A plătit un sejur la all-inclusive la Mamaia și a constatat că hotelul este închis
Marţi, 23 Iulie 2024 (15:48:13)de Sandrinio NEAGU
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)O femeie din municipiul Suceava a fost înșelată online. În ziua de 14 iunie, aceasta a făcut o rezervare pe internet pentru un sejur de 7 nopți tip “all-inclusive”. Sejurul era pentru perioada 26 iulie - 2 august, la hotelul “Fernweh no. 5”, din stațiunea Mamaia. Pentru acest sejur a plătit, prin virament bancar, suma de 4.662 de lei către “Sunrise Travel SRL”. Ulterior, a citit tot pe internet o serie de recenzii, din care rezulta că hotelul respectiv era închis și scos la vânzare. În aceste condiții, a depus plângere pentru comiterea infracțiunii de înșelăciune.
Vizualizări articol: 1234 | | Notează articolul: A plătit un sejur la all-inclusive la Mamaia și a constatat că hotelul este închis0.05
|
|
Comentarii
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Monitorul doreşte ca acest site să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ.
Din acest motiv, cei care postează comentarii la articole trebuie să respecte următoarele reguli:
1. Să se refere doar la articolul la care postează comentarii.
2. Să folosească un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legătura cu textul.
4. Username-ul să nu fie nume de personalităţi ale vieţii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greşeli, incoerenţă, lipsă de documentare etc.
Nerespectarea regulilor menţionate mai sus va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinţă interdicţia accesului la această facilitate a site-ului.