Iulius Mall circulă doar autobuzele de pe linia 2.
Suplimentarea capacităţii parcării face parte din demersul de extindere al Iulius Mall, care implică creşterea zonei de shopping cu 14.500 mp, noi branduri internaţionale în premieră regională, dar și spații verzi destinate activităților în aer liber. Inițiativa Iulius Mall va reduce timpul de așteptare, contribuind la fluidizarea traficului, şi va asigura accesul uşor spre centrul comercial: „Odată cu această extindere, ne dorim facilitarea unui acces cât mai uşor clienţilor care vin la Iulius Mall. Pe lângă suplimentarea locurilor de parcare, amenajate la nivel teran, proiectul include optimizarea fluxurilor pietonale, prin crearea de noi zone de acces în mall, conectate la viitoarea parcare”, au declarat reprezentanții Iulius Mall.
· Rasteluri pentru parcarea bicicletelor
Parcarea va include 50 de locuri destinate mașinilor electrice, locuri pentru persoanele cu dizabilități, locuri de parcare rezervate femeilor însărcinate și persoanelor care însoțesc copiii cu vârsta sub 5 ani. În plus, vor fi amenajate rasteluri pentru parcarea bicicletelor.
Pe lângă experiența de shopping, cei are vin la Iulius Mall Suceava se vor bucura de un spațiu verde amenajat cu vegetație matură, cu diverse specii de arbori și arbuști, situată lângă intrarea principală: „Va fi un loc în care toate categoriile de public să se regăsească, un spațiu dedicat activităților recreative, în care ne propunem să organizăm evenimente în aer liber”, menționează reprezentanții Iulius Mall.
Potrivit ultimelor comunicări, printre noutăţile de la Iulius Mall se numără branduri de modă precum Stradivarius şi Lefties Digital Store (parte a grupului Inditex - unul dintre liderii mondiali în retailul de modă), Reserved, Mohito, House, Cropp şi HalfPrice, dar şi restaurante, cafenele şi servicii. Investiția totală este estimată la 40 de milioane de euro.