Bucovina este promovată ca destinație turistică, prin Mănăstirea Sucevița, în Italia, în Roma și Milano. Este vorba despre o campanie de promovare outdoor susținută de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, care se va derula în perioada 26 martie – 24 aprilie. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” – „Italia, lasă-te surprinsă de România!” invită trecătorii să descopere țara printr-o selecție de imagini spectaculoase care vor fi afișate pe două tramvaie și 100 de panouri publicitare, aflate în 67 de stații de metrou din Milano, precum și pe 90 de autobuze urbane din Roma. În cadrul acestei campanii, România este promovată prin intermediul Mănăstirii Sucevița, al castelului Peleș și al Transfăgărășanului. „Castelul Peleș și Mănăstirea Sucevița, embleme ale turismului cultural, vor fi prezentate, astfel, alături de Transfăgărășan, o destinație atractivă pentru călătorii pasionați de natură și aventură. Fiecare imagine va fi însoțită de un cod QR care va oferi publicului italian informații detaliate despre țara noastră, stimulând dorința de a explora România. Mai mult, aceleași trei imagini au fost utilizate cu succes și în campaniile outdoor derulate de MEAT în cursul anului trecut, la Varșovia și Paris, repetarea elementelor cheie fiind importantă pentru construirea unei identități vizuale coerente și puternice pentru România, precum și pentru creșterea familiarității și recunoașterii brandului său turistic”, a transmis Ministerul Economici, Antreprenoriatului și Turismului. Potrivit aceleiași surse, alegerea Romei și a orașului Milano ca locații pentru campanie nu este întâmplătoare, având în vedere că ambele sunt centre culturale și economice importante, cu o istorie bogată și legături strânse cu România. „Mai mult, Italia este considerată ca fiind o piață prioritară, în cursul anului trecut clasându-se pe locul al doilea în topul țărilor emițătoare de turiști pentru țara noastră. Referitor la conectivitate, există numeroase zboruri directe ce leagă orașe importante din România de Milano (București, Cluj-Napoca, Iași, Bacău, Suceava, Timișoara și Craiova) și Roma (Craiova, Iași, Suceava, București, Cluj-Napoca, Bacău și Timișoara)”, se mai precizează în comunicatul ministerului.
Campania este organizată în perioada premergătoare sărbătorilor pascale catolice care marchează și debutul sezonului turistic. Obiectivele acțiunii se referă la stimularea interesului pentru România în rândul touroperatorilor și agențiilor de turism din Italia, precum și la creșterea circulației turistice către România.