Începând de luni, 4 noiembrie, va demara auditul pentru verificarea activității la Direcția Generală Administrația Piețelor de la Primăria Suceava. Va fi vizat modul cum a fost gestionat acest domeniu de către angajații direcției amintite. Vor fi verificate veniturile și modul cum sunt închiriate spațiile din Bazar, activitatea de la piața en gros, dar și de la celelalte piețe care funcționează în municipiul Suceava.
Edilul Vasile Rîmbu este de părere că veniturile aduse de această direcție importantă din Primăria Suceava sunt disproporționate față de potențialul existent.
”Nu vreau să fac acuzații, dar cred că activitatea piețelor și a Bazarului putea fi gestionată mult mai bine. Vom vedea la finalul acestui audit care este situația reală, vom trage concluziile necesare și apoi vom lua măsurile care se impun”, a anunțat primarul Vasile Rîmbu.
Acest audit va avea în vedere și numărul persoanelor care lucrează în Direcția Generală Administrația Piețelor, dar și modul cum s-au făcut unele angajări, în special în ultima perioadă.
O verificare similară se va derula în curând și la societatea Transport Public Local (TPL), acolo unde Primăria Suceava este unic acționar.